Marius Fjeld Skrevet 17. desember 2008 Del Skrevet 17. desember 2008 Rimelig bra cover-up arbeid hu har gjort, da. 1 Lenke til kommentar
Daily-Drifter Skrevet 18. desember 2008 Del Skrevet 18. desember 2008 (endret) syk historie as, stakkars... dra hjem til hun da og si at du driter i det Hvis nyhetsoverskriften er "Jente mister dyden etter middagsdate" synes jeg slett ikke han fyren har noe å skamme seg over. Som sagt, det må jo ha vært en velllykket kveld for han. Poenget var at det var læreren hennes som utnyttet sin autoritet, man skal ikke ha seksuell setting med elevene sine, og hun sa at hun dro dit fordi hun levde på nudler ellerno og hadde dårlig råd... vg hadde nok heller kalt overskriften: "Lærer sjenket elev og tok jomfrudommen hennes" Endret 18. desember 2008 av ilpostino 1 Lenke til kommentar
michael691 Skrevet 18. desember 2008 Del Skrevet 18. desember 2008 syk historie as, stakkars... dra hjem til hun da og si at du driter i det Hahaha ''Driter i det'' Jævlig smart å si ! 1 Lenke til kommentar
pixl Skrevet 18. desember 2008 Del Skrevet 18. desember 2008 Min pinligste opplevelse førte også til at jeg fikk "Straffepuler`n" på russelua mi, iallefall det som skjedde var at jeg var hos ei god venninne av meg. Foreldra skulle bort for helga så de spurte om jeg ville overnatte. Da de dro, begynte vi med engang å bange, og jeg fant etterhvert uniformen(faren var politimann) og tok på meg den, og noen håndjern som jeg tok på hun. Da kom foreldra inn igjen fordi di hadde glemt lommeboka. Og der sto jeg i doggy med dattera og politiuniformen hans, og ellers ingenting på........flaut eller?Ja en smule HAHAHA! Har gjort/hørt mye rart men den tar kaka! Lenke til kommentar
Daily-Drifter Skrevet 18. desember 2008 Del Skrevet 18. desember 2008 Min pinligste opplevelse førte også til at jeg fikk "Straffepuler`n" på russelua mi, iallefall det som skjedde var at jeg var hos ei god venninne av meg. Foreldra skulle bort for helga så de spurte om jeg ville overnatte. Da de dro, begynte vi med engang å bange, og jeg fant etterhvert uniformen(faren var politimann) og tok på meg den, og noen håndjern som jeg tok på hun. Da kom foreldra inn igjen fordi di hadde glemt lommeboka. Og der sto jeg i doggy med dattera og politiuniformen hans, og ellers ingenting på........flaut eller?Ja en smule HAHAHA! Har hørt mye jug men den tar kaka! Enig Lenke til kommentar
Gjest Ikke noen Skrevet 19. desember 2008 Del Skrevet 19. desember 2008 Jeg har jo ikke hatt sex enda, men glemte web cam på MSN, mens jeg runka ... Jævliiii flaut når det va en jente så spør hun hva jeg gjør Men men det var da Håper bare hun har glemt det fordi hele utstyret mitt va jo mitt på bilde Lenke til kommentar
Trygve Onnestad Skrevet 19. desember 2008 Del Skrevet 19. desember 2008 Rimelig bra cover-up arbeid hu har gjort, da. Hva ville du gjort i samme situasjon da? Jeg vet jo navnet på jenta , kunne godt sporet henne opp å tatt kontakt. men det frister ikke så mye akkurat Lenke til kommentar
anonymouse Skrevet 20. desember 2008 Del Skrevet 20. desember 2008 Når jeg var 19 eller 20 og mamsen plutselig kom tidlig hjem ifra jobb uten at jeg merket eller hørte noe og rev opp døra og spurte om jeg ville ha is, og jeg hadde buksene rundt knærne, staken i lufta, og en jente oppå meg... Så snur hun hodet høffelig vekk, og sier... "Har du også lyst på is, Heidi?" Moren min har ALDRI sagt noe, etter det. Ikke gitt et eneste hint engang. Og jeg kommer hvertfall ALDRI til å si noe! Lenke til kommentar
Prinz Poldi Skrevet 22. desember 2008 Del Skrevet 22. desember 2008 For en fantastisk tråd!! Har ledd og ledd i snart en time. Når jeg leste denne holdt jeg på å falle av stolen. Lå hjemme en dag med min daværende kjæreste. Mora mi var hjemme,men det brydde ikke vi oss om. Så sa kjæresten plutselig: Jeg kommer snart.. Stopp ellers vil jeg bare skrike. Som den machoen jeg trodde jeg var, sa jeg til henne : bare bit meg i halsen når du kommer.Dette resulterte med at jeg måtte på legevakta og var lam i den ene siden av halsen + nakken i 3 uker etterpå, med 4 sting i halsen... Den er alltid like lett å forklare til mamma... Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 22. desember 2008 Del Skrevet 22. desember 2008 Når jeg var 19 eller 20 og mamsen plutselig kom tidlig hjem ifra jobb uten at jeg merket eller hørte noe og rev opp døra og spurte om jeg ville ha is, og jeg hadde buksene rundt knærne, staken i lufta, og en jente oppå meg... Så snur hun hodet høffelig vekk, og sier... "Har du også lyst på is, Heidi?" Moren min har ALDRI sagt noe, etter det. Ikke gitt et eneste hint engang. Og jeg kommer hvertfall ALDRI til å si noe! Haha, der lo jeg godt! :!: Lenke til kommentar
Leonie Skrevet 22. desember 2008 Del Skrevet 22. desember 2008 (endret) Haha, mange ille her inne. Min er ganske flau, men av den enkle grunn at typen er inne på forumet, sparer jeg ham for vår flaue historie. Pluss at det er ganske åpenlyst hvem jeg er.. Ikke ekkelt eller noe, bare flaut ;p Endret 22. desember 2008 av Leonie Lenke til kommentar
Special P Skrevet 22. desember 2008 Del Skrevet 22. desember 2008 Haha, mange ille her inne. Min er ganske flau, men av den enkle grunn at typen er inne på forumet, sparer jeg ham for vår flaue historie. Pluss at det er ganske åpenlyst hvem jeg er.. Ikke ekkelt eller noe, bare flaut ;p Skal du si A må du si B og. Tipper typen din bryr seg fint lite om du forteller det Lenke til kommentar
SunnivaKL Skrevet 22. desember 2008 Del Skrevet 22. desember 2008 Heh, har en bekjente som hadde en meeget fuktig kveld på byen og fikk med seg ei dame hjem.. Når han våkna opp neste morgen fant han fa**n meg ut at dama hadde downs! <{POST_SNAPBACK}> Å FY F*EN! <{POST_SNAPBACK}> Hva?? Hvis hun var med frivillig, og han likte henne på kvelden, hva er problemet? Det kan ikke kalles utnytting hvertfall, og det er ikke akkurat synd på ham. En med downs syndrom er like mye fullverdig person som deg . Enig. Lenke til kommentar
Gaut1 Skrevet 22. desember 2008 Del Skrevet 22. desember 2008 Haha, mange ille her inne. Min er ganske flau, men av den enkle grunn at typen er inne på forumet, sparer jeg ham for vår flaue historie. Pluss at det er ganske åpenlyst hvem jeg er.. Ikke ekkelt eller noe, bare flaut ;p Skal du si A må du si B og. Tipper typen din bryr seg fint lite om du forteller det Jo Lenke til kommentar
Krillekongen Skrevet 22. desember 2008 Del Skrevet 22. desember 2008 Haha, mange ille her inne. Min er ganske flau, men av den enkle grunn at typen er inne på forumet, sparer jeg ham for vår flaue historie. Pluss at det er ganske åpenlyst hvem jeg er.. Ikke ekkelt eller noe, bare flaut ;p Haha, hei på deg Leonie Lenke til kommentar
Gaut1 Skrevet 22. desember 2008 Del Skrevet 22. desember 2008 Haha, mange ille her inne. Min er ganske flau, men av den enkle grunn at typen er inne på forumet, sparer jeg ham for vår flaue historie. Pluss at det er ganske åpenlyst hvem jeg er.. Ikke ekkelt eller noe, bare flaut ;p Haha, hei på deg Leonie Hei på deg Brage. Lenke til kommentar
Papirkurven Skrevet 22. desember 2008 Del Skrevet 22. desember 2008 (endret) ¨ Endret 11. januar 2016 av Papirkurven Lenke til kommentar
Leonie Skrevet 22. desember 2008 Del Skrevet 22. desember 2008 Haha, mange ille her inne. Min er ganske flau, men av den enkle grunn at typen er inne på forumet, sparer jeg ham for vår flaue historie. Pluss at det er ganske åpenlyst hvem jeg er.. Ikke ekkelt eller noe, bare flaut ;p Haha, hei på deg Leonie Hahah, Halla Brage! Ser jeg tok rett avgjørelse! Lenke til kommentar
Gjest Kvinne Skrevet 14. januar 2009 Del Skrevet 14. januar 2009 Når jeg var 16 ble jeg invitert på middag hos musikklæreren min etter siste øving. Jeg bodde på hybel, og gratis middag er jo ikke å forakte. Jeg tenkte ikke over at han kunne ha baktanker. Han benyttet kvelden till å overøse meg med komplimenter, og skjenke meg full på vin. Når vi var ferdige foreslo han at jeg skulle bøye meg over bordet og la han forsyne seg for å "vise takknemelighet." Jeg trodde han spøkte først, men han fortsatte å mase, gi komplimenter og si at han ville ha gjengjeld, så jeg ga etter tilslutt. Jeg var jomfru, og allerede mens jeg stod der foroverbøyd med rompa bar og buksa ned på anklene angret jeg meg, men da var det liksom litt sent å trekke seg. Det endte med at han gjennomførte et langvarig og nokså smertefullt samleie med meg. Det var forferdelig flaut å miste dyden til en som var dobbelt så gammel som meg, også i den stillingen der rompa vises veldig godt. Det nyttet ikke å skjule at jeg var jomfru heller, siden blodet rant ned lårene mine. Han tørket av meg det verste, og sendte meg hjem. Følte meg som en lettlurt fjortiss mens jeg satt i en busk og prøvde å tisse ut sæden hans. Utrolig pinlig å være på øvinger der han er tilstede i ettertid... Fy for en gris! En voksen mann skal ikke ta dyden til småjenter. Første gangen er noe man alltid kommer til å huske, og da har han ansvar for at det blir et fint minne. Det hun kommer til å huske er hvor flaut det var å vise frem rumpa til ham, og hvordan han står der og jukker løs mens hun har smerter i underlivet. Det er meningen at jenta skal føle seg trygg, og det at han tok henne bakfra viser bare hvordan hun ble behandlet som et objekt. Han brydde seg overhodet ikke om henne som person. For ham var det vel bare viktig å få litt "tenåringsrumpe." Utrolig egoistisk av ham å gjennomføre det, og faktisk tømme seg i henne. Visste han at hun gikk på P-piller?? Jeg synes jenta som opplevde dette burde ta et oppgjør med den fyren. Ikke ansikt til ansikt, og heller ikke gjennom politiet, for de kan ikke gjøre noe med mindre det er snakk om en reel voldtekt. Jeg vil anbefale å skrive et brev til ham, der du forklarer hvordan du opplevde det som et overgrep, og der han får mulighet til å be om unnskyldning. Uansett hva han velger å gjøre da, har du fått sagt det du mener om det. Får håpe han ikke utnytter andre unge jenter på den måten. Om jeg hadde opplevd noe som dette, vet jeg ikke hva kjæresten min ville ha gjort...huff. Lenke til kommentar
Kverulantus Skrevet 15. januar 2009 Del Skrevet 15. januar 2009 Heh, har en bekjente som hadde en meeget fuktig kveld på byen og fikk med seg ei dame hjem.. Når han våkna opp neste morgen fant han fa**n meg ut at dama hadde downs! <{POST_SNAPBACK}> Å FY F*EN! <{POST_SNAPBACK}> Hva?? Hvis hun var med frivillig, og han likte henne på kvelden, hva er problemet? Det kan ikke kalles utnytting hvertfall, og det er ikke akkurat synd på ham. En med downs syndrom er like mye fullverdig person som deg . Enig. "We're still together. She will never leave me.. No, I took the wheels of her chair" Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg