Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Flaueste sex-opplevelse du har opplevd?

g@bb@

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+5132
...

Hehe, er en bra deal det. Mannen serverer middag, og dama serverer rompa si på bordet etterpå :p Tipper han var fornøyd med den kvelden. Men uansett synes jeg det var ufint av ham å bare sende henne hjem etter å ha fått tømt seg i henne. Hele greia virker litt tvilsom ja..

Jeg syns ikke den historien var noe morsom i det hele tatt, skulle grisebanka han kødden om jeg fikk tak i han, hva faen er det forno å sjenke å forgripe seg på en 16åring når man er over 30?!?

Enig med deg, stakkars jente.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Velger å være en smule anonym denne gangen da det ikke hadde vært så vanskelig å finne ut hvem jeg er via brukeren min her inne.

Dette skjedde for ikke så lenge siden på Kalvøya i Sandvika. Ei venninne ville ha tatt noen bilder av det litt mer tvilsomme slaget, og det utendørs. Som den gentlemannen jeg er så kunne jeg ikke svikte henne, så vi dro ut på Kalvøya og satte igang.

Etterhvert som plaggene falt og tiing utviklet seg så skjer jo gjerne det som pleier å skje.

Endte da opp på et pledd på bakken der, i 69 med meg underst. Holder på en stund og så pluteslig ser jeg en mann som kommer gåendes, og med verdens største glis om munnen.

Han kom gåendes slik at han fikk fritt innsyn hos min venninne som lå med rompa i været.Han hilser og jeg kan ikke være noe dårligere selv og hilser tilbake.

Vel, kåte som vi var så fortsatt vi etter at han hadde gått. Skifte av stilling: mens vi holder på i den gode gamle misjonæren så hører jeg en kvinnestemme bak meg. Er uansett for sent å gjemme seg så jeg snur meg og ser et eldre ektepar som går formiddagstur, de ser oss og snur seg diskret og går tilbake der de kom fra.

Tilsutt går det som det går, bokstavelig talt, over hele magen og ansiktet hennes. Og da kommer det faktisk gåendes enda en fyr. Han glaner riktignok litt rart på oss, men han også er så høflig at han hilser på oss.

Han går videre men snur seg noen ganger for han trodde vel ikke sine egne øyne. Jeg ga tilslutt blaffen og reiste meg opp naken for å hente noe å tørke opp med.

Jeg lo meg nesten skakk her jeg satt og leste innlegget ditt. :wee:
Lenke til kommentar
Gjest Guest_Maverick_*

"Jeg syns ikke den historien var noe morsom i det hele tatt, skulle grisebanka han kødden om jeg fikk tak i han, hva faen er det forno å sjenke å forgripe seg på en 16åring når man er over 30?!?"

Litt vel stor aldersforskjell der ja, men hun var jo i lovlig alder, og var med på det selv helt frivillig. Ei jente som bøyer seg frem med naken rumpe må nesten regne med at mannen har sex med henne. Må isåfall helt enorm selvkontroll til for å si nei til ei ung jente på den måten. Synd at hun angrer nå, men sånn er det. Gjort er gjort. Så lenge nåværende kjæreste ikke er sjalu burde det ikke være noe problem..

Lenke til kommentar

Hadde en utrolig flau opplevelse for noen år siden tilbake. Hadde hatt store problemer med kløe og svie nedenfor en god stund. Jeg regnet derfor med at jeg hadde fått en soppinfeksjon og salvet meg derfor opp og ned over en lang periode. Trodde jeg var helt frisk og fin og etter en lang stund med oppbygd kåthet endte jeg opp i sengs med kjæresten. Etter en god runde så trakk han seg ut og til min store forskrekkelse, og ikke minst hans, så var hele kuken dekket i hvite klumpegreier. Om det var rester av salve eller soppinfeksjonen som ikke var kurert vet jeg ikke. Men jeg har aldri vært så flau i hele mitt lange liv.

Lenke til kommentar

Jeg og kjæresten var på besøk hos hennes bestemor litt utenfor tromsø. Vi hadde vært sammen i ca 2mnd da, og dette var første gang jeg traff på hennes bestemor (og noen flere).

Jeg prøvde å være så hyggelig å grei som jeg kunne. Tror hun fikk et bra inntrykk.. Men...! som sakt, jeg OG kjæresten var på besøk... vi var noen kåtinger, så vi endte opp på gjesteromet og hadde litt forskjellig typer sex. Da vi var midt oppe i 69 formatet kom plutselig onkelen og bestemoren hennes inn på romet.. Dere tør ikke tenke på hvilket stadium vi var i da.. joda, jeg kom akkurat i hele trynet på kjæresten og de sto 2meter unna og fikk se hele spruten... De rygget ut av døra.. og da jeg endelig kom inn i stua et par timer senere for å hilse på onkelen som jeg ikke hadde møtt enda, "Han har æ jo sett før" si han og glise fra øre til øre... ^^ Noe så jævla flaut som det vil jeg aldri oppleve igjen!

Verste av alt.. Onkelen og bestemora døde den høsten! ..:( er litt så man føler det har skylda.. Selv om det var av helt andre årsaker de døde..

Lenke til kommentar

Minner om retningslinjenes punkt 10, som blandt annet sier dette om korte meningsløse innlegg:

Korte, unødvendige innlegg kun egnet til å øke brukerens antall poster regnes som spam, og kan straffes deretter. Det samme gjelder unødvendig/overdrevet bruk av smiles, eller innlegg som ikke inneholder annet enn smiley's.

Innlegg som strider med dette er fjernet fra tråden. :)

(Reaksjoner på moderering tas på PM og ikke i tråden som blir moderert.)

Lenke til kommentar

Nå kan ikke jeg måle meg med de fleste her inne, men jeg for min del fant det flaut nok.

Jeg og samboeren leier for tiden en loftsleilihet hos gudmoren hans. De er en familie på tre, far mor og datter. Jeg er ikke den stille typen, så de har jo naturlig nok hørt oss. Det gikk vi da ut fra, i alle fall at de kunne høre oss om de stod i gangen rett nedenfor her. Men når gudmoren hans var oppe, og kommenterte at vi muligens burde begynne å lukke dører og vinduer, for hun hadde hørt oss når vi stod i hagen, var det litt flaut. Blikket jeg fikk fra naboen tvers over gaten en dag på vei til jobb sa jo også sitt om at lyden nok går gjennom vinduer.

Og mens jeg skrev her, opplyste typen at han hadde snakket med gudmoren for noen dager siden, og fått opplyst at vi fikk noen glass i ett skap til å klirre når vi driver på. Jeg fatter ikke at jeg klarer å snakke med de folkene fremdeles. ._.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Glemt å løse døra + Svigermor.

Trenger jeg å si mer ? Ja, kan nevne at det var doggy, uten klær eller dyne.

Flaut ? Neida ?

Åh! Neppe!

HAHAHAH :!:

Har en altfor lang liste til å poste men lik som Neppe sa:

Har ikke lås på døra hos dama + svigersøstra kom inn. Jeg med buksa nede oppå hu.

Vi lo oss skakk etter at hun gikk ut med en gang :!:

Endret av Arild_Banankake
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132
Nå kan ikke jeg måle meg med de fleste her inne, men jeg for min del fant det flaut nok.

Jeg og samboeren leier for tiden en loftsleilihet hos gudmoren hans. De er en familie på tre, far mor og datter. Jeg er ikke den stille typen, så de har jo naturlig nok hørt oss. Det gikk vi da ut fra, i alle fall at de kunne høre oss om de stod i gangen rett nedenfor her. Men når gudmoren hans var oppe, og kommenterte at vi muligens burde begynne å lukke dører og vinduer, for hun hadde hørt oss når vi stod i hagen, var det litt flaut. Blikket jeg fikk fra naboen tvers over gaten en dag på vei til jobb sa jo også sitt om at lyden nok går gjennom vinduer.

Og mens jeg skrev her, opplyste typen at han hadde snakket med gudmoren for noen dager siden, og fått opplyst at vi fikk noen glass i ett skap til å klirre når vi driver på. Jeg fatter ikke at jeg klarer å snakke med de folkene fremdeles. ._.

Helvete da, synger du opera eller? :p greit nok at man lager lyder, men ut gjennom vinder så naboen hører det :!:

Tror ikke jeg hadde klart å sett de folkene inn i øynene igjen hvis jeg var deg, hehe.

Lenke til kommentar
Hehe har noe som en kompis av meg kom utenfor som er ganske så ekkel. Hehe håper han ikke er innpå her;)

Han brukte iallefall tunga si grundig mellom beina på ei dame han hadde "finni" på byen. Men han klarte ikke å fulføre så han sovna mellom der og neste dag da han kom ut på Kjøkkenet der jeg og noen kompiser spiste frokost, så hadde han.....ja lekt brannman med munnen. Sier ikke noe mer. Det er fremdeles det eneste han er flau for hahah skulle sett det. Spydde forresten:p

hahaahahahah, jeg ler og ler og ler og leer:'D

Lenke til kommentar
"Jeg syns ikke den historien var noe morsom i det hele tatt, skulle grisebanka han kødden om jeg fikk tak i han, hva faen er det forno å sjenke å forgripe seg på en 16åring når man er over 30?!?"

Litt vel stor aldersforskjell der ja, men hun var jo i lovlig alder, og var med på det selv helt frivillig. Ei jente som bøyer seg frem med naken rumpe må nesten regne med at mannen har sex med henne. Må isåfall helt enorm selvkontroll til for å si nei til ei ung jente på den måten. Synd at hun angrer nå, men sånn er det. Gjort er gjort. Så lenge nåværende kjæreste ikke er sjalu burde det ikke være noe problem..

dette hører vel nesten til en egen tråd, men leste du ikke at han maste mye og hadde sjenka henne? trenger ikke rare selvkontrollen for å ikke knulle en elev som er halvparten av alderen sin og jomfru, hva faen er dette for moral liksom? ikke meninga å ødelegge en humoristisk tråd som dette med alvor men jeg ble sint av å lese den historien...

en gammel person lærte meg en ting før han døde: husker ikke hvordan det var formulert men noe a la dette:

"hvis du kan gå på nyhetene og fortelle om det du har gjort behøver du ikke å skamme deg"

tror du denne musikklæreren kunne gjort det?

Endret av Daily-Drifter
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Helvete da, synger du opera eller? :p greit nok at man lager lyder, men ut gjennom vinder så naboen hører det :!:

Tror ikke jeg hadde klart å sett de folkene inn i øynene igjen hvis jeg var deg, hehe.

Nja. Altså, Espen har kommentert at om jeg kunne synge slik jeg stønner så hadde jeg vært berømt. Jeg har visst rimelig kraftig stemme. 8D
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132

Nja. Altså, Espen har kommentert at om jeg kunne synge slik jeg stønner så hadde jeg vært berømt. Jeg har visst rimelig kraftig stemme. 8D

Dere får spille inn en cd sammen da og gi til foreldrene dine til jul :D

Lenke til kommentar

I sommer var jeg i Bulgaria, og ble forelsket i en gutt som jobbet på en restaurant der.. Vi hadde vært ute og drukket, og da vi kom tilbake til rommet hans var det tid for sex. Det var blitt litt utpå morningen, og han skulle snart på jobb, så vi hadde litt dårlig tid..

Mens vi holdt på, og han var oppå meg, så kommer moren inn og sa: Yasen du må, oi.. fysj!

(bare på bulgarsk, da). Det var ialefall dritflaut, spesielt med tanke på at jeg og søsteren min var på restauranten og spiste senere, og moren var kokk. OG da hun så meg bare så hun vekk xD

Kom på en til.

Jeg var hos eksen min, og jeg red han.. jeg var ganske full, og i følge han hadde jeg vist laget veldig høye lyder. Jeg husker bare litt av det selv, men kan bekrefte at jeg stønnet som bare det x)

Ialefall, moren hadde kommet hjem mens vi holdt på, og hun hadde så klart hørt oss. Dagen etterpå var ganske flau..

Endret av Juliess
Dobbelpost
Lenke til kommentar

Har et par litt tvilsomme opplevelser.

Var jomfru da jeg reiste til frankrike og traff en belgisk sommerflørt.

Ene ble til det andre og etter 2 timer var vi igang bak en busk i landsbyen vi var i.

Men så ble eg med de på stranden engang, og hele familien dems og mange venner var invitert til middag senere. Jeg og hun finner ut at det ville vært gøy å ha oss litt i vannet, bare for å prøve. Faren hunnes som var ute og snorklet med vannsikkert kamera hadde orkesterplass og filmen ble vist senere for alle under middagen. (ingen genitalier som ble vist eller noe. men var ikke tvil om hva vi gjorde)

Også skulle eg prøve noe eg hadde sett på internett, få hun til å squirte, klarte det ikke så vi prøvde heller 69 istedet. Da tenkte eg at kanskje det vil være lettere når hun er oppå meg, det var det. Men uheldigvis hadde vi også prøvd anal i forveien, så hun var kanskje litt løs der og plutselig popper det ut en stor drit rett i trynet mitt.

Var bare kos i grunn alt sammen.

Lenke til kommentar
Jeg og kjæresten var på besøk hos hennes bestemor litt utenfor tromsø. Vi hadde vært sammen i ca 2mnd da, og dette var første gang jeg traff på hennes bestemor (og noen flere).

Jeg prøvde å være så hyggelig å grei som jeg kunne. Tror hun fikk et bra inntrykk.. Men...! som sakt, jeg OG kjæresten var på besøk... vi var noen kåtinger, så vi endte opp på gjesteromet og hadde litt forskjellig typer sex. Da vi var midt oppe i 69 formatet kom plutselig onkelen og bestemoren hennes inn på romet.. Dere tør ikke tenke på hvilket stadium vi var i da.. joda, jeg kom akkurat i hele trynet på kjæresten og de sto 2meter unna og fikk se hele spruten... De rygget ut av døra.. og da jeg endelig kom inn i stua et par timer senere for å hilse på onkelen som jeg ikke hadde møtt enda, "Han har æ jo sett før" si han og glise fra øre til øre... ^^ Noe så jævla flaut som det vil jeg aldri oppleve igjen!

Åhr, den var genial. Må si jeg fikk meg en god latter. Stakkars dere. Men men. Det er jo flott at man kan le av det etterpå i det minste! :)

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
dette hører vel nesten til en egen tråd, men leste du ikke at han maste mye og hadde sjenka henne? trenger ikke rare selvkontrollen for å ikke knulle en elev som er halvparten av alderen sin og jomfru, hva faen er dette for moral liksom? ikke meninga å ødelegge en humoristisk tråd som dette med alvor men jeg ble sint av å lese den historien...

en gammel person lærte meg en ting før han døde: husker ikke hvordan det var formulert men noe a la dette:

"hvis du kan gå på nyhetene og fortelle om det du har gjort behøver du ikke å skamme deg"

tror du denne musikklæreren kunne gjort det?

Vel, hun var invitert alene på middag til ham. Bare det er jo egentlig en seksuell/romantisk setting. Selv om det var stor aldersforskjell var hun i lovlig alder, og når han da prøver seg får han positiv respons. Hun stiller seg til og med i doggy over bordet for ham. Det er dumt at det gjorde vondt for henne, men det er jo sånn for mange første gang. Som hun sa selv var hun med på det frivillig, og han tok det rolig selv om han lett kunne ha peiset løs for egen nytelse. Stillingen er kanskje litt eksplisitt til å begynne med, men det virker som om hun også syntes det var spennende der og da. Jeg synes ikke det er så mye å ta seg nær av at unge jenter velger å ha sex. Det hadde neppe vært bedre om hun hadde gjort det med en jevnaldrende i fylla, og om hver gang ei jente blir pult under påvirkning av alkohol er et overgrep, er det mye verre med russetida osv. Debutten hennes skjedde i kontrollerte former, kanskje ikke med den beste sexen for henne, men hun lærte i det minste hvor lett det er for ei jente å tiltrekke en mann. Med erfaringen han ga henne kan hun lettere velge hva hun vil ha og ikke ha i ettertid.

Hvis nyhetsoverskriften er "Jente mister dyden etter middagsdate" synes jeg slett ikke han fyren har noe å skamme seg over. Som sagt, det må jo ha vært en velllykket kveld for han. :p

Lenke til kommentar

Møtte ei meget pen jente over nettet. vi møttes 3 - 4 ganger . den 5 gangen var på fest hos en kompis. alt var bare fryd å vi havnet etterhvert på byen. etter en noe fuktig runde på byens utesteder så ble hun med meg hjem. Vi bestilte en pizza som vi tok med oss . hjemme hos meg spiste vi pizza å ikke lenge etter lå vi i senga. etter 15 minutter merker jeg hun blir urolig , som om noe ikke stemmer

Hvertfall blir hun mer avvisende å jeg begynner å tro det er noe galt med meg eller at jeg lukter ( noe jeg ikke gjorde )

Hun reiser seg opp i senga før hun får et angstpreget ansikt. det eneste hun klarer å stamme fram er at hun må på do . å i det hun snur seg for å løpe mot doen , driter hun seg rett ut i stående stilling foran meg. jeg ligger bare 1 meter unna , å ser alt i froskeperspektiv.

dritten rinner nedover lårene hennes , hun hyler å hinker seg bortover gangen mot doet.

Jeg blir helt målløs å lukten klarer jeg ikke holde ut. jeg begynner raskt å skifte sengtrekk , som jeg kaster i en søppelpose.

hun tar en rask dusj , låner seg en boxer av meg før hun forsvinner ut døren.

jeg hører ikke noe mer fra henne . profilen på nettet er slettet å mobil nummeret er ikke lenger i bruk

• Liker 4
Lenke til kommentar
  • Opprett ny...