Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Flaueste sex-opplevelse du har opplevd?


g@bb@

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vell, i sommer så var jeg på en leir og fant meg en dame da.

Vi koste oss nå litt en gang i blant.

Og for dere som ikke har vært på noen type leir, man sover trangt, VELDIG trangt.

 

Så mens jeg og dama ligger i en seng, så ligger det et annet par på andre siden av madrassen (dobbel madrass).

Og jeg snakka jo skittent med ho lavt mens jeg koste med ho og trudde ingen hørte på, paret ved siden av så ut til å ha sovnet.

 

Men så feil kan man ta.

 

På vei til bussen (måtte gå litt for å komme til bussen) så hørte vi fra ho som lå ved siden av at ho hadde hørt litt div. spørsmål og ynk.

 

Blei litt flau der ja, men dama hadde det værst da xD

 

EDIT:

Også har vi jo da vaskefyren som skulle vaske handikaptoalettet på Gardemoen mens vi var i gang :) kunne betalt en million for å se ansiktsuttrykket på fyren når vi storma ut :)

Endret av AlecTBM
Lenke til kommentar
Gjest Panchito

mye morsom lesning her ja!

 

Får kommemed en av mine da. Orker ikke skrive så mye så dere må nøye dere med en av gangen.

Er kanskje ikke sex men er relatert.

 

jeg var på ferie i danmark der vi bodde på hotell og etter to dager uten og finne noen deilige jenter på hotellet så bestemte jeg meg får og gå og sette meg i lobbyen en stund og se om det kom noen. Rigga meg til foran tven der nede og etter rundten halv time med venting så kom det spradende inn 4-5 sexy svanske blondiner :dribble: på min alder(16år) jeg spratt opp og dro et par sjekkelinjer og de gikk ret hjem hos den fineste av de. Ikke lenge etter så førte jo det ene til det andre og vi var sprengkåte!! jeg sov på rom med pappa så der kunne vi ikke gå. hun sa bare at vi ikke kunne være på hennes heller , men hun sa ikke hovrfor(det fnt jeg ut litt senere). Så hun foreslå at vi kunne jo prøve i heisen da og etter litt kvinnelist hadde hun lurt meg med på det.

 

Siden det bare var 7 etasjer så bestemte vi oss for at vi nøyde ossmed litt heftig klining. Så vi tok heisen helt opp og hun lurte av meg t-skjorta mi før vi begynte. Så gikk heisen ned og det var sånn heis som kunne åpna døra i begge ender den ene i resepsjonen og i alle andre etasjer så åpna den andre døra seg. Siden vi ikke skulle stoppe i resepsjonen men nede i etasjen under, sto vi lent opp mot den døra og råklina.

 

Det vi ikke hadde tenkt på var at hvis noen trykka på knappen så stopper jo heisen i den etasjen :dontgetit: og selvfølgelig trykka noen på den knappen i resepsjonen. da heisen stoppa så fortsatte vi bare for vi trodde vi sto i nederste etasjen, men så så forsvant plutselig den veggen jeg støttet meg på :ohmy: og jeg ramla ut midt iresepsjonen uten t.skjorte og jenta oppå meg.

 

Selvfølgelig var den en hel gjeng med f*ens j*vla japse turister med digitalkamera som hadde trykka på knappen og der lo vi da. da var det mange morsome utrykk hos japsenen da :!: hørte noen som muma noe om teenagers in europe ellerno, jeg lo litt og mumla excuse me og forsvant inn i heisen igjen. litt flaut var de tjo men egentlig ganske morsomt.

 

Men det stoppa jo ikke der (nå skulle jeg få vite hvorfor vi ikke bare kunn egå på rommet hennes og pule) det bar inn i heisen igjen og vi bare fortsatte og da vi kom opp sto det en diger(ja han var en svær bolemongo :ph34r: ) kar og venta på heisen. hei sa han og kom inn i heisen til til tross for at han viste hva som foregikk der.( hun med en h*lvetes pulesveis og jeg i bar overkropp og full av sugemerker) da heiisdøra gikk igjen og begynte på nedturen, så fant jeg ut at det var kjæresten hennes :ermm: . Jeg bare ååå f*en!!!!....................

 

var egentlig ganske morsomt men litt småflaut når alle japsene går og peker på deg og smiler og ler!!

Lenke til kommentar
mye morsom lesning her ja!

 

Får kommemed en av mine da. Orker ikke skrive så mye så dere må nøye dere med en av gangen.

Er kanskje ikke sex men er relatert.

 

jeg var på ferie i danmark der vi bodde på hotell og etter to dager uten og finne noen deilige jenter på hotellet så bestemte jeg meg får og gå og sette meg i lobbyen en stund og se om det kom noen. Rigga meg til foran tven der nede og etter rundten halv time med venting så kom det spradende inn 4-5 sexy svanske blondiner :dribble: på min alder(16år) jeg spratt opp og dro et par sjekkelinjer og de gikk ret hjem hos den fineste av de. Ikke lenge etter så førte jo det ene til det andre og vi var sprengkåte!! jeg sov på rom med pappa så der kunne vi ikke gå. hun sa bare at vi ikke kunne være på hennes heller , men hun sa ikke hovrfor(det fnt jeg ut litt senere). Så hun foreslå at vi kunne jo prøve i heisen da og etter litt kvinnelist hadde hun lurt meg med på det.

 

Siden det bare var 7 etasjer så bestemte vi oss for at vi nøyde ossmed litt heftig klining. Så vi tok heisen helt opp og hun lurte av meg t-skjorta mi før vi begynte. Så gikk heisen ned og det var sånn heis som kunne åpna døra i begge ender den ene i resepsjonen og i alle andre etasjer så åpna den andre døra seg. Siden vi ikke skulle stoppe i resepsjonen men nede i etasjen under, sto vi lent opp mot den døra og råklina.

 

Det vi ikke hadde tenkt på var at hvis noen trykka på knappen så stopper jo heisen i den etasjen :dontgetit: og selvfølgelig trykka noen på den knappen i resepsjonen. da heisen stoppa så fortsatte vi bare for vi trodde vi sto i nederste etasjen, men så så forsvant plutselig den veggen jeg støttet meg på :ohmy: og jeg ramla ut midt iresepsjonen uten t.skjorte og jenta oppå meg.

 

Selvfølgelig var den en hel gjeng med f*ens j*vla japse turister med digitalkamera som hadde trykka på knappen og der lo vi da. da var det mange morsome utrykk hos japsenen da :!: hørte noen som muma noe om teenagers in europe ellerno, jeg lo litt og mumla excuse me og forsvant inn i heisen igjen. litt flaut var de tjo men egentlig ganske morsomt.

 

Men det stoppa jo ikke der (nå skulle jeg få vite hvorfor vi ikke bare kunn egå på rommet hennes og pule) det bar inn i heisen igjen og vi bare fortsatte og da vi kom opp sto det en diger(ja han var en svær bolemongo :ph34r: ) kar og venta på heisen. hei sa han og kom inn i heisen til til tross for at han viste hva som foregikk der.( hun med en h*lvetes pulesveis og jeg i bar overkropp og full av sugemerker) da heiisdøra gikk igjen og begynte på nedturen, så fant jeg ut at det var kjæresten hennes :ermm: . Jeg bare ååå f*en!!!!....................

 

var egentlig ganske morsomt men litt småflaut når alle japsene går og peker på deg og smiler og ler!!

Banka han deg da eller?

Lenke til kommentar
Gjest Panchito

han slappa meg men gjorde ikke mer enn det, var egentlig mer forbanna på dama enn meg.

 

og kim salabim: hørtes kanskje litt for fantastisk ut men det er sant alt sammen må kanskje nevnes at det var litt alkohol inni i blildet.Det med at jeg kom til så fort var ikke helt sant da, men ellers er historien sann!!!

tro hva du vil!!!

Lenke til kommentar
han slappa meg men gjorde ikke mer enn det, var egentlig mer forbanna på dama enn meg.

 

og kim salabim: hørtes kanskje litt for fantastisk ut men det er sant alt sammen må kanskje nevnes at det var litt alkohol inni i blildet.Det med at jeg kom til så fort var ikke helt sant da, men ellers er historien sann!!!

tro hva du vil!!!

Bra forsvarstale... Eller.. Nei. Men uansett. Hørtes litt vel usannsynlig ut må jeg innrømme selv. Og når du kommer med den forsvarssetninga også.

 

"Okai så var ikke alt sant da, men noe av det er sant!!"

 

Men så skal jeg ikke diskutere om det er sant eller ikke. Bare måtte slenge en liten bemerkning i disse trøtte timer :p

Lenke til kommentar
Gjest Panchito

Det eneste som ikke var sant hvar at jeg måtte jo "jobbe" litt med den jenata før jeg kom så langt at ho ville kline med meg. var ikke bare og gå hen og si hei!, skal vi kline? hvis du skjønner !!?

Lenke til kommentar

Okey.. Det her var kvelden.

 

Var på fest med kompis hos noen venner av ham, der fant jeg ei som jeg hadde go kontakt med. Etterhvert ente det opp med roting osv.

Plutselig midt i gangen dro hun ned buksa og begynte og suge meg midt på festen, jeg bare hva faens skjer? dro fort opp buksa iom det kom folk. Så henta jeg kompissen min som trøsta vennina hennes pga noe og vi gikk inn i stua.

Plutselig roper hun dama meg tilbake til toalettet der både hun og venninen satt, før jeg visste ordet av det var begge to klare for en omgang? jeg tenkte bare Niiice!

 

Vi holdt på en stund og kameraten min kom stormende inn og sa vi skulle på byen, noe som tydeligvis begge disse jentene ville da...

 

Vi gikk på byen, dansa litt og rota litt på utestedet, før den ene av dem ble dårlig og gikk hjem. Da tenkte jeg må finne på noe drastisk fort her nå før den andre også stikker. Så jeg tok henne med meg ut gikk langs kaien der jeg fant en båt/ferje. Vi gikk opp på ferja iom det var trapper inn på den uten at det var noe lås, gikk inn en dør og begynte og kline, jeg dro ned buksa hennes begynte nedentil.. Plutselig dra hun opp buksa og sier hysj jeg hørte noe.. Jeg bare nei det er sikkert ingenting (skamkåt). Men joda inn døra på båten kommer det 5 lykter etterfulgt av 5 politifolk. Vi ble kasta av uten noe bot eller lignende (lucky).

 

Vi gikk så på jobben hennes og fullførte resten.

 

Beklager for dårlig skriving og bruk av komma og punktom.

 

Ikke så veldig morsom men sykeste kvelden jeg har hatt. la meg oppsummere:

 

- Suging midt på fest

 

- Delvis trekant

 

- Nesten busta på stedet av 5 politi

 

- avslutning på sofa på jobben hennes

Endret av General_Skurf
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Det flaueste jeg har vært utfor skjedde når jeg var på en musikkfestival. Siden jeg har telt, ble det slik at en kompis og en venninne fra den samme vennegjengen skulle sove med meg den uka det varte. Dama var dødsdeilig, så jeg hadde ikke så mye imot det. Hun er ganske frisindig og frittalende, og gjorde det klart at det ikke ville bli noe på noen av oss :p Etter en fem seks dager med drikking er det utrolig hvor frustrert og kåt man kan bli, og hun gjorde sitt beste for å tirre. F.eks var det flere ganger når vi gikk med henne at hun trakk ned buksa og satte seg ned for å tisse mens hun førte en samtale med oss som vanlig. Litt vanskelig å late som ingenting mens hun sitter der og smiler til deg og sender iveg en sildrende stråle mot bakken. Så var det å kneppe på buksa og late som ingenting. Noen jenter elsker å få oppmerksomhet og flørte, selv om de ikke mener noe med det.

 

Den siste kvelden var det som ventet mye heavy drikking, og jeg gikk tilbake å la meg når jeg hadde fått nok. Når de kommer tilbake etter noen timer er de begge rimelig dritings. Hun legger seg på siden for å sove, mens han legger seg tilrette bak henne og begynner å prøve seg på henne. Overraskende nok mumler hun bare "gjør som du vil" og trekker ned trusa til knærne. Han kunne ikke fått en mer tydelig invitasjon. Jeg lå ved fotenden deres, og hadde full utsikt til musa og rompa hennes. Litt av en utsikt :p Han var ikke sen med å trekke fram snabelen og få den inn i henne. Så jeg hadde kjønnene deres i bevegelse sånn en meter fra ansiktet mitt. Han gjorde seg ferdig etterhvert, og hun trakk opp trusa og sovnet.

 

Dagen etterpå prøvde de å late som ingenting. De trodde ikke at jeg hadde lagt merke til noe, selv om teltet hadde en veldig mistenkelig lukt av musa hennes. Må være rimelig flaut for henne, siden de tilhører samme kameratgjeng som treffes ofte. Han burde være fornøyd da, siden hun ærlig talt er utenfor hans liga sånn vanligvis. Men herregud så pinlig å ligge der å late som man sover når det der foregikk. Åja, jeg følte et ikke så rent lite stikk av sjalusi.

Lenke til kommentar
Det flaueste jeg har vært utfor skjedde når jeg var på en musikkfestival. Siden jeg har telt, ble det slik at en kompis og en venninne fra den samme vennegjengen skulle sove med meg den uka det varte. Dama var dødsdeilig, så jeg hadde ikke så mye imot det. Hun er ganske frisindig og frittalende, og gjorde det klart at det ikke ville bli noe på noen av oss :p Etter en fem seks dager med drikking er det utrolig hvor frustrert og kåt man kan bli, og hun gjorde sitt beste for å tirre. F.eks var det flere ganger når vi gikk med henne at hun trakk ned buksa og satte seg ned for å tisse mens hun førte en samtale med oss som vanlig. Litt vanskelig å late som ingenting mens hun sitter der og smiler til deg og sender iveg en sildrende stråle mot bakken. Så var det å kneppe på buksa og late som ingenting. Noen jenter elsker å få oppmerksomhet og flørte, selv om de ikke mener noe med det.

 

Den siste kvelden var det som ventet mye heavy drikking, og jeg gikk tilbake å la meg når jeg hadde fått nok. Når de kommer tilbake etter noen timer er de begge rimelig dritings. Hun legger seg på siden for å sove, mens han legger seg tilrette bak henne og begynner å prøve seg på henne. Overraskende nok mumler hun bare "gjør som du vil" og trekker ned trusa til knærne. Han kunne ikke fått en mer tydelig invitasjon. Jeg lå ved fotenden deres, og hadde full utsikt til musa og rompa hennes. Litt av en utsikt :p Han var ikke sen med å trekke fram snabelen og få den inn i henne. Så jeg hadde kjønnene deres i bevegelse sånn en meter fra ansiktet mitt. Han gjorde seg ferdig etterhvert, og hun trakk opp trusa og sovnet.

 

Dagen etterpå prøvde de å late som ingenting. De trodde ikke at jeg hadde lagt merke til noe, selv om teltet hadde en veldig mistenkelig lukt av musa hennes. Må være rimelig flaut for henne, siden de tilhører samme kameratgjeng som treffes ofte. Han burde være fornøyd da, siden hun ærlig talt er utenfor hans liga sånn vanligvis. Men herregud så pinlig å ligge der å late som man sover når det der foregikk. Åja, jeg følte et ikke så rent lite stikk av sjalusi.

Hvorfor spurte du ikke om du kunne bli med?

Lenke til kommentar
Gjest drita i syden

Siden jeg bare har hatt en får jeg vel ta den. Jomfru på stranda i syden med ei forholdsvis lekker berte. Var relativt drita og brukte sikkert 20 forsøk på å få den inn... Vet ennå ikke den dag i dag når ku**en var inne og når den var ute, men satser på at den var inni en av gangene :p

Lenke til kommentar
Gjest playaboi

Fingra en pike en gang, og hun hadde en såkalt polypp som kan danne seg på livmor noen ganger i løpet av livet eller noe piss. Bare skumleste om greia, men hvertfall, om man kommer borti polyppen så begynner vedkommende å blø. Noe jævlig.

 

Så jeg starta maskineriet og drilla hun med to gode, veltrente fingre. Heldigvis hadde ikke kommandosentralen helt kontakt med moderskipet på det stadiet, så jeg rakk aldri å putte min kjære snabb inn før jeg oppdaget blodbadet. Først trodde jeg bare hun var ekstra våt, før det begynte å lukte og jeg avslørte faenskapet ved å skru på lyset.

Vi ble begge temmelig perplekse, men for ikke å såre hun latet jeg som jeg hadde opplevd dette før, at det var helt vanlig osv. Snille meg. Dessverre hadde blodet ikke bare gått gjennom den øvre, tynne madrassen min som sørget for sukkersøt søt hver aften, jaagu hadde blodet borret seg helt ned til min andre, tykke madrass!

Sendte min kjære pike hjem og tenkte at jeg fikser dette her etter skolen i morgen. Trodde mamma var på jobb, men der viste seg at det var hun ikke, for når jeg kom hjem etter endt skoledag sto en en vaskebøtte og en noe snurt mamma på rommet mitt. Orket ikke forklare greia, så bare skyldte på mens. Dessverre slutter ikke historien her.

 

Noen uker senere er vi igjen under samme tak, innenfor samme fire vegger og med samme mål. Atter en gang startet jeg hånddrillen og gjorde klar for å sende leiesoldaten inn på ukjent mark. Lynet slår jo aldri ned på samma sted tenkte jeg, for jeg hadde jo lest at såkalte polypper var ytterst sjeldne. Men visst faen så slo lynet ned, og denne gangen enda hardere enn sist. Skulle tro Jack The Ripper hadde gjenoppstått og drept noen med kniven sin i senga mi. Jeg har alltid vært en selvironisk type, så måtte forevige dette øyeblikket. Bilde gikk rundt på skolen min og jeg og min pikes kjærlighet ble omtalt som bleeding love etter sangen. Også denne gang skulle jeg vaske etter skolen, men så klart var mamma hjemme nok en dag, og jeg var busta igjen!

Hun mente jeg drev med sexpress mot jenter og sa at jeg måtte respektere at når jenter har mensen kan de ikke ha sex.. osv osv.

Og hva kan man lære av dette? : Ikke stol på gamle ordtak som at lynet ikke slår ned to ganger :(

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...