Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Flaueste sex-opplevelse du har opplevd?


g@bb@

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Ikke direkte sexhistorie, litt relatert kanskje...

For noen år siden var jeg i en periode plaget med testikkeltorsjon. Dvs. at den ene testikkelen vrir seg rundt sin egen akse. Jævlig vondt og pungen blir øm, hoven og dobbelt så stor!

Den første gangen dette skjedde (den verste gangen), dro jeg til legevakten og ble henvist rett inn på kirurgisk. De sa jeg muligens måtte operere med en gang, ellers kunne det bli alvorlig.

Det flaue, eller kanskje også hyggelige(!), var at det var kun kvinner på vakt: 2 kvinnelige leger og 3 kvinnelige sykepleiere, alle rimelig unge, som kom inn og befølte familiejuvelene!

All denne følingen fikk etterhvert junior til å vokse litt (til tross for smertene!), heldigvis var også berøringene nok til at stenen vred seg tilbake på plass...

Følte meg ikke bare lur der jeg sto midt i undersøkelsesrommet omgitt av mange unge damer som etter tur kjente på ballene mine.

:lol:

 

Jeg hadde bitestikkelinfeksjon for et par måneder sia og da jeg skulle til legen og han skulle "kjenne" på meg sa han:

Ja her var det mye å ta i.

Det var litt morsomt men faen så pinlig da han sa det.

 

Jeg hadde vært borte fra skolen et par dager pga smerter som følge av infeksjonen.

De deiligste jentene på trinnet spurte i friminnutet forran alle venna hvorfor jeg hadde vært borte.

Jeg var ærlig. Det angrer jeg på.

Lenke til kommentar
Gjest Gjest

Min flaueste sex-opplevelse må være da jeg gikk i 8ende, å jeg hadde ei fra 10ende på skolen på besøk. Hadde også 2 kompiser der også siden vi hadde Lan. Da klokken begynte å nærme seg 8 om morgen sku vi legge oss. Da endte jeg i samme sofa som hun i 10ende. Var jo selvfølgelig litt kåt å greier. Så begynner å små tafse på hun, så finner vi ut at vi skal gå inn på mitt rom.

 

Så starter jeg å fingre hun, så finner vi ut at vi skal pule. Men så måtte jeg jo finne kondom, siden jeg viste hun hadde klamydia. Så leiter litt rundt i romme, så finner jeg kondomen å peiser den på kuken. Men var også litt uerfaren så styrer litt med kondomen, da jeg endelig får den på, styrer jeg litt med med å få den inn. Å da jeg endelig får det til begynner den å bli slapp. Så fikk jeg den faen ikke stiv igjen, blei flau av det å gikk ut i stua. Da jeg våknet dagen etterpå var hun borte, å snakket ikke noe mer resten av skoleåret.

Lenke til kommentar
Min flaueste sex-opplevelse må være da jeg gikk i 8ende, å jeg hadde ei fra 10ende på skolen på besøk. Hadde også 2 kompiser der også siden vi hadde Lan. Da klokken begynte å nærme seg 8 om morgen sku vi legge oss. Da endte jeg i samme sofa som hun i 10ende. Var jo selvfølgelig litt kåt å greier. Så begynner å små tafse på hun, så finner vi ut at vi skal gå inn på mitt rom.

 

Så starter jeg å fingre hun, så finner vi ut at vi skal pule. Men så måtte jeg jo finne kondom, siden jeg viste hun hadde klamydia. Så leiter litt rundt i romme, så finner jeg kondomen å peiser den på kuken. Men var også litt uerfaren så styrer litt med kondomen, da jeg endelig får den på, styrer jeg litt med med å få den inn. Å da jeg endelig får det til begynner den å bli slapp. Så fikk jeg den faen ikke stiv igjen, blei flau av det å gikk ut i stua. Da jeg våknet dagen etterpå var hun borte, å snakket ikke noe mer resten av skoleåret.

HAHAHAHAHAHAHAHAHA *ler like høyt som Alex Rosen*

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Eww. Kondom eller ei, jeg tror ikke jeg hadde pult noen jeg visste hadde klamydia. Kondomer beskytter faktisk ikke 100% for kjønnssykdommer heller, vet dere.

Jo, kondom beskytter 100% mot klamydia med mindre den sprekker. Så lenge kondomen sitter normalt og sånt er det bare herpes som kan smitte med kondom på, fordi der kan såret være utenfor skjeden..

Lenke til kommentar

Har vel ikke noe spesielt flaut, men har en opplevelse jeg kan dele.

 

Før jeg starter vil jeg bare si at jeg synes synd på dere som ikke får den opp i fylla - jeg får den ikke ned i fylla.

 

Jeg var på fest hos en kompis, han bodde i en leilighet, og vi var vel en 20-25 stk der. Jeg hadde møtt en dame på en fest vi hadde hatt der tidligere, og blitt litt kjent med henne. Vi møttes her også, og jeg dro noen av sjekkelinjene mine, enten så var hun full, eller så hadde jeg flaks, for jeg vet ikke om de var noe tess. Uansett, senere på kvelden såg jeg at hun gikk bortover gangen, jeg gikk etter. Hun åpner dodøren og jeg hopper inn etter - vi begynner å rote med en gang og har vill sex inne på dassen med en del folk utenfor. Vi kommer begge ut av doen i bar overkropp (hun hadde på seg BH) og hopper i sengen til en av de som bodde der. Det var tre andre personer på rommet (alle tre, kamerater av meg). Jeg begynner å kle av dama og hun er med på det. Vi setter plutselig i gang å humpe igjen, og snille som mine kamerater er drar de av oss dyna og begynner å ta bilder med et digital kamera (bildene låg ute på nettby en dag). Plutselig våkner jeg alene om morgenen, i senga til kameraten min. Dama er borte og genseren min også, var styggelig redd for at dama hadde stukket av med klærne mine, men det viste seg at en av de som hadde knipset bilde av oss brukte den som pute.

 

Senere på dagen fikk jeg kontakt med damen igjen og fikk vite at jeg hadde sovnet mens vi hadde sex, og grunnen til at hun hadde stukket var at jeg hadde snorket så mye.

 

Ikke så flaut synes jeg, men det er jo en historie.

Endret av Pinngu6
Lenke til kommentar
Vi setter plutselig i gang å humpe igjen, og snille som mine kamerater er drar de av oss dyna og begynner å ta bilder med et digital kamera (bildene låg ute på nettby en dag).

 

Ikke så flaut synes jeg, men det er jo en historie.

Det der virker rimelig flaut for meg!

 

Pingu er en syk mann skjønner du :)

Lenke til kommentar

Hehe, føler ikke den hører hjemme her... Med tanke på at det ikke var så flaut liksom :p Bildene på nettby var forresten bare av dyna og et par føtter som stakk ut, men vedder på at han har de andre bildene enda ;S

 

Tror sex ikke blir så flaut før du blir gått innpå av feil personer som foreldre og besteforeldre. Småe barn hører heller ikke hjemme på soverom. Noen av historiene i denne tråden er ufattelig bra, leste på de for noen dager siden xD "sooolaaa" ^^, nuff said :p

Lenke til kommentar

He-he. Slikt er flaut, ja. Husk å låse døra! Storesøstre må lære seg å banke på også ...

 

Jeg overrasket et par på den måten en gang også, selv om det ikke var helt lik situasjon. Men det var faktisk på et kontor i en organisasjon jeg var med i. En dag jeg hadde et ærend der var jeg grytidlig ute og låste meg inn, gikk opp i 2. etasje der kontorene var, og da jeg åpnet døren til sekretæren sto hun kliss naken lent fremover over et bord og med en ukjent mann peisende på bakfra. Hele rommet steamet, så de hadde nok holdt på en stund.

 

Vel, jeg lukket hastig døra etter meg og latet som ingenting. Men hun var nok den som var flauest av oss. Hun visste at jeg visste hun var gift, og jeg kjente mannen hennes også. Det ble litt spent mellom oss etter dette. Hun lurte vel på om jeg ville sladre til mannen hennes eller noe sånt. Men jeg er ikke av den typen som bryr meg om sånt. Selv unte jeg henne å ha en elsker, men så var det dette med å låse døra da ... Hadde hun gjort det, ville det ikke vært pinlig i det hele tatt. :)

Endret av Prognatus
Lenke til kommentar

Vet ikke om jeg har skrevet dette før men uansett ;

Min flaueste opplevelse er for lenge siden, da jeg og kjæresten min holdt på litt på mitt rom. Både foreldre og lillesøster var borte, og det skulle jo gå greit. Men akkurat det i typen min kom åpner hun døra! Det var heldigvis mørkt, og jeg sa bare "gå ut!!!". Og så sprang hun ut. Hun så ingenting, men det var pinlig nok forde om. Skrudde på lyset, jeg gikk på do.. u know the drill.. Egentlig litt pinlig, og åpenlyst hva vi gjorde..

Lenke til kommentar

hm. leste litt igjennom her og fant fort ut at folk blir jammen meg fort flaue....

 

det fleste av det jeg har lest er jo mer eller mindre helt normalt :p

hva er flaut med at strengen ryker? brun stripe på kuken? bli tatt på fersken?

 

sex er jo helt normalt og forhåpentligvis noe de fleste gjør :p

ville heller si at en del av det som er blitt sagt er litt turnoff men ikke så mye mer enn det.

 

har selv slikket ei med lyset av og funnet ut etterpå at hun hadde mensen. jeg ble ikke flau... hun ble ;)

tatt på fersken av brodern en gang. ingen av oss ble flaue. han passer bare fra nå av å banke på først.

de fleste som har hatt analsex har vel en liten "dritthistorie", men er vel så pass mange som har opplevd det, så det blir liksom ikke flaut.

 

var på julebord med jobben på et hotell ifjor. leide rom og jeg å eksen tok helt på nattetid. glemte å fikse til gardinene. våknet naken på gulvet dagen etterpå og så at lagersjefen og kona komme tilbake fra frokosten.

 

kan ramse opp mye mer, men som sagt så synes jeg ikke det var flaut :)

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147

Fikk meg til å tenke på en annen som slikket med lyset av, og som neste morgen kikket seg i speilet, fikk øye på en hvit trådstump som hang ut av munnviken, hvorpå han gikk sporestreks ned på kne og ba: Kjære Gud. La det være en tepose!

 

:p

Lenke til kommentar
Fikk meg til å tenke på en annen som slikket med lyset av, og som neste morgen kikket seg i speilet, fikk øye på en hvit trådstump som hang ut av munnviken, hvorpå han gikk sporestreks ned på kne og ba: Kjære Gud. La det være en tepose!

 

:p

PLZ, eg skal liksom ha matlyst resten av helga.. :p

Lenke til kommentar

Har en veldig pinlig historie fra jeg var ca 13- 14år og stormkåt. Jeg satt ved pcen og fant ut at jeg ville skrive ned alle mine fantasier om ei jente i klassen i word. Skrev sånn som: "Navn", jeg har så sinnsykt lyst til å knulle deg, du har de deiligste...osv :p

Fant ut at jeg ville printe det ut, men den skriveren var det noe veldig klikk med. Den hang seg opp og da den hadde skrevet ut tre eksemplarer skrudde jeg bare av skriveren.

 

Et par dager senere satt mine to søstre, ei 2 år yngre og ei 6 år eldre ved pcen. Jeg satt nede i stua og mora mi sto å bretta klær. Plutselig kommer lillesøstra mi ned med et ark i handa og smilte å kikka på meg mens ho viste det til mamma. Skriveren hadde tydeligvis fortsatt fra siste utskrivning. Jeg reagerte ikke med en gang å gikk rolig bort for å se hva det var... guuuud å flau jeg ble. Jeg rappa til meg arket og sa:

 

"Det var ikke jeg som skrev det! Var Tom som skrev det, han er veldig forelska i henne" :blush:

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...