Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Flaueste sex-opplevelse du har opplevd?


g@bb@

Anbefalte innlegg

Gjest *Gjest*

Har egentlig aldri opplevd noe flaut, men har en historie fra syden som er litt spesiell. Etter en god kveld med fyll og morro hadde jeg hatt det så kjekt med gjengen, at jeg hadde glemt å finne kvinnfolk. Og gatene begynnte å tømmes, så jeg bestemte meg for å stikke innom nærmeste strippebar. Rett inn, valgte ut den peneste av dem og inn på bakrommet gikk vi. Mørk og jævlig var det, så i tillegg til alkoholen slet jeg litt med å prestere. Akkurat hvordan det gikk for seg er jeg ikke sikker på. Men hun måtte altså ut å gjøre noe rett før halvtimen var slutt. Når hun kom tilbake sa jeg at jeg kunne betale for enda en halvtime, men det likte hun ikke i hele tatt, og var plutselig svært så opptatt med å få meg ut.

Så ut gikk jeg. Men oppdaget rett etterpå at jeg var sprengkåt. Hadde jo drevet på i 30 minutter der uten å få fullføre. Så jeg sjekket lommeboken for å se sånn ca. hvor mye penger jeg hadde. For å heller ta den nestbeste dama, siden hun første tydeligvis var lei. Så forstod jeg hvorfor hun egentlig ville ha meg ut så fort. Hun hadde tatt alle pengene fra lommeboka.

 

Og hva gjør en sprengkåt, dritas mann i en slik situasjon? Jo han løper så klart til nærmeste minibank og tar ut mer penger... (U)heldigvis hadde de akkurat stengt når jeg kom tilbake.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

etter lang tid og masse kos i en glovarm dusj, så i det jeg kom så svimte jeg faktisk av, datt rett i golvet.

Ble vel litt for varmt over lengre tid, osv hehe.

ble vekket på gulvet da ho tok kaldevann å spylte på meg.

Lenke til kommentar
Kjæresten kilte fast forhuden sin.

Hæ? Hvordan gikk det seg til?

Han sliter med trang forhud, og den kom seg ned, men ikke opp igjen. :blush:

Au, spansk krage! x|

Heldigvis aldri selvopplevd, men hørt om og sett bilder. Det vil jeg slippe å oppleve!

Endret av toth
Lenke til kommentar
Det er ikke nødvendigvis kjempevondt. Det vondeste er når den passerer over, ikke etterpå.

 

Husker jeg hadde problemer med slik da jeg var mindre, og fikk litt småpanikk første gangen det skjedde :p

 

toth: Sett bilder?? :p

google Paraphimose og klikk på øverste resultat fra pasienthåndboka. advarer mot fælt bilde!

Lenke til kommentar
5 år seinere byttet jeg fast lege, og han spurte hvordan det gikk med penisen. ikke det jeg ville høre med ny legen.

 

 

Tja... Da jeg skulle komme på magen hennes bøyde jeg overkroppen framover i orgasmen, mens jeg trakk underlivet bakover. Endte med at jeg skøyt meg selv i ansiktet. Og hun lo. :p

 

Haha :!:

 

Flaueste for min del var da fyren ble slapp akkurat i det jeg skulle gli inn i ham (første gangen vår..). Eh, HAN skulle gli inn i meg. Faen, vet ikke hvem av oss som hadde mest til å forsvinne ned i et dypt hull i jorda akkurat da. Hører med til historien at jeg virkelig har fått merke senere at det ikke var noe i veien med meg likevel ;)

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147
Har egentlig aldri opplevd noe flaut, men har en historie fra syden som er litt spesiell. Etter en god kveld med fyll og morro hadde jeg hatt det så kjekt med gjengen, at jeg hadde glemt å finne kvinnfolk. Og gatene begynnte å tømmes, så jeg bestemte meg for å stikke innom nærmeste strippebar. Rett inn, valgte ut den peneste av dem og inn på bakrommet gikk vi. Mørk og jævlig var det, så i tillegg til alkoholen slet jeg litt med å prestere. Akkurat hvordan det gikk for seg er jeg ikke sikker på. Men hun måtte altså ut å gjøre noe rett før halvtimen var slutt. Når hun kom tilbake sa jeg at jeg kunne betale for enda en halvtime, men det likte hun ikke i hele tatt, og var plutselig svært så opptatt med å få meg ut.

Så ut gikk jeg. Men oppdaget rett etterpå at jeg var sprengkåt. Hadde jo drevet på i 30 minutter der uten å få fullføre. Så jeg sjekket lommeboken for å se sånn ca. hvor mye penger jeg hadde. For å heller ta den nestbeste dama, siden hun første tydeligvis var lei. Så forstod jeg hvorfor hun egentlig ville ha meg ut så fort. Hun hadde tatt alle pengene fra lommeboka.

 

Og hva gjør en sprengkåt, dritas mann i en slik situasjon? Jo han løper så klart til nærmeste minibank og tar ut mer penger... (U)heldigvis hadde de akkurat stengt når jeg kom tilbake.

 

Nå skal du bare la slurva gå! ....   :love:

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Ikke direkte sexhistorie, litt relatert kanskje...

For noen år siden var jeg i en periode plaget med testikkeltorsjon. Dvs. at den ene testikkelen vrir seg rundt sin egen akse. Jævlig vondt og pungen blir øm, hoven og dobbelt så stor!

Den første gangen dette skjedde (den verste gangen), dro jeg til legevakten og ble henvist rett inn på kirurgisk. De sa jeg muligens måtte operere med en gang, ellers kunne det bli alvorlig.

Det flaue, eller kanskje også hyggelige(!), var at det var kun kvinner på vakt: 2 kvinnelige leger og 3 kvinnelige sykepleiere, alle rimelig unge, som kom inn og befølte familiejuvelene!

All denne følingen fikk etterhvert junior til å vokse litt (til tross for smertene!), heldigvis var også berøringene nok til at stenen vred seg tilbake på plass...

Følte meg ikke bare lur der jeg sto midt i undersøkelsesrommet omgitt av mange unge damer som etter tur kjente på ballene mine.

 

En mer pinlig historie var da ekskona og jeg var i bryllup. I forbindelse med bryllupet overnattet vi hos noen i familien. selvfølgelig måtte vi ha oss, der vi lå i gjestesenga. Siden mora mi sov på en sofa i det samme rommet prøvde vi å være stille, men det går jo aldri..!

Og jeg vet at mora mi var våken. Ordentlig som hun er, sa hun ingenting, men det er fortsatt flaut å tenke på nå 15 år senere!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
Måtte bare ha denne i mine innlegg, særlig etter "omtalen" i tattoveringstråden ;)

Hmm? Link?

hehe. Det var bare en eller annen som hadde tattovert en sol på en plass. Og så ville han skrive noe under, men visste ikke hva. Så foreslo en annen "Solaaaa" ;) Jeg kom på at jeg hadde lest den historien her, hehe.. Priceless

Åja, hun med Downs. Da lo jeg godt! Hadde glemt den nå, før du minte meg på det, så da er det vel på tide å begynne å lese tråden om igjen fra begynnelsen. Mange perler her. :)

Endret av Prognatus
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...