Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Flaueste sex-opplevelse du har opplevd?


g@bb@

Anbefalte innlegg

Gjest Guest_lol_*

Jeg og dama hadde det litt moro i senga...

Vi lekte oss litt med tørrpuling og biting.

 

Hun satt oppå meg, og nå tenkte jeg at jeg skulle dytte henne over på ryggen og sette meg oppå henne...

 

Jeg feilberegnet avstanden til veggen kan man si...

 

*DUNK*

Hun skallet hodet rett i veggen! XD

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Flaueste jeg har oppled skjedde for faktisk 2 uker siden bare :p Jeg og the american bitch, er nede i kjeller stuen og jeg spOr " are you shure your mom wont come down " hun svare " she never comes down " jaja tenkte jeg. sA litt forspill osv, hun suger meg, sA fingrer jeg henne bare fort forspill, sA setter hun seg oppA meg, og rir meg. fOr jeg vet ord av det kommer moren inn dOren og ser det, hun bare gAr av og vi legger oss under dynen, moren later som hun ikke sA det.

 

Dagen etter her kom det magiske kunstykket, jeg er drit flau nAr jeg gAr inn dOren, dere veit jo hvor klikka american moms er ikke sant, men hun var bare snill mot meg og latet som ingen ting, mens faren hennes sA pA meg og lo litt, han er fet. Moren hennes er pA vei ut dOren og hun forlatet huset, og da var bare faren hjemme, og han sitter og ser pA tv, vi tenker ja da fAr vi vel prOve igjen da. Vi gAr nede har litt forspill osv. jeg tenkte siden hun tok ansvar dagen fOr tenkte jeg tok jeg misjoneren pA henne, etter 2 min droYt, banker faren pA i det han gAr inn, jeg rekker ikke flytte meg, sA jeg stAr der med rompa til og tenker fitte 2 dager pA rad av mor og far, de mA tror jeg er helt syk i huet. Han bare lo, og sA " teen agers " , men jeg var helt Skam rOd i ansiktet og tenkte, jaja dette er vel siste gangen jeg ser hun igjen

 

vi ser fortsatt hverandre og foreldrene hennes er hyggelig, dere har jo sett amerikanske filmer hvor faren og moren er helt klikk nAr datteren har sex, med at de skal drepe osv, fikk litt noia og tenkte pA det, men de er kule foreldre:)

 

Flaut ? JA

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Vel, dette har ikke direkte med sex å gjøre, men er relatert.

 

Det var for lenge, lenge siden.. i en galakse langt avsted... neida. Men det var i utlandet i FN-tjeneste for mange år siden. Jeg hadde nattevakt alene i et hus i leiren. Midt på natten er det bare om å gjøre å holde seg våken og jeg kjedet meg, så jeg tok skrivemaskinen og satte inn et par-tre ark med blåpapir imellom. Aner ikke hvorfor jeg absolutt skulle ha kopier, men antagelig var det fordi det er morsommere å skrive på skrivemaskin med blåpapir enn uten.

 

Så begynte jeg å skrive en saftig sex-novelle. Fantasien var det ikke noe i veien med, etter å ha levd i sølibat et par måneder. Da jeg hadde holdt på en stund med denne skrivingen, begynte det å nærme seg daggry og jeg hadde noen plikter å gjøre før jeg gikk av vakt. Så jeg gikk og gjorde dem. Og glemte helt skrivemaskinen...

 

Så kom dagvakten og folk strømmet inn. Plutselig hørte jeg noen som lo inne på kontoret og en av gutta derfra kom bort bort meg og sa at han syntes novellen var fin! Jeg burde sende den inn og få penger for den, sa han og lo. Da først husket jeg skrivemaskinen. Hele leiren fikk jo greie på det etter hvert også. Skikkelig flaut... :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Jeg vet ikke hvorfor jeg forteller dette, men la gå. Det flaueste jeg har opplevd skjedde på en one night stand jeg hadde med en fyr i fylla. Når vi skulle til å sette igang, gikk det opp for oss at vi ikke hadde kondom. Etter noen minutter med febrilsk leting og intenst frustrasjon foreslo han rett og slett å tre en sokk over penisen og bruke den som beskyttelse. Siden jeg var full og knallkåt hadde jeg ikke mye kritisk sans, og ba ham sette igang. :no:

 

Han fikk dyttet sokken inn etter litt strev, og satte igang med å jokke til han kom. Jeg kjente ingentig der og da, siden penisen hans beveget seg fram og tilbake inni sokken og ikke i meg. Vi trakk ut det våte hylsteret, og sovnet, uten at jeg tenkte mer over det.

 

Dagen etterpå var forferdelig. Ikke bare hadde jeg latt meg bli pult med en brukt sokk, men fitta var skikkelig sår også, som om noen hadde dratt et sandpapir frem og tilbake der inne. Han lo av det hele, men ikke jeg. Har aldri møtt ham igjen etter det, og heldigvis er han ikke en del av venneflokken til noen jeg kjenner. :blush:

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147
Vel, topic sier det meste. Her kan vi poste våre opplevelser som vi helst vil glemme!

 

Denne er ikke min egen opplevelse, men dog er den sann. Jeg skrev den for en god stund siden, så dere som har sett den før, får heller lukke igjen øya.

 

Denne er ikke selvopplevd, men gjenfortalt av en god kompis.

 

Han var sjømann på den tiden. Båten var et cruiseskip, og gikk i fart på karibien. Gutten var overmåte tørst, og hadde gått på ølfylla i 14 dager. Båten ankom Kingston/Jamaica. Geniet fikk i sin brisne tilstand den kløktige ideen om at det nå var på tide med litt bekymringsløs sex.

 

Han passet på å ikke anstrenge seg for meget, og gikk for den minst strabasiøse løsningen, en bordellbåt som lå ankret rett bak cruiseskipet.

 

Han hadde det litt travelt, så han hoppet like godt over kroppsvask, noe han forøvrig hadde unngått de siste 14 dagene.

 

Han kom ombord, og ble presentert for utvalget, det var ikke så imponerende, så han lukket øynene og pekte ut et "takras" i blinde.

Deretter ble han henvist til en lugar, hvor han anordnet seg slik som damer er tvunget når de undersøkes av gynekologer.

 

Siden takraset ikke så ut verken i solformørkelse eller måneskinn. Var en grundig blowjob det eneste han kunne tenke seg fra menyen.

 

Så gikk takraset tilverks med liv og lyst. Han mintes at hun måtte opp å snappe etter frisk luft ganske ofte

Det ble etterhvert kjedelig, fordi at selv om gutten prøvde å tenke på sommerfugler, Titten Tei, Sjonkel Rolv, nybarberte pandabjørner osv, så ville det ikke hoppe igang.

 

Dermed kommanderte han den "dødsdømte" om å gi toerluka en grundig omgang, noe som hun da gjorde. Aaaa! dette ble mye bedre og han kjente at Yess ... Nå bygger det seg opp opp opp. I sin animerte tilstand merket han ikke at dette trykket kun kom fra toerluka ... Så når han mente at "this is it" åpnet han "helvetes porter", og tømte tarmen for resultatet av 14 dagers flytende sikringskost.

 

Han kikket i forundring ned mellom lårene sine, og lurte litt på hva er nå dette for noe? Så ser han "darlingen" stikke sitt blide åsyn opp innsmurt med gørr fra isse til hakespiss.

Han forundret seg litt over hvor rolig hun tok det, fordi hun sa ikke et kvekk men strakte hånden til side og dro i en klokkestreng som hang på skottet.

 

Nå gikk det ikke mer enn 5 sekunder så sto det 2 enormt store sorte menn i døra. Gutten forsøkte med et panisk "mjau", og noen usynkroniserte rykninger å få på seg overallen. Det klarte han ikke.

Han ble båret etter ørene opp på dekk. Han hadde tid til å beregne avstanden ned til kaien, den var ca 3 meter.

 

Så mens veloppdragne turister gikk arm i arm og beundret det pittoreske havnemijøet i umiddelbar nærhet, kom maskinmannen flaksende gjennom luften med utdreten rompe først.

Han landet på rumpestussen, og fortalte at nedslaget frembrakt et helt tydelig sykt "klask" og en sjarmerende dusj av avføring.

Dette hadde garantert disse turistene aldri sett før

 

Etter å ha summet seg litegrann, vurderte han i et nanosekund hva han skulle velge, pelle seg ombord eller ...Han valgte såklart det mest fornuftige. Så han fikk overallen sånn noenlunde på, og vaklet inn på nærmeste bar og bestilte en øl.

:cool:

Lenke til kommentar

Haha...noen sykt morsomme historier her :!:

Nå får jeg lyst til å drite meg ut noe jævlig på en morsom måte.

 

Værste som har skjedd meg er at jeg var maks drita(som vanelig) og fikk dratt med meg skamstygg jente med hjem. Etter litt klining og oppvarming så skulle vi pule og jeg hadde(heldigvis) ølkølle. Etter litt strev endte det med at jeg bare fingra ho og la meg til å sove.

Dagen etterpå sa mor:"hvem var ho jenta du hadde med hjem da?"

Broren min bare lo.

 

Blitt mye mobba av kompiser pga dette i ettertid for ho dama hadde horerykte på seg i hele landsbyen og hadde vissnok vært på en eller to andre før meg samme kvelden.

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Jeg og typen skulle på kino med en vennine av meg og typen hennes. Vi skulle hente henne først så han. Mens hun hadde håndball trening ventet vi i garderopen til hun var ferdig. Det var ikke så mye å finne på i en garderope så vi begynte like godt å kline. Mens vi klinta hadde han tatt av meg t-shorta og bh-en. Jeg visste jo at noen kunne komme inn når som helst og ba han slutte men han mumlet bare "slapp av, slapp av. De er ikke ferdig før om en halv time."

Så går han igang med å dra av meg buksene mens jeg jeg ligger på benken. Akkurat dah så skjer det!

Jeg for øye på vaktmesteren som står i døroppningen og GLISER!! Jeg trodde seriøst jeg skulle døøøø der og dah!!

Det første jeg tenkte på må vel være hvor lenge han hadde stått der. Jeg reiser meg fort opp og prøver å kle på meg mens typen (som smilte fra øre til øre) begynner å småprate med vaktmesteren. Jeg husker ærlig talt ikke hva som ble sagt. Det eneste jeg fokuserte på var å få på meg klærnene og forsvinne. Fort! Jeg dro opp buksa (kneppet den ikke igjen) og tok fort på meg t-shorta (vrang) og småløp ut med bh-en i hånden.

Før jeg gikk ut døra så jeg at vaktmesteren blunket til typen min som gliste et glis han skulle få angre på!

Har aldri vært på det stedet etter denne episoden og har INGEN planer om det heller.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Sit: dama var drit-fin, anledingen var perfekt, de andre hadde lagt seg. VI var alene.

 

Dama: - Åh, jeg tror jeg kommer snart!

En eller annen: - Fint, bare kom, jeg gjør det straks også!

Damas kropp: - Proooiiitt!!!!

En eller annen: - Hehehehe!!!!

Dama: gråter......

 

Mer flaut for dama enn for en «jeg kjenner» hehe.... syns det var søtt jeg da, men latteren var altfor utpreget.

Lenke til kommentar
Sit: dama var drit-fin, anledingen var perfekt, de andre hadde lagt seg. VI var alene.

 

Dama: - Åh, jeg tror jeg kommer snart!

En eller annen: - Fint, bare kom, jeg gjør det straks også!

Damas kropp: - Proooiiitt!!!!

En eller annen: - Hehehehe!!!!

Dama: gråter......

 

Mer flaut for dama enn for en «jeg kjenner» hehe.... syns det var søtt jeg da, men latteren var altfor utpreget.

 

lol proit?

Lenke til kommentar
Enten det, eller fitta fes! :p

 

hahaha jeg skjønner hvorfor ho begynte å grine :rofl:

 

Men du må være ganske kul kar som reagerte med latter og ikke avsky eller noe :p

 

En vennine av meg var hjemme hos typen for å spise pizza og se på film. De spiste pizza, godteri etterpå, drakk brus og gud vet hva mer. Ho hadde tydeligviss fått mye gass på grunn av dette og ufrivillig sluppet en. Typen reagerter med å reise seg opp og rope - Æsj!!!

Stakkars jente var helt tomat rød og grenn som hel**** dah hun fortalte dette. Jeg hadde problemer med å ikke sprute ut i latter for å si det sånn.

Lenke til kommentar

det flauste jeg har opplevd handler vel ikke så mye om meg.

 

var 16 år og i syden med søstra mi, pappa og (ny dama) hans.

 

veldig glad i å bade både jeg og min søster, så vi var mye ute i basenget, men ettervert vart jeg lei av å bade, så jeg bestemte meg for å ta meg en dusj. det var murgulv inn til leiligheten vi leide, og det var et rent helvette å gå på. så jeg måtte springe for å ikke brenne fotan av meg.

 

i det jeg braste inn døra fant jeg far'en min og dama lå å hadde seg kliss naken i soffan.

 

Var rask å gå ut igjen får å si den sån. for min del så tror jeg NEPPE at jeg kommer til å oppleve noe som er flauere. og jeg og dama har blitt tatt på fersken, det kommer ikke nærme engang.

 

husker at søstra mi spurte hvor pappa var når jeg forta meg nedover gata til basenget igjen (etter jeg tok de på fersken). jeg sa bare gå å se selv.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest knekk!!

Vet ikke hvor mange her som vet dette.. men kuken kan faktisk knekkes.

 

Og det har jeg klart.

 

Det var med dama jeg er sammen med no. etter 1 år skulle vi endelig prøve oss på "some real action". satte på kondom og startet opp. etter litt om og men bestemte jeg meg for å sette inn døds støtet siden ho virka klar for det.

 

Men jeg regner med at ho fikk "kalde føtter" i samme øyeblikk og bestemte seg for å lokke luka. ho sa eller gjorde ingenting og kåt som jeg var kjørte jeg bare på. knekk sa det og enorm smerte kom.

 

spratt opp i senga med et par ord som jeg ikke bør utale her, og fant ut at pungen min hadde blitt helt svart og junior var skjeiv og hadde en knekk på midten.

 

Fikk FULSTENDIG panikk og viste ikke hva jeg skulle gjøre. var bare 18 år, hadde verken lappen eller bil og var hos dama. endte med at jeg ringte far og bedde han kjøre meg til sykehuset. (klokken var halv 12)

 

Sa jeg hadde fått krampe i magen som ikke gikk over.

 

var helt jævelig og dra fram kuken til den mannelige legen på sykehuset, han sa at jeg ikke måtte bruke penisen til noe som helst og det da ville mest sansynelig gå bra, vist ikke måtte det til med operasjon. tok vel en lang lang stund før lille man vart brukt til noe igjen ja.

 

5 år seinere byttet jeg fast lege, og han spurte hvordan det gikk med penisen. ikke det jeg ville høre med ny legen.

 

im cursed.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...