Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×
Presidentvalget i USA 2024 ×

Flaueste sex-opplevelse du har opplevd?

g@bb@

Anbefalte innlegg

Oj, det var jaggu meg en unødvendig post! :) Gratulerer!

9268982[/snapback]

Takk for ditt bidrag.

Kan nevne en litt merkelig situasjon vi kom opp i på søndag. Det var ikke direkte sex men.

Uansett. Vi skulle å se på en leilighet som ingen hadde bodd i på 2 måneder. Det var ei som leide der, hadde en del ting der. Men hun hadde ikke bodd der.

Så han som eide der åpna døra. Siden han regna med det ikke var noen der. Å der står dama med trusa. Ble litt komisk start på visningen.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Sletta fire nye poster, bestående av møl. Hold dere til tema, vil ikke ha tråden stengt heller?

Etter denne advarselen har det kommet enda to innlegg av typen "Driiitbra, mine innlegg!" - disse er slettet. Er det virkelig så vanskelig å forstå? "Mine innlegg-innlegg" slettes, og har dere ikke noe å bidra med, lar dere være å skrive her. Ellers stenges tråden.

Endret av Haraldson
Lenke til kommentar

Jeg får vel legge inn noen fine historier her jeg også, siden jeg startet tråden:

Var på hytte tur med kjæresten og et veldig godt venne par. Vi delte køyseng. jeg og dama lå ævertst og de lå nederst. Alle fire lå å snakket en liten stund før vi bestemte oss for å sove.

Men jeg og dama klarte ikke å dy oss. Et kyss fører til mange kyss osv. Vi holdt på en god stund med både litt av hvert. Plutselig hører vi fra senga under:

Æsj! Hva er dette hvite som traff meg i trynet? Spytta dere ned på oss?

Lå hjemme en dag med min daværende kjæreste. Mora mi var hjemme,men det brydde ikke vi oss om. Så sa kjæresten plutselig: Jeg kommer snart.. Stopp ellers vil jeg bare skrike. Som den machoen jeg trodde jeg var, sa jeg til henne : bare bit meg i halsen når du kommer.

Dette resulterte med at jeg måtte på legevakta og var lam i den ene siden av halsen + nakken i 3 uker etterpå, med 4 sting i halsen...

Den er alltid like lett å forklare til mamma...

Dette skjeddde med en kamerat av meg. Vi var på fest og alle hygget seg. Han fant en jente han likte og de gikk opp på rommet. Han kom ned etter 10 minutter og skriker ut i stua: Hu sovna!¨'

Det var de jeg hadde på lager i dag :thumbup:

• Liker 2
Lenke til kommentar
Heh, har en bekjente som hadde en meeget fuktig kveld på byen og fikk med seg ei dame hjem.. Når han våkna opp neste morgen fant han fa**n meg ut at dama hadde downs!

7094679[/snapback]

Akkurat den ligger rimelig langt nede på listen min over ting å gjøre før jeg dør.

7095193[/snapback]

Egentlig helt utrolig at den ligger på listen i det hele tatt.. :dontgetit:

7107975[/snapback]

Hva er egentlig problemet? Har aldri opplevd det, men de er like mye mennesker som oss andre...

• Liker 1
Lenke til kommentar

jeg har en ja. var med exen, jeg har alltid likt at hu pusta meg sånn sensuelt i øret da av enellerannen grunn mens vi holdt på. en gang like før jeg kom ble jeg litt vel ivrig, ropte ut "PUST MEG I ØRET!!11" så hu begynte å le og det ble bare kjipt, faan :p

• Liker 1
Lenke til kommentar
jeg har en ja. var med exen, jeg har alltid likt at hu pusta meg sånn sensuelt i øret da av enellerannen grunn mens vi holdt på. en gang like før jeg kom ble jeg litt vel ivrig, ropte ut "PUST MEG I ØRET!!11" så hu begynte å le og det ble bare kjipt, faan :p

9341858[/snapback]

Hehe, tror ikke det er noe av det særeste. Jeg likte det samme med ei eks-dame. Det finnes nok værre turn-ons :)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Hehe, tror ikke det er noe av det særeste. Jeg likte det samme med ei eks-dame. Det finnes nok værre turn-ons :)

9343482[/snapback]

Det var vel ikke det at det var noe å være flau over, men at han ropte "PUST MEG I ØRET!", noe som kan være litt disturbing like før klimaks.

Endret av Veronica
Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...

Jeg var ganske prippen da jeg var yngre, så de første gangene det kom fiselyder fra fitta var det rimelig flaut. Spesielt fordi rumpa peker oppover, og gutten ikke akkurat tar det rolig i den stillingen. Jeg ble liggende med hodet gjemt i puta å håpe at det snart skulle være over mens han kjørte på.

Jeg ble også fingerpult på en fest, og etterpå lot fyren alle som ville lukte på fingrene sine. Trodde jeg skulle synke i jorden...

Har ikke sett så mange ha sex da, bortsett fra en gang. Det var vanskelig å sitte å late som ingenting i baksetet på en bil, mens vennina mi mistet dyden i forsetet med påfølgende grynt og smertestønn. Ganske drøyt, spesielt fordi hun bare ble brukt og smigret i senk av en rundbrenner.

• Liker 2
Lenke til kommentar

Kan ta en jeg også.

Bodde med 2 kompiser på den tiden, og ene av dem er typen som har 100 jente venner men de blir bare venner, denne kvelden møter vi et par av beste veninnene hans i taxi køen og de blir med på nach. Jeg ender opp med ene jenta etter en stund. Jeg fingrer hu litt, knuller litt mens hu suger på fingra mine før hu avslutter med å suge meg. Hu må på do og lurer på om hun bare kan løpe igjennom stua uten klær for de andre må jo ha sovna. Etter 5 min kommer hun tilbake litt paff, viser seg at kompisen min hadde døra til rommet åpent så han så hu løpe igjenom stua, og hu hadde fått kraftig mensen mens vi holdt på (lyset av på mitt rom så så det ikke) og jeg hadde jo fingra hu og holdt hu på ræva etc så det var blod pretty much over alt, men kompisen så bare en blod rød ræv. Dagen etterpå lurer kompisen min no jævlig på hvorfor hu var så rød på rumpa, men siden dette var ei god veninne av siste kompisen sier jeg bare at hu likte å bli spanka, så var det. Et år etterpå i fylla får jeg beskjed fra siste kompisen at han ikke har hørt noe fra XXX siden hu knulla meg og var fly forbanna fordi jeg hadde spanka hu så mye at hu ikke ville ha kontakt mer. (hadde ikke hjerte til å si hva som egentlig skjedde, kan jo hende de tar opp kontakten igjen så jeg er enda en voldelig kødd i huet hans :p)

• Liker 1
Lenke til kommentar

Tja, flaueste var vel sist helg... skulle ha meg med ei deilig bærte jeg har hatt lyst på i rundt 2 år:P, endelig fikk sjangsen, løper og henter dongen, også bare! WOOOT? hvor blei det av steve stiff?:o trudde jeg skulle dø ass, sååå lyst til å bare fordufte,synke i jorda:P men men, shit really do happends? :p

Lenke til kommentar
Tja, flaueste var vel sist helg... skulle ha meg med ei deilig bærte jeg har hatt lyst på i rundt 2 år:P, endelig fikk sjangsen, løper og henter dongen, også bare! WOOOT? hvor blei det av steve stiff?:o trudde jeg skulle dø ass, sååå lyst til å bare fordufte,synke i jorda:P men men, shit really do happends? :p

Når penis er erigert har den fått tilført ganske mye blod, og når du da begynner å løpe rundt, trengs det blod til andre kroppsdeler. Og da forsvinner piffen i lillemann ganske fort ;)

• Liker 1
Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Jessda, here goes.

Var på fest med en del venner og venninner av kusina mi, og festen utviklet seg som den skulle, jeg ble passe full, og damene ble også rimelig snydens, så etterhvert hooka jeg opp med en venninne av kusina mi (not the prettiest one, i might add) og vi dro oss inn på et rom som var tilsynelatende tomt.

Vi gjorde vår greie, tok av oss klærne og rota litt. Og begynte på den seksuelle omgangen.

Fant fort ut at det ikke var bare oss der, da den andre dyna i senga så smått begynte bevege på seg.

Og der lå kusina mi med en av kompisene. Så jeg smatt opp og ut av rommet, og dro med meg dama til et annet, forsikra meg om at det var tomt, og starta på nytt, holdt på i en ti minutters tid før en annen random person smalt opp døra og skreik "HVA FAEN" og smalt igjen døra igjen.

Jeg tenkte såklart ikke noe mer på det og fortsatte med greia, men øltissen er en forbannet greie, så etter en drøy time ga jeg opp, og stakk ut på festen igjen, prata med en del folk, drakk et par pils og fant ut at jeg måtte pisse.

Sjangla inn på dassen og stilte meg opp og starta å late vannet.

Etter et par sek uten noen dryppelyd eller i det hele tatt bevegelse i vannet fant jeg ut at jeg fortsatt hadde kondomet på, og det begynte å bygge seg opp i størrelse. Jeg tenkte "faen heller, det holder."

..men det gjorde det ikke.

..og det ble litt oppstyr når nestemann skulle på dass, og jeg hadde hoppa ut av vinduet.

Kanskje ikke så sex-relatert, men sjukt flaut da folk fant ut hvem som hadde oversvømt dassen. =(

• Liker 7
Lenke til kommentar

Vi hadde gjester på vei og skulle bare ha oss en kjapp en! Siden det var lite med tid så ble lite av tiden satt av til forspill, rettelse, ingen tid ble satt av til forspill. Litt trang forhud og trang jente resulterte i sprukket streng. Husker vi bemerket oss hvor fort våt hun hadde blitt mens akten pågikk. Det tok lang tid før det gikk opp for meg at blodet kom fra meg, og i store mengder.

Sikkert ikke av det flaueste slaget, men det ble litt hastverk med å få rensket opp alt til gjestene skulle komme. Ble det store samtale emnet utover kvelden!

Lenke til kommentar
Gjest Gjestebruker
Haha den var konge!

Hmm, for meg må det vel være den gangen stakan absolutt ikke ville opp i posisjon, uansett hva vi prøvde på. Skikkelig flaut både for meg og damen, stakkaren begynte å lure om hun ikke tente meg lenger :p

Akkurat samme skjedde meg!

Kansje noe av det flaueste jeg har opplevd hittil, sammen med at jeg måtte hjem ca kl 12.00, men jeg og exen lå oppe på rommet hennes og holdt på, så jeg rett og slett dreit i at jeg måtte hjem. Så får jeg ett par telefoner fra min far..

Lenke til kommentar
  • Opprett ny...