Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Flaueste sex-opplevelse du har opplevd?

g@bb@

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Det at du er jente holdt i massevis.

9075125[/snapback]

...Ikke for å løpe helt off topic her, men hvorfor trodde du jeg var gutt? Du kan godt sende meg et PM om du ikke vil ta det her i tråden, liksom xD

Endret av Eplefe
Lenke til kommentar

Tja jeg og en Venninne av meg hadde lyst til og leke litt:P

Vi hadde da ikke noe spesielt sted og Holde på så vi gikk på taket på anker student boliger.(allså i mitt i oslo sentrum)

ja vi fant et bord og hun satt oppå meg, Bordet begynte da selfølgelig å dunke i taket. men det brydde vi oss ikke om etter tja 15min med dunking og Skriking, Kom vakta på området helt plutselig og sa " kansje på tide og finne senga" weeeee

• Liker 1
Lenke til kommentar

Var på en fest hos en kammerat, var en del sære jenter der kan man trygt si.. :blush:

Etter å ha helt i meg noe hjemmelaga tyrksershot som falt godt i smak og en sixpack med øl så begynte hesten å tafse litt på meg, og jeg "fulgte opp" :ermm:. Endte opp med at jeg tok bilnøkla mine og vi stakk i baksete på bilen min å holdt på litt.. Det blir veldig doggete på vinduene og det skjer sååå mye rart. Plutselig ringer en full kollega av meg, så sier jeg hva jeg driver med så ler han og så legger jeg på. Så kommer plutselig en hel gjene folk bort til bilen og se at det er litt mye dogg på vinduene :blush:.

Så blir det sånn halvveis avbryti jeg jeg sier "neineinei, ingenting har skjedd, vi bare prata litt" :innocent:.

Så går jeg ned på rommet til kompisen min sammen med hesten også holder vi på der.. Også ender det opp med at halve gjengen kommer ned dit og jeg hører han ene kompisen min roper oppe "HAHAHA HAN HAR SEG MED EI HEST".

• Liker 1
Lenke til kommentar
Var på en fest hos en kammerat, var en del sære jenter der kan man trygt si.. :blush:

Etter å ha helt i meg noe hjemmelaga tyrksershot som falt godt i smak og en sixpack med øl så begynte hesten å tafse litt på meg, og jeg "fulgte opp" :ermm:. Endte opp med at jeg tok bilnøkla mine og vi stakk i baksete på bilen min å holdt på litt.. Det blir veldig doggete på vinduene og det skjer sååå mye rart. Plutselig ringer en full kollega av meg, så sier jeg hva jeg driver med så ler han og så legger jeg på. Så kommer plutselig en hel gjene folk bort til bilen og se at det er litt mye dogg på vinduene :blush:.

Så blir det sånn halvveis avbryti jeg jeg sier "neineinei, ingenting har skjedd, vi bare prata litt" :innocent:.

Så går jeg ned på rommet til kompisen min sammen med hesten også holder vi på der.. Også ender det opp med at halve gjengen kommer ned dit og jeg hører han ene kompisen min roper oppe "HAHAHA HAN HAR SEG MED EI HEST".

9081108[/snapback]

Ånei var det hestejenta du mener? nei å nei Magne :p

Flaueste min, var vel egentlig ikke en sex-opplevelse, men satt på en fest hos en venn av en jeg kjenner og prata litt med en jente jeg møtte. Vi hadde trukket oss inn på et eget rom og småklinte litt. Så pluttselig kommer en gjeng på 6-7 gutter inn på rommet og dynker oss i vann og stikker igjen :hrm: skjedde ikke noe mer etter det.

Lenke til kommentar

9081108[/snapback]

9081161[/snapback]

Å nei, du måtte ikke lese det.

Haha, skjer med sosial inteligens hos folk egentlig? Jeg skjønner ikke hvorfor folk skal fokke opp så fært når man roter. Kan vurdere å gjøre det visst jeg føler at kompisen min roter med veldig feil person pga. litt for mye alkohol :p

Endret av pc^2004
Lenke til kommentar
  • Opprett ny...