lceman™ Skrevet 14. september 2006 Del Skrevet 14. september 2006 Nå gjør jeg meg sikkert til en upopulær mann, men jeg mener at Peter Jackson bør gå tilbake til røttene sine og lage en skikkelig smakløs splatterkomedie med skyhøyt budsjett. 6860251[/snapback] Jeg hadde akkurat tenkt å skrive bortimot the samme, men jeg ville nok ikke gitt ham høyt budsjett, er så mye mer sjarmerende med de effektene han har hatt så langt, vil virkelig ikke se en Braindead med bruk av CGI. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 14. september 2006 Del Skrevet 14. september 2006 Skyhøyt budsjett er ikke ensbetydende med CGI. Det er ensbetydende med 2,3 x 10^8 liter blod. Lenke til kommentar
brd Skrevet 18. september 2006 Del Skrevet 18. september 2006 Se hva jeg kom over Vet ikke om den er fake eller hva den nå er Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 18. september 2006 Del Skrevet 18. september 2006 Den er nok fake ja, for den inneholder mest scener fra Ringenes Herre og slikt. Men den er veldig godt laget da Lenke til kommentar
Rebel-Rider Skrevet 18. september 2006 Del Skrevet 18. september 2006 Fra Lord of the Rings og Dragonslayer for å være eksakt, ikke den beste fake trailern jeg har sett heller. Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 18. september 2006 Del Skrevet 18. september 2006 Nei det finnes bedre fake-trailere, men den der har lurt mange, så da kan den da ikke være så altfor ille. (Selv om det er veldig lett å kjenne igjen en del av scenene fra Ringenes Herre da Lenke til kommentar
Mr.SS Skrevet 18. september 2006 Del Skrevet 18. september 2006 De som blir lurt har gjerne ikke mye peiling på film, og dets mediums kjennetegn. Skal ha utrolig godt utvalg av klipp, og kanskje greie å lage en orginalitet vis det skal klaffe. Likevel var det moro å se den Hobbiten traileren, selv om vi må nok smøre oss med tålmodighet før en evt. filmatisering er ferdig. Lenke til kommentar
Bone Skrevet 19. september 2006 Del Skrevet 19. september 2006 (endret) The Silmarillion > Hobitten Det er TO filmer her i verden som jeg skulle så utrolig gjerne vil ha sett bli en virkelighet... Den første er "The Silmarillion", i samme høy standard som LotR.. og den andre er en filmatisering av tegneserien "The Preacher" .. Endret 19. september 2006 av Bone Lenke til kommentar
Azagrath Skrevet 20. september 2006 Del Skrevet 20. september 2006 Nå gjør jeg meg sikkert til en upopulær mann, men jeg mener at Peter Jackson bør gå tilbake til røttene sine og lage en skikkelig smakløs splatterkomedie med skyhøyt budsjett. 6860251[/snapback] Helt enig. Kan se det for meg... Bad Taste 2: Derek's Revenge eller noe sånt Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 20. september 2006 Del Skrevet 20. september 2006 Nei, nei, nei. Peter Jackson må lage filmer hvor handlingen er lagt til en urban nåtid. Å se hans fantastiske visuelle egenart fortelle en samtids actionhistorien er dømt til å bli orgasmisk. Lenke til kommentar
Smooth Ceiling Skrevet 20. september 2006 Del Skrevet 20. september 2006 .. whatever. Tror jeg må lese boken om Bilbo igjen en dag. Den jeg leste mens de største filmene fremdeles kom i stereo. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå