Gå til innhold

Det jobbes med Jackson og Hobbiten..?

Tumbleweed

Anbefalte innlegg

Nå gjør jeg meg sikkert til en upopulær mann, men jeg mener at Peter Jackson bør gå tilbake til røttene sine og lage en skikkelig smakløs splatterkomedie med skyhøyt budsjett. :)

6860251[/snapback]

Jeg hadde akkurat tenkt å skrive bortimot the samme, men jeg ville nok ikke gitt ham høyt budsjett, er så mye mer sjarmerende med de effektene han har hatt så langt, vil virkelig ikke se en Braindead med bruk av CGI.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

De som blir lurt har gjerne ikke mye peiling på film, og dets mediums kjennetegn. Skal ha utrolig godt utvalg av klipp, og kanskje greie å lage en orginalitet vis det skal klaffe. Likevel var det moro å se den Hobbiten traileren, selv om vi må nok smøre oss med tålmodighet før en evt. filmatisering er ferdig.

Lenke til kommentar

The Silmarillion > Hobitten :w00t:

Det er TO filmer her i verden som jeg skulle så utrolig gjerne vil ha sett bli en virkelighet...

Den første er "The Silmarillion", i samme høy standard som LotR.. og den andre er en filmatisering av tegneserien "The Preacher" .. :love:

Endret av Bone
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf

Nei, nei, nei. Peter Jackson må lage filmer hvor handlingen er lagt til en urban nåtid. Å se hans fantastiske visuelle egenart fortelle en samtids actionhistorien er dømt til å bli orgasmisk.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...