Tumbleweed Skrevet 12. september 2006 Del Skrevet 12. september 2006 (endret) Muligens gammelt nytt, og artikkelen sier ikke så veldig mye men uansett: http://www.adressa.no/kultur/film/article718297.ece Endret 12. september 2006 av Tumbleweed Lenke til kommentar
hightow Skrevet 13. september 2006 Del Skrevet 13. september 2006 Håper det blir noe av. Selv synes jeg The Hobbit var bedre enn LOTR-trilogien. Lenke til kommentar
brd Skrevet 13. september 2006 Del Skrevet 13. september 2006 To filmer av The Hobbit Håper vi får se Ian McKellen i rollen som Gandalf, selv om det er lite sannsynnlig Lenke til kommentar
Tatt av vinen Skrevet 13. september 2006 Del Skrevet 13. september 2006 Bare å krysse fingrene. Lenke til kommentar
AlexGM Skrevet 13. september 2006 Del Skrevet 13. september 2006 synes det er litt teit at man faktisk må overtale noen til og lage en film som, ja jeg nesten er 100% sikker på at kommer til og bli en suksess(det finnes nok av lotr fanboys ute i verden og jeg er en av de) Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 13. september 2006 Del Skrevet 13. september 2006 han må overtales til å jobbe med MGM .. ikke filmen MGMG har retighetene til hobbiten .. mens jackson er en New line regisør Lenke til kommentar
Backspace_89 Skrevet 13. september 2006 Del Skrevet 13. september 2006 ringenes herre triologien har jeg bare lest 3 ganger, Hobbiten har jeg lest 4 elsker Hobbiten enda mer enn LoTR. Lenke til kommentar
Idioteque Skrevet 13. september 2006 Del Skrevet 13. september 2006 To filmer av The Hobbit Håper vi får se Ian McKellen i rollen som Gandalf, selv om det er lite sannsynnlig 6856846[/snapback] Hvorfor det? Lenke til kommentar
V-by Skrevet 13. september 2006 Del Skrevet 13. september 2006 Meiner å huske å ha sett en trailer for hobitten for en god stund siden, men var kanskje noe tull? Virka ekte nok... Men jeg gleder meg sjukt, det bare MÅ komme en film om hobbiten. Mye bedre enn ringenes herre triologien. <3 Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 13. september 2006 Del Skrevet 13. september 2006 Jeg er HELT sikker på at det en eller annen gang vil komme en filmatisering av Hobbiten. Og jeg håper at Peter Jackson har regien og at vi får se Ian McKellen som Gandalf og Ian Holm som Bilbo. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 13. september 2006 Del Skrevet 13. september 2006 Ian Holm som Bilbo? Det håper ikke jeg. Han er for gammel. Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 13. september 2006 Del Skrevet 13. september 2006 Ian Holm som Bilbo? Det håper ikke jeg. Han er for gammel. 6858911[/snapback] sminke + samme teknisk som de bruker i x-men3 så funker det finfint nå skal de jo lages en hel film slik.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 13. september 2006 Del Skrevet 13. september 2006 Nå er ikke jeg superfan av CGI, så jeg foretrekker the real thing i form av en skuespiller med passende alder. Lenke til kommentar
Mr.SS Skrevet 13. september 2006 Del Skrevet 13. september 2006 (endret) Hva med å bruke han som spilte Bilbo i Ringenes Herre? Han har kanskje ikke kaliber til å bære en hel film ... edit: Og vis Gandalf skal være med så skal selvfølgelig Ian McKellen være med Noe annet er uaktuelt. Kulturo har faktisk en nyhet på dette nå, stammende fra kl. 20.00. Endret 13. september 2006 av Mr.SS Lenke til kommentar
Rebel-Rider Skrevet 13. september 2006 Del Skrevet 13. september 2006 (endret) Ian Holm er en meget god skuespiller, så han hadde ikke hatt noen problemer med å være Bilbo 60år tidligere, husk han var jo det i introen til den første ringenes herre filmen (da han fant ringen) Men de bør bestemme seg snart for både Ian Holm og Ian McKellen begynner å bli gamle og uventede hendelser kan skje. Skulle Ian McKellen dø så er jeg ganske sikker på at filmatiseringen av hobbiten ville bli lagt på is. Endret 13. september 2006 av zandro Lenke til kommentar
V-by Skrevet 14. september 2006 Del Skrevet 14. september 2006 Jeg håper de vil bruke flere av de samme skuespillerne som de brukte i ringenes herre i hobbiten. Filmen vil nok bli bedre, da de vil virke som de "hører" mere sammen... Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 14. september 2006 Del Skrevet 14. september 2006 Nå gjør jeg meg sikkert til en upopulær mann, men jeg mener at Peter Jackson bør gå tilbake til røttene sine og lage en skikkelig smakløs splatterkomedie med skyhøyt budsjett. Lenke til kommentar
V-by Skrevet 14. september 2006 Del Skrevet 14. september 2006 mener du at han ikke greide å lage ringenes herre bra nok? Jeg syntes han skal lage hobbiten også, og ikke slike smakløse splattekomedier Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 14. september 2006 Del Skrevet 14. september 2006 Han gjorde en kjempejobb med Ringenes Herre, men det er ikke slike filmer som står øverst på min liste. Jeg foretrekker hans tidligere verker (Braindead, Bad Taste, Meet the Feebles, The Frighteners). Lenke til kommentar
V-by Skrevet 14. september 2006 Del Skrevet 14. september 2006 aah... jeg tror jeg bare har sett to av hans tidligere filmer, husker ikke hvilken, men meiner å huske at de ikke var så gode Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå