Peritass Skrevet 12. september 2006 Del Skrevet 12. september 2006 Har ett gammelt creative kort, etter jeg hadde formatert maskinen for jeg ikke noe kyd. Kortet er innstalert og star at det funker utmerket. Det er ett creative audigy. Noen som har hatt samme problem eller noen gode ideer. Har pr;vd drivere fra creative sin side. men ingen lyd kommer Lenke til kommentar
TAS Skrevet 12. september 2006 Del Skrevet 12. september 2006 Har ett gammelt creative kort, etter jeg hadde formatert maskinen for jeg ikke noe kyd. Kortet er innstalert og star at det funker utmerket. Det er ett creative audigy. Noen som har hatt samme problem eller noen gode ideer. Har pr;vd drivere fra creative sin side. men ingen lyd kommer 6852890[/snapback] Har du deaktivert onboard lyd paa hk,hvis du har det? Lenke til kommentar
Peritass Skrevet 14. september 2006 Forfatter Del Skrevet 14. september 2006 Har ett gammelt creative kort, etter jeg hadde formatert maskinen for jeg ikke noe kyd. Kortet er innstalert og star at det funker utmerket. Det er ett creative audigy. Noen som har hatt samme problem eller noen gode ideer. Har pr;vd drivere fra creative sin side. men ingen lyd kommer 6852890[/snapback] Har du deaktivert onboard lyd paa hk,hvis du har det? 6852980[/snapback] Testet det før jeg la meg igår ja, og det løste problemet det:-) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå