Zypod Skrevet 29. oktober 2002 Del Skrevet 29. oktober 2002 når jeg titter rundt i forumet hær.... er det nesten bare cheatere i mafia. hvorfor det?? spillet hvar da ikke så vansklig, det var jo egentlig litt for lett til tider. hvorfor brukte dere cheatere cheats/trainere i mafia?? all moroa blir jo borte! [ Denne Melding var redigert av: TST på 2002-10-29 18:39 ] Lenke til kommentar
SomPo Skrevet 29. oktober 2002 Del Skrevet 29. oktober 2002 Er vel folk som ikke takler det at de ikke klarer å gjennomføre spillet, slik det er laget. Noe som gjør at de føler en trang til å bruke trainere og kode for å komme seg igjennom på en måte som tilfredstiller dem selv. Lenke til kommentar
complex4517 Skrevet 29. oktober 2002 Del Skrevet 29. oktober 2002 Ja jeg er helt enig me deg Har sett en del poster her og en gang var det en som ikke greide Billøpet og han sa at vi bare kunne inrømme at vi cheatet. Jeg synes at spillet er ganske lett,Men jeg synes det er gøy selv om det kan være litt vanskelig iblant med og ikke finne målet o.l! Lenke til kommentar
uGn Skrevet 29. oktober 2002 Del Skrevet 29. oktober 2002 ASSO.. PELIS TA ET NORSK-KURS DA.. uGn. Lenke til kommentar
SirHartge Skrevet 30. oktober 2002 Del Skrevet 30. oktober 2002 Synes Mafia er en av de spillene det er ganske meningsløst å cheate på. Er kult å cheate på spill der du får alt dill dall og slikt. Men mafia er ikke så vansklig at det gjør noe.. Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 30. oktober 2002 Del Skrevet 30. oktober 2002 Greit å bruke walkthrough på brett man kanskje ikke finner ut hva man skal bruke. Men å bruke god mode er teit, evt. hoppe over det racer-bilbrettet. Btw. det var simpelt som bare pokkern. Lenke til kommentar
CAH1 Skrevet 30. oktober 2002 Del Skrevet 30. oktober 2002 Jeg fatter ikke vitsen med denne diskusjonen. Kan ikke folk få bruke singleplayer cheats hvis de vil? Kanskje en bare er lei av spillet og vil runde det fort for å se slutten eller man kommer til et sted som bilracet som mange sliter i det uendelige med og bare vil forbi? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM Skrevet 30. oktober 2002 Del Skrevet 30. oktober 2002 ta gta3 som et eksempel.. jeg spilte meg frem til begynnelsen av 3 delen uten juks, etter det ble jeg så forbanna lei av at det samme skjedde hele tiden! kjedelige oppdrag osv.. da jukser man litt for å ha det gøy.. samme gjelder hvis det er en del man absolutt ikke kommer seg forbi Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 30. oktober 2002 Del Skrevet 30. oktober 2002 Quote: Den 2002-10-30 13:19, skrev Smyagol:Jeg fatter ikke vitsen med denne diskusjonen. Kan ikke folk få bruke singleplayer cheats hvis de vil?Kanskje en bare er lei av spillet og vil runde det fort for å se slutten eller man kommer til et sted som bilracet som mange sliter i det uendelige med og bare vil forbi? Litt enig, hvis folk synes det er gøy å cheate la de nå cheate, har gjort det selv ett par ganger, noen ganger blir man bare møkklei et spill, men har lyst til å se slutten. AtW Lenke til kommentar
Gakks Skrevet 30. oktober 2002 Del Skrevet 30. oktober 2002 Den dumme tingen med å bruke noen juksekoder i singelplayerspill er at for min del blir de veldige kjedelige senere. Har man først jukset en gang så jukser man gjerne neste brett og neste brett osv. Dreper en del av sjarmen. Ikke for det, det hender jeg bruker juksekoder fremdeles... Men med alltid samme resultat, jeg fortsetter og fortsetter å jukse. Og blir lei av å spille. Vil folk jukse så gjør de det, hva er vitsen med å kjøpe et spill til relativt stiv pris hvis man ikke skal klare det engang? Endring: greide faktisk å skrive "skjarmen" isteden for "sjarmen"... _________________ Grunnen til at Microsoft ikke er et politisk parti er fordi de ikke vil miste makt. [ Denne Melding var redigert av: Gakks på 2002-10-30 14:30 ] Lenke til kommentar
bob_kaare Skrevet 30. oktober 2002 Del Skrevet 30. oktober 2002 hvem gidder å cheate i mafia??spillet er jævlig bra men gjøres da på noen dager...da trenger man vel ikke cheats?? Lenke til kommentar
ilex Skrevet 30. oktober 2002 Del Skrevet 30. oktober 2002 Quote: Den 2002-10-30 14:29, skrev Gakks:Endring: greide faktisk å skrive "skjarmen" isteden for "sjarmen"... ser veldig mange her som skriver bl.a. skjekke og lignende. ser ut som folk liker å slenge på en ekstra k i sj- ord. Lenke til kommentar
Arctic Skrevet 3. november 2002 Del Skrevet 3. november 2002 Quote: Den 2002-10-30 13:19, skrev Smyagol:Jeg fatter ikke vitsen med denne diskusjonen. Kan ikke folk få bruke singleplayer cheats hvis de vil?Kanskje en bare er lei av spillet og vil runde det fort for å se slutten eller man kommer til et sted som bilracet som mange sliter i det uendelige med og bare vil forbi? Enig. Noen har liv utenom spill, og er kanskje ikke like rask på avtrekkeren som de som spiller alle slags spill timevis hver dag. Det går vanvittig mye på erfaring. Derfor synes jeg det er tåpelig og rakke ned på nybegynnere som står fast, og betegne de som idioter. Når det gjelder spilleglede som forsvinner, og faren for og fortere bli lei med juks, så kan det nok til en viss grad stemme. Men hører man til den første kategorien, altså folk som ikke lever og ånder for spill, så har man ofte lett access til nye spill hele tiden fra kompiser, som skaffer de på, la oss si, litt alternative måter... Lenke til kommentar
NoLimit_^ Skrevet 3. november 2002 Del Skrevet 3. november 2002 Når jeg begynte med dataspill, for 4 år siden (er 16) jukset jeg en del, mest ut av frustrasjon over at jeg ikke klarte spillene. Men idag, med et par års erfaring, er det ingenting som er deiligere enn å slite litt for så å klare det me æra i behold. Ta time splitters 2 f.eks., på det brette me alle dem bomben, så var en gjømt bak et vindu, måtte bruke en type magnet for å "defuse" den, brukte litt tid på å finne ut av det, å da var gleden stor når man klarte det=) Lenke til kommentar
run Skrevet 30. november 2002 Del Skrevet 30. november 2002 Jeg jukser ikke, - men vil ha litt hjelp. Dette er nemlig ingen konkurranse for meg, - men ren underholdning, - og ordet juks finnes ikke. Jeg fikk hjelp i running man, - når jeg ikke kom videre. Etter et råd gikk det greit. Helt topp å komme videre ... Nå er jeg på Hotel Corleone, "the whore" - er det 8.3? Dette er kanskje også et enkelt oppdrag (?) slik som running man, - men er det noen som kan gi meg en effektiv metode for gjennomføring av oppdraget? Så kommer underholdningsverdien tilbake ... P.S. Første PC-spillet jeg spiller på mange år, og med litt hjelp er jo dette helt rått! :razz: Lenke til kommentar
Donaldoni Skrevet 30. november 2002 Del Skrevet 30. november 2002 Rett og slett tid... Har ikke tid til å spille igjennom spill. Har et liv utenom også. Pluss at jeg som regel kun er interessert i sluttscenene da :smile: En god sluttscene i et spill gir meg ihvertfall mye. Lenke til kommentar
Aasgaard Skrevet 30. november 2002 Del Skrevet 30. november 2002 run: Bare ta det helt med ro. Jeg tok hotellsjefen i restauranten først. Ta deg god tid og vent på at vaktene skal komme til deg der det er mulig. Du har god tid, bruk den! :smile: Lenke til kommentar
run Skrevet 30. november 2002 Del Skrevet 30. november 2002 Jeg takker Aasgaard for svar, - men har allerede klart det, - jeg gikk på prsepsjonisten og tok de andre derifra. Så en neste utfordring å klare å stikke da, - står fast på taket nå ... Jeg er fortsatt takknemlig for ytterligere mere hjelp. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå