Ildernett Skrevet 12. september 2006 Del Skrevet 12. september 2006 Ja, jeg har gjort utallige forsøk nå men dessverre ikke lyktest. Jeg kunne virkelig ha trengt hjelp til et kontakt oss skjema. Skjemaet skal inneholdet feltene: Navn: Din e-mail: Brukernavn på forumet: Melding: Dersom noen kunne slunget ut et kontakt skjema skript her som jeg kunne brukt hadde det vært flott. Eller hjulpet meg å få satt opp ett selv, men er ganske grønn så fint med all hjelp mulig. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-df17e Skrevet 12. september 2006 Del Skrevet 12. september 2006 Du gir veldig lite info her... Hva skal skje når noen poster noe i skjemaet. Skal dette lagres i en database, skal infoen sender over mail - ja hva skal skje ? Om du også tar deg litt tid til å se gjennom hotscripts.com er jeg rimelig sikker på at du finner noe brukbart der. Lenke til kommentar
Ildernett Skrevet 12. september 2006 Forfatter Del Skrevet 12. september 2006 Det har du helt rett i, tenkte bare der, glemte og nevne det. Her ønsker jeg at det skal sendes som mail. Jeg kan ta og se over, men har tittet der før og er som sagt litt grønn... lærer.. men tar litt tid... men skal se over å se hva jeg finner! Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 16. september 2006 Del Skrevet 16. september 2006 www.mortz.tjokk.net har jo et script som funker fint. hvordan forum er det du/dere bruker? kan godt hende det finnes en mod som gjør at du kan ha kontakt oss greier der og vis det finnes kommer sikkert brukernavnet på forumet automatisk med. Lenke til kommentar
Ildernett Skrevet 6. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 6. oktober 2006 Beklager sen tilbakemelding i denne tråden, har fått fikset et godt kontakt skjema. Men takk til dere som er kommet med forslag! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå