Asbjørn² Skrevet 12. september 2006 Del Skrevet 12. september 2006 (endret) Jeg skal lage et kart over arbeidsplassen min der det skal være mulig å zoome inn på forskjellige områder og se hvilke telefonsentraler, overvåkningsutstyr, fiberbackbone, switcher osv... som befinner seg i området. Noe alà dette. Noen som har noen guider/howto's å vise til? Jeg har forresten Flash 8 Pro. På forhånd takk! Endret 12. september 2006 av Zoidman Lenke til kommentar
Asbjørn² Skrevet 13. september 2006 Forfatter Del Skrevet 13. september 2006 Ingen som kan hjelpe? Lenke til kommentar
lnostdal Skrevet 13. september 2006 Del Skrevet 13. september 2006 Det er kun et fåtall som har råd til å kjøpe Flash. I tillegg er det slik at det ikke en gang fungerer under Linux, så om jeg hadde hatt råd kunne jeg ikke brukt det der uten å ty til emulering v.h.a. Wine eller VMWare Player. [/rant] Dog det ser ut til at du kan navngi grafiske objekter og gjøre ting som map._xscale += 5; ..ganske enkelt altså.. videre kan du binde denne koden til events som f.eks. museknapp 4 og 5 som vil si at brukeren ruller med scroll-wheelen på musa. Sjekk: http://www.sitepoint.com/forums/showthread.php?t=157075 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå