brainware Skrevet 12. september 2006 Del Skrevet 12. september 2006 (endret) Prøver meg med et bilde med fint lys i kveld. Nikon D1 og Sigma 15-30/f3.5-4.5 RAW ISO200 edit: Ny versjon nederst. Endret 20. februar 2008 av brainware Lenke til kommentar
thobaa Skrevet 13. september 2006 Del Skrevet 13. september 2006 Nydelige farger + en enorm dybdefølelse i bildet ditt Lenke til kommentar
Fulgu Skrevet 13. september 2006 Del Skrevet 13. september 2006 Helt enig med over, dette var bra. Bor du på Svalbard? Lenke til kommentar
Bjorhus Skrevet 13. september 2006 Del Skrevet 13. september 2006 (endret) Tar meg friheten å forandre litt på bildet ditt. Har croppet det, tatt vekk litt av topp og bunn da jeg synes at det gir bildet en bedre dybdefølelse. Har også rettet litt på horisonten da jeg synes den var en smule skjev. Slik jeg ser det, er bildet ditt bedre nå Thomas Endret 13. september 2006 av Bjorhus Lenke til kommentar
brainware Skrevet 13. september 2006 Forfatter Del Skrevet 13. september 2006 Fulgu: Takk for tilbakemelding. Ja, bor faktisk her oppe. Bjorhus: Takk for kritikk. Nei, dette bildet vil jeg ikke croppe. Tittelen var kanskje noe overdreven , men lyset på himmelen er det sentrale i bildet. Ja, vil nok rette horisonten. Lenke til kommentar
brainware Skrevet 13. september 2006 Forfatter Del Skrevet 13. september 2006 (endret) Redigert bildet pånytt da det første ble gjort i en oppgradering av software til Nikon Capture NX til ver 1.01 som var plaget med "bugs" bl.a. retting, og er litt ustabil, drar blandt annet tilbake til cachede versjoner. Tilbake til versjon 1.00 som også er litt ustabil (Pentium Mobile Low Power 1.2GHz med 1.5gB RAM, NEC 1760NX skjerm): edit: Måtte gjøre dette enda engang da NX hadde rotet og dradd fram en cache versjon og blandet slik at det ble skjevt etter oppretting. Endret 13. september 2006 av brainware Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå