tuppetroll Skrevet 12. september 2006 Del Skrevet 12. september 2006 Jeg ønsker meg et videokamera - det behøver ikke være noe supre greier, skal brukes til vanlige ting som hunder løpende i skogen, andre hverdagsopplevelser og sånt. I tillegg vil jeg gjerne filme litt inne i haller uten å få grusom kvalitet på filmen. Jeg har ikke noe særlig mer enn 3000 kr. å avse, og vet at jeg ikke får noe topp kamera for det. Derfor lurer jeg på hvilket videokamera i prisklassen opp til ca. 3000 kroner som gir mest for pengene? Lenke til kommentar
tuppetroll Skrevet 14. september 2006 Forfatter Del Skrevet 14. september 2006 Ingen som kan gi meg noen tips? Lurer på NV-GS27 eller NV-GS37 - hvor stor er forskjellen? Lenke til kommentar
Sawron Skrevet 14. september 2006 Del Skrevet 14. september 2006 Hm...Jeg har hørt at JVC GR-D 346 skal være bra . Men det koster jo 3500,- da... Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 15. september 2006 Del Skrevet 15. september 2006 Jeg vet at både GS27 og GS37 av mange er regnet som de beste kameraene i deres prisklasse. Har ikke noen liste over forskjeller her og nå, men sjekk Panasonic sine hjemmesider... der står det spesifikasjoner om begge modellene vil jeg tro. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå