Gå til innhold

Neste nokia communicator modell, noen som vet når?

Makky

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tror nesten Communicator serien har blitt overtatt av N-serien. Kan nesten virke slik. Ingen nytt om 9xxx serien, men N-serien kommer det drøssevis av. Communicator serien var jo enorme (har en murstein av en 9210i på en kvart kg), så de ble kanskje ikke noen suksess? Fullt tastatur måtte vike for størrelse... Og da ble det ikke noe igjen av communicator serien.

Bare noe jeg gjetter da. Men det har ikke skjedd noe på 9xxx fronten, så det er mulig serien er "død". Får se om jeg ringer til Nokia og hører med dem. Mulig de faktisk kan gi noen svar ;)

Lenke til kommentar

Ja, er enig i at størrelsen kanskje er i det største laget, men så synes jeg heller ikke noen annen modell kan matche den 100%

Synes ikke at 9300i akkurat er avskrekkende stor, det eneste negative er den dårlige wlan-delen.

Er det noen annen modell enn E61 som kan matche den?

Lenke til kommentar

Nokia har ikke presentert noen oppfølger til 9300i, men ryktene har det til at en ny VGA-communicator er på vei, og vil sannsynligvis og logisk plasserers under E-serien. Så, forvent deg noe neste år.

Ser ingen grunn til at de skal fortsette å kalle communicatorer 9xxx, når de passer perfekt i E-serien.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...