Gå til innhold

hvor får en kjøpt GlowStics i Norge?


ilpostino

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Siden Netthandelen deltar.

 

Regga meg der nå.

La oss si jeg handler varer tilsvarende et tonn hos dere. Kan jeg da hente det selv, slik at jeg slipper bruke posten?

 

Eventuellt hvor lenge kan dere oppbevare det for meg kostnadsfritt?

6858569[/snapback]

 

Hei Øvyvind.

 

Ja som han under sier så kan du ikke hente varer enda. Vi bygger nå et nytt bygg som skal være ferdige til neste høst, bygget blir på hele 11.700 kvadratmeter. regner med at vi flytter inn 1 august. Da kan du hente varene selv. Men inntil da så sender vi dette med posten. MEN kjøper du varer som vi definerer som tunggodsvarer. eksempelvis kjøleskap, komfyr, dusjkabinett osv så kan du hente varen selv. Auksjoner som er definert som en tunggodsvare vises i selve auksjonen.

 

Einar.

Lenke til kommentar
Pokker.

 

Disse går for 21 kroner ser jeg. Kan ikke jeg bestille 10 stykker og betale 210+ 65 + frakt da? Eller må jeg delta på hver bidige en.

 

Frakt for 10 sånne vil da ikke være mye?

6858625[/snapback]

 

Hei igjen. Nei du kan nok ikke kjøpe 10 stk på engang for 210 kroner. Du må da delta i 10 auksjoner. Det har vi også tenkt å se litt på fremover. Det er mange som stiller dette spørsmålet.

 

Og ja frakten blir ikke noe høy pr vare når du kjøper 10 stk. For en vare tipper jeg du må betale 70 kroner, for neste vare så er det kannskje bare 1-2 kroner i frakt, og kjøper du 10 varer så er det kanksje 100 kroner totalt, eller 10 kroner pr vare:)

 

I prinsippet blir hver vare "billigere" i forhold til ekspedisjons og fraktkostnaden pr vare.

 

Einar

Lenke til kommentar
Jøss, noen som søker etter firmanavnet sitt her?

 

Fint at firmaer kan ha en brukerkonto her, det oppklarer ofte en del ting før det går ut av dimensjoner.

6858295[/snapback]

 

 

Må nesten svare deg også.

Ja det er riktig at jeg søker litt på netthandelen av og til. Vi har ikke noe diskusjonsforum på netthandelen selv så da er det greit å skrive litt på diverse forum steder.

 

Pluss at jeg leser så mye rart folk skriver at jeg ikke klarer å dy meg til å gjøre det. Spessielt når de kommer med sånne merkelig påstander om det ene og det andre. Men sånn er det med interenett i dag. Det er enkelt å bare slenge ut noe her og der, pluss at jeg synes det er litt moro også da i ny og ne.

 

Einar

Endret av Netthandelen_Norge_AS
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...