nabbskall Skrevet 12. september 2006 Del Skrevet 12. september 2006 Hei, en jeg kjenner har en volvo 740 GLE, da han vasket motoren på den, fikk han ikke start etterpå, har prøvd å tørke av fordeleren og der pluggene er, og tappet forgasseren for bensin. Men fortsatt ikke hell, bilen starter tungt, og fusker så den stopper om man ikke gir gass, er heller ikke god å kjøre i heller sier han, hva kan dette være? takker for svar Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 12. september 2006 Del Skrevet 12. september 2006 Eneste enkle tingen jeg kan komme på er luftfilteret Skjekk det for vann og skit Lenke til kommentar
nabbskall Skrevet 12. september 2006 Forfatter Del Skrevet 12. september 2006 åja, sorry glemte å si at han har byttet det noen andre som har peil? takker for svar! Lenke til kommentar
buskmann Skrevet 12. september 2006 Del Skrevet 12. september 2006 Sånn var gressklipperen vår også. Det var vann på tanken. Lenke til kommentar
exin89 Skrevet 12. september 2006 Del Skrevet 12. september 2006 Ha kondensfjerner i tanken og se om det hjelper, mest sansynlig tilfeldig at dette har forekommet etter vask, lite trolig annet enn vann i bensinen. Lenke til kommentar
LiamH Skrevet 12. september 2006 Del Skrevet 12. september 2006 Hvis dette problemet har kommet i klar forbindelse med motorvask, så er det jo rimelig logisk at det ligger fuktighet eller vann en eller annen plass. Sjekk over alle kontakter i motor-rommet! Vet ikke helt hvordan system det er på disse bilene, men det kan fort bli fuktighet eller vann under hettene på kontaktene, spesielt hvis det er hull i hettene. Det kan også være at vakuum-slanger, kontakter osv. har løsnet hvis det er brukt høytrykkspyler, så det er egentlig bare å gå over alle slanger og ledninger og i tillegg sjekke at det ikke ligger fuktighet/vann inni kontakter! Lenke til kommentar
nabbskall Skrevet 12. september 2006 Forfatter Del Skrevet 12. september 2006 han har prøvd med kondensfjerner nå, skal se om det funker imorgen! takk for svar! Lenke til kommentar
nabbskall Skrevet 13. september 2006 Forfatter Del Skrevet 13. september 2006 jepp! det funka ; :!: var litt fuskete i begynnelsen, men ordna seg etter bensinfylling takk for hjelpen! Lenke til kommentar
nabbskall Skrevet 13. september 2006 Forfatter Del Skrevet 13. september 2006 Takk takk tjente 500 på å hinte fyren og Lenke til kommentar
exin89 Skrevet 13. september 2006 Del Skrevet 13. september 2006 Bra innlegget mitt var til hjelp da Lyst til å gi meg en liten prosent av profiten da eller? hehe Lenke til kommentar
nabbskall Skrevet 14. september 2006 Forfatter Del Skrevet 14. september 2006 hehehe xD Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå