fflex Skrevet 14. september 2006 Del Skrevet 14. september 2006 Samme her, kjenner heller ingen som har mistet diskene sine på den måten her....HVA skjer? Jeg har hatt 4 WD disker, og begge brødrene mine har WD disker med 0 problemer. Eneste jeg kan huske er faktisk de IBM diskene som døde etter 1 dag ellernoe...leeenge siden Lenke til kommentar
Kimmer Skrevet 14. september 2006 Del Skrevet 14. september 2006 Pcen flyttes alldri og diskene har ikke stor load og er bra avkjølt. 6852412[/snapback] Kan du forklare dette nermere? Bruker du diskene til fildeling? (f.eks Bittorrent) Hva er bra avkjølt? Hva er temp på diskene. Hvilken kjøleløsning har du? Kimmer Lenke til kommentar
_GLooM_ Skrevet 14. september 2006 Forfatter Del Skrevet 14. september 2006 Jeg kjørte en liten test nå, jeg hadde 4 kopieringer på sammtidig i 5 min. Det kan bli litt torrent en gang i blandt, men det er kun til en disk som ennå ikke har hatt problemer. Jeg har windows på en disk, paging file på en anne og spill på en annen disk igjen slik at det ikke skal bli stor load på diskene og bedre ytelse. Lenke til kommentar
Christian. Skrevet 14. september 2006 Del Skrevet 14. september 2006 Kan være diskkontrolleren på hovedkortet som ikke er helt bra. Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 14. september 2006 Del Skrevet 14. september 2006 Det var da en ekstrem rar verdi på -5V din, vanskelig å si om det har noen med saken å gjøre men den er langt utenfor hva som er vanlig avvik. Dog, kanskje ikke helt så farlig, men igjen ikke helt sikker. Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 14. september 2006 Del Skrevet 14. september 2006 -5V og -12V er ikke i bruk på nye ATX-kort og blir derfor som regel enten rapportert feil, eller ikke rapportert i det hele tatt. Lenke til kommentar
jennnereer Skrevet 15. september 2006 Del Skrevet 15. september 2006 -5V og -12V er ikke i bruk på nye ATX-kort og blir derfor som regel enten rapportert feil, eller ikke rapportert i det hele tatt. 6865388[/snapback] Har selv 2 WD disker, en 250gig og en 320 ekstern, ingen feil på noen av dem (den ene er 3 år gammel mens den andre er fra i sommer) begge funker fint, mistet her i fjor en gang samsungen i systemet ved load men dette var pga min 250w psu som var for veik under load. ellers har diskene mine fungert prikkfritt. var en gang lyn og torden ute (var ikke hjemme til å ta ut kontaktene) lynet hadde svidd av psuen min . men maskinen funka etter at jeg satte inn en hiper. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå