jello Skrevet 12. september 2006 Del Skrevet 12. september 2006 (endret) Hva er det som sier mest om ytelsen på at skjermkort? Her er et eksempel: Memory 256MB Type GDDR3 Interface 128BIT GPU 560 MHz Memory 1400 MHz DVI DUAL DVI TV-Out Yes Video-in No Ramdac 400MHz OpenGL 2.0 DirectX 9.0 PixelPipelines 12 Når jeg skal sammenligne to kort, hva er det jeg bør legge merke til? Hvilken MHz er "viktigst" for hvor raskt det jobber og hva forteller hvor bra bilde jeg får? Er kortet bedre med feks mer memory MHz og mindre GPU eller omvendt? Og hva er Ramdac?? Jeg er på utkikk etter et skjermkort med passiv kjøling. Jeg vet at siden jeg vil ha passiv kjøling er det begrenset hvor bra kortet kan være, men har noen forslag på "det beste" skjermkortet jeg kan få med passiv kjøling? Har helst lyst å holde meg til nVidia, men ATI kan vurderes Endret 12. september 2006 av jello Lenke til kommentar
Pastafarian Skrevet 12. september 2006 Del Skrevet 12. september 2006 Ikke se deg blind på de tallene les heller tester av forskjellige kort for mer info les Faq. Google er en god venn bare å skrive inn "review + navnet på kortet" Lenke til kommentar
Stigy Skrevet 13. september 2006 Del Skrevet 13. september 2006 Hva er det som sier mest om ytelsen på at skjermkort? Her er et eksempel: Memory 256MB Type GDDR3 Interface 128BIT GPU 560 MHz Memory 1400 MHz DVI DUAL DVI TV-Out Yes Video-in No Ramdac 400MHz OpenGL 2.0 DirectX 9.0 PixelPipelines 12 Når jeg skal sammenligne to kort, hva er det jeg bør legge merke til? Hvilken MHz er "viktigst" for hvor raskt det jobber og hva forteller hvor bra bilde jeg får? Er kortet bedre med feks mer memory MHz og mindre GPU eller omvendt? Og hva er Ramdac?? Jeg er på utkikk etter et skjermkort med passiv kjøling. Jeg vet at siden jeg vil ha passiv kjøling er det begrenset hvor bra kortet kan være, men har noen forslag på "det beste" skjermkortet jeg kan få med passiv kjøling? Har helst lyst å holde meg til nVidia, men ATI kan vurderes 6852219[/snapback] Sannt som forrige post sier, ikke se deg blind på dette, men konkret svar på spm ditt er: Det som betyr mest av de specsa du listet opp der er GPU 650Mhz, Memory 1400MHz og PixelPipelines 12. (Pipelines var litt lav, men GPU og Memory bra, ligner et 7900gt kort bortsett fra få pipelines) Lenke til kommentar
Wingman069 Skrevet 13. september 2006 Del Skrevet 13. september 2006 (endret) Her er svaret på ditt siste spørsmål. Det beste kortet med passiv kjøling. Ytelsen er ikke dum heller. Gå her for å se kortet. Endret 13. september 2006 av Wingman069 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå