Sigmund_Freud Skrevet 28. september 2006 Rapporter Del Skrevet 28. september 2006 hva skal du med det? 6960599[/snapback] Høre musikk med et trådløst headsett som feks mitt nykjøpte Jabra BT620s og etterhvert HDBT-700. Derfor fint om MP3-spillere kom med blåtann og støtte for A2DP (stereo blåtannlyd). Lenke til kommentar
eXa Skrevet 28. september 2006 Rapporter Del Skrevet 28. september 2006 åja ok.. huff. foretrekker noe med litt bedre lyd vil jeg tro. kan umulig være så altfor god lyd i slike ting. Lenke til kommentar
Sigmund_Freud Skrevet 28. september 2006 Rapporter Del Skrevet 28. september 2006 åja ok.. huff. foretrekker noe med litt bedre lyd vil jeg tro. kan umulig være så altfor god lyd i slike ting. 6961179[/snapback] Amobil mener lyden er god, og etter noen uker kommer også min vurdering. Så langt virker det mer enn greit. Kommer med en test av BT620s om ikke så lenge, og av HDBT-700 en tid etter at det lar seg kjøpe. Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 12. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 12. oktober 2006 Hifiklubben slenger seg på stormen av missnøye mot Apple: Hifi-Klubben vil ikke lenger selge Apple-produkter på grunn av dårlig kundeservice. Vi rydder Apple restlageret! "Vi har besluttet å ikke lenger forhandle Apple produkter. Ikke fordi produktene er dårlige, men på grunn at det uakseptable servicenivået Apple tilbyr sine kunder." Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg