Spirre Skrevet 12. september 2006 Del Skrevet 12. september 2006 (endret) er mulig dette har vært tatt opp allerede, men jeg har ikke sett noen si noe, så da fant jeg ut at jeg kunne informere om det. satt å leste en svensk test av cooler master mystique 631 da jeg så dette det ser ut til å være to hovedgrunner som gjør at de kutter ut BTX: "...sänkt TDP-värde samt inget stöd från tredjepartstillverkare." Endret 12. september 2006 av Spirre Lenke til kommentar
masterboy Skrevet 14. september 2006 Del Skrevet 14. september 2006 Godt å høre... Har aldri likt BTX designet! Dessuten håper jeg at våre påkostede ATX kabbiser kan oppgraderes med nye HK i all overskuelig framtid! Lenke til kommentar
EirikLF Skrevet 17. september 2006 Del Skrevet 17. september 2006 BTX ble ingen suksess, nei. Ikke veldig overraskende. ATX kan godt byttes ut for min del, hvis det er ett godt alternativ. Spesielt er det mange dårlige løsninger for kombinering av to PCI.E 16x slotter til 2 skjermkort. Lenke til kommentar
masterboy Skrevet 18. september 2006 Del Skrevet 18. september 2006 Jo, er med på den. Løsninger for doble skjermkort er ofte klønete. Her burde det være mulig å få til bedre design, også innenfor ATX normen. Men BTX er jo ikke særlig bedre enn ATX sånnsett. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå