CCola Skrevet 12. september 2006 Del Skrevet 12. september 2006 Heisann, Har som sagt problemer med nettet. Det er så usatblit at det irriterer meg grønt.. Enkelte ganger stopper det bare helt opp, noen ganger er det bare utroolig tregt.. Men når jeg sjekker linja på itavisen/flink/dinside osv, kommer det fremdeles opp 3,5mb uansett hvor tregt der går å lasta sider osv :S Har hatt dette problemet før, og det "løste" jeg ved å gå inn på CS å være der 24/7.. Dette har jeg ikke prøvd nå, og jeg har lite lyst å være på CS hele tiden, når jeg skal bruke dataen til feks Photoshop osv.. INFO: - Linja er 3,5mb, som vises på testene.. - Netterverket er tråløst, og jeg har ingen/veldig liten sjangse til å "fikse" på routern.. Siden jeg bor ilage en del andre.. - Signalstyre er nestn utmerket hele tiden, samt den tiden nettet er tregt/ute.. Noen som vet råd? Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 12. september 2006 Del Skrevet 12. september 2006 Hei! Har du forsøkt ulike nettlesere også? Hilsen, efikkan. Lenke til kommentar
CCola Skrevet 12. september 2006 Forfatter Del Skrevet 12. september 2006 Hei! Har du forsøkt ulike nettlesere også? Hilsen, efikkan. 6852525[/snapback] Jepp.. Har prøvd både Internett explorer og Mozilla Firefox. Akkurat samme med MSN, lagger masse.. Akkurat NÅ er det bra, men var ute i 5min, 5min siden:S Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 12. september 2006 Del Skrevet 12. september 2006 Du har vel sjekket det vanlige med spyware og virus? Hva med drivere? Har du god brannmur? Hilsen, efikkan. Lenke til kommentar
CCola Skrevet 12. september 2006 Forfatter Del Skrevet 12. september 2006 (endret) Du har vel sjekket det vanlige med spyware og virus? Hva med drivere? Har du god brannmur? Hilsen, efikkan. 6852661[/snapback] Har hatt problemer med virus/spyware, men har skaffet meg nyeste Ad-aware og nytt virus program, så jeg tror ikke det er det som er problemet.. Brannmuren på pc'en har jeg sjekket, og det er ikke den.. Men tror kanskje det har noe med brannmuren i routern å gjøre.. Tror jeg tar meg enn liten prat med han imorgen EDIT: Altså hybelverten.. Endret 12. september 2006 av Ilsaldur Lenke til kommentar
agvg Skrevet 13. september 2006 Del Skrevet 13. september 2006 Flyttes til nettverk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå