-Redhead- Skrevet 2. oktober 2006 Del Skrevet 2. oktober 2006 Ser ikke ut til at noen kommer til å ordne buss.. Men på søndag må jeg jo komme meg inn til oslo.. Noen andre som må komme seg inn til Oslo på Søndagen? Lenke til kommentar
TSP Skrevet 2. oktober 2006 Del Skrevet 2. oktober 2006 Går det ingen busser til vanlig mellom Oslo S og Fornebu? Har lyst til å stikke en tur oppom og kjøpe dagspass en dag, men vet kun hvordan jeg skal komme meg til Oslo S... Lenke til kommentar
DE1 Skrevet 3. oktober 2006 Del Skrevet 3. oktober 2006 De som er intereressert i buss så går linje 31 der.. www.trafikanten.no for mer info. Jeg får skyss fra Oslo S. Så Øyvind, stryk meg. Lenke til kommentar
ovinn Skrevet 3. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 3. oktober 2006 S E N Oppdatering.. Hei og beklager, har ikke hatt tilgang på nett eller forum i helgen og frem til nå, det blir ikke buss som dere sikkert har sett, grunn: for lite og ingen hadde mulighet (ingen sa fra) til å ordne med leie o.l. av busser. Men det går tog til Lysaker, og buss eller Taxi/MaxiTaxi derfra. Koster max 50 spenn hvis dere er 4 stk i en maxitaxi --------------- PROMOTERING AV LAN --------------- Sitter å skuer ut fra plassen min nå, det er villt, eller, det kommer til å bli villt.. --------------- /PROMOTERING AV LAN --------------- Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg