Melvin Snerken Skrevet 12. september 2006 Del Skrevet 12. september 2006 Heisann.. skal kjøpe noen vifter til kabinettet mitt, siden det blir litt vart inni der.. Trenger 2stk 80mm og 1stk 120mm.. Begge bør vere rundt 20db og blåse/trekke MYE luft.. trenger ikke og være bling bling eller leds.. er ikke noe "show off"... Noen som kan hjelpe og finne? bør helst være på samme butikk.. Og hadde vert fint om det fulgte med en sånn "viftestyring.." ^^, Takk! Lenke til kommentar
wewwen Skrevet 12. september 2006 Del Skrevet 12. september 2006 Kjøp disse viftene: http://www.vendur.no/catalog/index.php?cPath=32_51 Så stille som de kan bli. Lenke til kommentar
Melvin Snerken Skrevet 12. september 2006 Forfatter Del Skrevet 12. september 2006 Kjøp disse viftene: http://www.vendur.no/catalog/index.php?cPath=32_51 Så stille som de kan bli. 6851951[/snapback] Takk, skal kikke litt der... Lenke til kommentar
Spartan Skrevet 12. september 2006 Del Skrevet 12. september 2006 (endret) "Alle" vifter er tilnærmet like stille hvis du kjører på 5 v eller motsatt hvis du kjører på 12 v i forhold til luftmengden som blir flyttet. Stol derfor ikke så mye på reklame om lav db hvis luftmengden som flyttes er tilsvarende lavere. Etter min mening kan du derfor like godt kjøpe den billigst mulig typen. Altså luftmengde = db. Endret 12. september 2006 av Spartan Lenke til kommentar
Melvin Snerken Skrevet 12. september 2006 Forfatter Del Skrevet 12. september 2006 Tenkte litt på disse.. får med "viftestyring" ^^, 120mm MIST 80mm MIST Noe? Lenke til kommentar
leifeinar Skrevet 12. september 2006 Del Skrevet 12. september 2006 tror nexus er det som er best når man tenker pris/ytelse har silenX. 14db utgaven er meget oppskrytt. 11db derimot er fantastisk. men det er dyrt nexus vifter er disse folka på silentpcreview.com sverger til... og det burde si sitt Lenke til kommentar
Melvin Snerken Skrevet 13. september 2006 Forfatter Del Skrevet 13. september 2006 kan dette funke?' Lenke til kommentar
Melvin Snerken Skrevet 13. september 2006 Forfatter Del Skrevet 13. september 2006 Hvilken skal jeg velge? haster litt nå... Lenke til kommentar
Spartan Skrevet 13. september 2006 Del Skrevet 13. september 2006 Som du ser så øker db nivået med luftflytmengden. Siden du er i tvil anbefaler jeg deg å kjøpe viftejustering slik at du velger hvor mye viftene skal bråke selv. Lenke til kommentar
Melvin Snerken Skrevet 13. september 2006 Forfatter Del Skrevet 13. september 2006 Takk takk, er med en liten viftejustering på de viftene og den funker vel godt nok? Tror jeg velger den nederste.. Hva sier du om den kabinettviftetegningen min? Lurer litt på det.. Lenke til kommentar
Spartan Skrevet 13. september 2006 Del Skrevet 13. september 2006 (endret) Det holder med en 80 mm som suger den varme lufta ut. Ev. overtrykk gir vel mindre støy- og støvproblemer (husk filter). Endret 13. september 2006 av Spartan Lenke til kommentar
Melvin Snerken Skrevet 14. september 2006 Forfatter Del Skrevet 14. september 2006 (endret) Lurer på om jeg skal båre hull i toppen av kabinettet, går vell den varme lufta ut.. den stiger jo opp så... edit: og ei vifte i hullet altdå Endret 14. september 2006 av kezoom Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå