V?rbris Skrevet 15. september 2006 Del Skrevet 15. september 2006 Har sansen for Judas Priest da særlig før midten av 80-tallet. Likte de svært godt i deres begynnelse da de var mere på leting etter sitt sound, men hadde noen knallalbum på 70-tallet og tidlig 80-tallet. Tidlig Saxon og tidlig Accept var også bra hvis det kommer under denne kategori. Lenke til kommentar
Cubus Skrevet 15. september 2006 Del Skrevet 15. september 2006 (endret) Alt av metal? Oki! Her er lista ang prog metal: TOP 100 Progressive Music Albums: http://www.progarchives.com/top-prog-albums.asp?style_id=19 Tips: Gamle Queensryche skiver, 4-5 første er greitt å få med Pain Of Salvation Svensk prog metal (Prog metal goes funky?! Dream Theater er jo obligatorisk... Deadsoul Tribe: Buddy Lacky fra Psychotic Waltz, bytter navn til Devon Graves, flytter til Østerike og starter Deadsoul Tribe... Threshold Sjekk ut DVD også...Karl Groom på gitar... Conception (Norsk progressive metal!) Tore Østby geni-erklært gitarist og Roy Khan (Nå voc i Kamelot) Riverside Polsk dritbra prog metal Opeth Svensk Progressive Death metal Pluss resten av lista..:-) Det meste av av det beste innen prog metal blir gitt på Inside-out, får vel begynne å abonnere ;-P Endret 15. september 2006 av Cubus Lenke til kommentar
FollowTheReaper Skrevet 15. september 2006 Del Skrevet 15. september 2006 Metal av høy kvalitet (etter min mening): Metallica Dream Theater Children Of Bodom Pantera In Flames Trivium All That Remains Sinergy Lamb Of God Triosphere Iron Maiden Pagan's Mind Nevermore Bullet For My Valentine Shadows Fall Megadeth Bra er også: Dimmu Borgir Satyricon God Forbid Annihilator Arch Enemy Keep Of Kalessin Ozzy Osbourne Black Label Society Symphony X Slayer +++ en hel del jeg sikkert har glemt som jeg også hører på.. Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 4. oktober 2006 Del Skrevet 4. oktober 2006 Har Slipknot blitt nevnt? De er helt råe ihvertfall. Men smaken er som baken, den er delt... Lenke til kommentar
Kamikazesmurf Skrevet 4. oktober 2006 Del Skrevet 4. oktober 2006 ... og full av dritt Lenke til kommentar
dynamic Skrevet 7. oktober 2006 Del Skrevet 7. oktober 2006 Hva som er bra metall er nok veldig forskjellig fra person til person. Personlig syns jeg disse er gode: Children Of Bodom In Flames Metallica Pantera Damageplan Stonegard At the Gates Tömmermenn Susperia Slayer Lenke til kommentar
Rebel-Rider Skrevet 7. oktober 2006 Del Skrevet 7. oktober 2006 Probot, et uvanlig metall prosjekt band skapt av David Grohl (Foo Fighters) der hver sang er sunget av en kjent vokalist (Lemmy Kilmister, Max Cavalera, King Diamond, Cronos ++) veldig variert. Lenke til kommentar
CSM Skrevet 8. oktober 2006 Del Skrevet 8. oktober 2006 Ser Riverside er blitt nevnt, skulle bare mangle. Knallbra polsk prog, anbefales på det sterkeste! Lenke til kommentar
aemil Skrevet 8. oktober 2006 Del Skrevet 8. oktober 2006 Blir jo veldig subjektivt det her, men kan noen som jeg mener er verdt å sjekke ut: Pantera Damageplan In Flames (gjerne gammal) Amon Amarth Opeth Nevermore Soilwork Hypocrisy Fear Factory Dark Tranquility Strapping Young Lad Death Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå