Kamikazesmurf Skrevet 14. september 2006 Del Skrevet 14. september 2006 Det var noen som nevnte Isengard her ...Ellers kan man vel regne Guns N' Roses som metal. Tror jeg. 6860696[/snapback] Ville heller plassert det under Hard rock. 6860711[/snapback] Da havner enkelte Metallica- og Sonata Arctica-album under hard rock og ikke metal også... Men den diskusjonen kan man ta et annet sted! En bra låt er en bra låt - Uavhengig av hvilken sjanger man putter den i. Lenke til kommentar
Supernaut_ Skrevet 14. september 2006 Del Skrevet 14. september 2006 Ja, det er jo mulig. Metallica var jo hardest i starten men load/reload er mere hard rock etter min mening. Sonata Artica kan vell plasseres i katogorien kunstig søtningsmiddel. Lenke til kommentar
Antipop Skrevet 14. september 2006 Del Skrevet 14. september 2006 Har ikkje sett dei her enda: Mastodon Novembers Doom Gojira Lenke til kommentar
Neslepaks Skrevet 14. september 2006 Del Skrevet 14. september 2006 Anorexia Nervosa (Blackmetal)Amon Amarth (Harrymetal) Anaal Nathrakh (Blackmetal) Blood Red Throne (Deathmetal) Circus Maximus (Prog.metal) Die Apokalyptischen Reiter (Metal) Dillinger Escape Plan (Mathcore) Excrementory Grindfuckers (Grindcore) Killswitch Engage (Metalcore) Knorkator (Diverse) Meshuggah (Polyrytmisk deathmetal) Mudvayne (Alt. Metal) Ninja Magic (Powerninja Punkcore) Nunwhore Commando 666 (Grindcore / Noisemetal) Slipknot (Metal) Vital Remains (Black Metal) 6860668[/snapback] Nå har eg ikkje hørte andre skiver enn Dechristianize av Vital Remains, men det er definitivt ikkje black metal. Beinhard daumetall! Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 14. september 2006 Del Skrevet 14. september 2006 Haha, visst faen er det det. Det gikk litt fort i svingene der. :-) Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 14. september 2006 Del Skrevet 14. september 2006 Det var noen som nevnte Isengard her ...Ellers kan man vel regne Guns N' Roses som metal. Tror jeg. 6860696[/snapback] Ville heller plassert det under Hard rock. 6860711[/snapback] Enig der. Skummelt hvor mange som har begynt å betegne de som metall i det siste. Lenke til kommentar
F.Mackey Skrevet 14. september 2006 Del Skrevet 14. september 2006 Faen ja, bra at noen er fornuftig(LarsP) og nevner Ninja Magic. Lenke til kommentar
Tatt av vinen Skrevet 14. september 2006 Del Skrevet 14. september 2006 Det var noen som nevnte Isengard her ...Ellers kan man vel regne Guns N' Roses som metal. Tror jeg. 6860696[/snapback] Ville heller plassert det under Hard rock. 6860711[/snapback] Eller bare rock? Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 14. september 2006 Del Skrevet 14. september 2006 smegma.ca, kamferdrops med kukkesmak, rauch.ca, jobbmail, farris bris, benq brenne cd, opplæringsbok, electric wizard 6860641[/snapback] Gode disse ja Lenke til kommentar
Mojo Pin Skrevet 14. september 2006 Del Skrevet 14. september 2006 (endret) -Metallica -Tool -In Flames -Children Of Bodom -Cradle Of Filth -Twisted Sister -System of a Down -Slayer -Judas Priest -Iron Maiden Endret 14. september 2006 av Mojo Pin Lenke til kommentar
Gjest Slettet+212343 Skrevet 14. september 2006 Del Skrevet 14. september 2006 Det var noen som nevnte Isengard her ...Ellers kan man vel regne Guns N' Roses som metal. Tror jeg. 6860696[/snapback] Ville heller plassert det under Hard rock. 6860711[/snapback] Da havner enkelte Metallica- og Sonata Arctica-album under hard rock og ikke metal også... Men den diskusjonen kan man ta et annet sted! En bra låt er en bra låt - Uavhengig av hvilken sjanger man putter den i. 6860724[/snapback] word:) well put! Lenke til kommentar
Gjest member-101642 Skrevet 14. september 2006 Del Skrevet 14. september 2006 -TOOL -Metallica -Pantera (?) Lenke til kommentar
Gjest medlem-105476 Skrevet 14. september 2006 Del Skrevet 14. september 2006 (endret) Ingen som hører på Static-X? Veit ikke helt om det er Metal, men må nesten høres. Anbefaler "Skinnyman" og "Control it", kan ikke få nok av denne gruppa Endret 14. september 2006 av medlem-105476 Lenke til kommentar
Tatt av vinen Skrevet 14. september 2006 Del Skrevet 14. september 2006 Ingen som hører på Static-X? Veit ikke helt om det er Metal, men må nesten høres. Anbefaler "Skinnyman" og "Control it", kan ikke få nok av denne gruppa 6864199[/snapback] Static-X er metall, men har ikke noe spesielt forhold til dem. Lenke til kommentar
sunmaster88 Skrevet 14. september 2006 Del Skrevet 14. september 2006 Håper du får høre om noen nye band ut fra listen min - As I Lay Dying (Rimelig Heavy) - Black Label Society (Zakk Wylde - Chimaira (Heavy) - Crematory (Se på albumet Revolution) - In Flames (Heavy melodisk, fra sverige) - Lamb Of God (Min Fav heavy musikk) - Stonegard (norsk band) - Stratovarius (Finsk Melodisk metal band) - Clawfinger (Helt ok, verd å ta med) - Devildriver (Heavy og melodisk) - Dry Kill Logic (noen kule sanger, ganske heavy) - Emperor - Fear Factory --- - Iced Earth (Har noen gamle slagere) - Killswitch Engage (WOW, for en vokalist) - Kreator --- - Meshuggah (Syre musikk fra Sverige) - Mnemic (Et av de få metal bandene fra danmark som er verd å se på) - Morbid Angel (HEAVY) - Opeth (Prog. death metal fra Sverige) - Shadows Fall (Heavy musikk) - Soilwork (Nok et heavy band fra Sverige, dritt bra) - Tømmermenn (norsk band, synger på norsk. gangske fet) Lenke til kommentar
darling Skrevet 14. september 2006 Del Skrevet 14. september 2006 Det kommer vel litt an på hva du liker, men selv er jeg STOOR fan av Avenged Sevenfold-City Of Evil just nu. Etter min mening utrolig bra! Så forresten at det var noen som hadde nevnt Winds... Hadde egentlig tenkt å sjekke dem litt ut selv, men finner ikke ut noe særlig om dem... Vet noen hvordan det er? Neon band i samme gate? Takk Lenke til kommentar
Tatt av vinen Skrevet 15. september 2006 Del Skrevet 15. september 2006 Hvis du liker In Flames(som jeg elsker, gammal IF ) kan jeg også anbefale Dark Tranquility. 6856035[/snapback] Takk for tipset, digger IF selv, og Dark Tranquility var ekstremt bra. Lenke til kommentar
Låvedør Skrevet 15. september 2006 Del Skrevet 15. september 2006 H.I.M. Red hot chillipeppers det 2 av mine favoritt metallband... Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 15. september 2006 Del Skrevet 15. september 2006 (endret) Jeg har ikke lest igjennom, men disse er vel verdt en lytt. Pantera, Dimmu Borgir Metallica, Satyricon Black Label Society, Lamb of God Slayer, Children of Bodom In Flames, Black Sabbath (Old School FTW) Vader, Celtic Frost Emperor, Burzum Enslaved, Mayhem Megadeth, Iced Earth Judas Priest Mja... ble litt uoversiktlig, det der... men... så får det bare være. Endret 15. september 2006 av Stonemeister Lenke til kommentar
Gjest Slettet-rXRozPkg Skrevet 15. september 2006 Del Skrevet 15. september 2006 Jeg så ikke at noen hadde nevnt Kalmah. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå