Evil Eye Skrevet 12. september 2006 Del Skrevet 12. september 2006 W.A.S.P (Live In The Raw) er min personlige favoritt. Iron Maiden Judas Priest Accept UDO Dio Trivium Ramstein Lenke til kommentar
Neslepaks Skrevet 12. september 2006 Del Skrevet 12. september 2006 Metallfasit! Sjekk ut det her! Litt i alle sjangre. Lenke til kommentar
Sheriff_buford Skrevet 13. september 2006 Del Skrevet 13. september 2006 W.A.S.P (Live In The Raw) er min personlige favoritt.Iron Maiden Judas Priest Accept UDO Dio Trivium Ramstein 6852698[/snapback] Trur vi har en ganske identisk musikksmak Hiver meg på listen din, og legger til Black Label Society (1919 Eternal, Stronger Than Death) Lenke til kommentar
Rebel-Rider Skrevet 13. september 2006 Del Skrevet 13. september 2006 (endret) Når det gjeller Motörhead så er platene Overkill LP, Ace of Spades LP, 1916,Overnight Sensation, Inferno og Meltdown som inkl noen skjeldne gobiter som Locomotive. Endret 13. september 2006 av zandro Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 13. september 2006 Del Skrevet 13. september 2006 Du kan sjekke mine to last.fm profiler. Nr. 1 Nr. 2 Lenke til kommentar
Saddlefall Skrevet 13. september 2006 Del Skrevet 13. september 2006 (endret) Den nye Amon Amarth! FY FAEN for ei skive!! Sinnsykt bra Bestillte signert versjon igår edit: Sjekk ut et par låter fra det nye albumet her. Endret 13. september 2006 av Saddlefall Lenke til kommentar
Loerand Skrevet 13. september 2006 Del Skrevet 13. september 2006 Har hørt litt på Rotting Christ i det siste, det er ganske bra, ikke så veldig hardt. Ellers kan du høre på Sepultura. Hvis du liker In Flames(som jeg elsker, gammal IF ) kan jeg også anbefale Dark Tranquility. BAre for å nevne noen band som ikke er nevnt før i tråden(som alle er bra band). Lenke til kommentar
kosh Skrevet 13. september 2006 Del Skrevet 13. september 2006 Arcturus Green Carnation Lenke til kommentar
intheass Skrevet 13. september 2006 Del Skrevet 13. september 2006 (endret) Siden du liker Tool kan jeg vel nevne noe bra progmetal, som bør sjekkes ut - Dream Theater (best) - Circus Maximus (norsk) - Pagan's Mind (norsk) - Winds, som nevnt tidligere - Vanden Plas (tysk, fantastisk vokalist) - Symphony X - Ayreon - Pain of Salvation - Threshold Edit: Jeg er veldig fan av finsk metal, kan nevne noen band: - Sonata Arctica - Finntroll - Wintersun - Ensiferum - Children of Bodom - Catamenia, bør definitivt sjekkes ut - Moonsorrow - Korpiklaani - Amorphis - Eternal Tears of Sorrow Endret 13. september 2006 av intheass Lenke til kommentar
Siomir Skrevet 13. september 2006 Del Skrevet 13. september 2006 (endret) Så vidt jeg vet er ikke Tool metal? 6852018[/snapback] Jo da:) Tool er progressive metal^^ Jeg har en ganske stor liste...jeg liker mange band: Satyricon Dimmu Borgir(gammelt that is) Children of Bodom In FLames Ensiferum (tøff viking metal:) Soilwork Dream Evil Sonata Arctica Rhapsody Kamelot Blood Red Throne Cynicon Meshugga Nightwish (noen bra sanger) Old Mans Child Refused(vel de er vel egentlig mer hardcore punk, men kult er det uansett:) "New noise" anbefales^^ Opeth Lacuna Coil Symphony X Within Temptation Dream theater Tool har mer....men jeg gidder ikke skrive alt^^ Endret 13. september 2006 av Sk8on Lenke til kommentar
Gjest Slettet+212343 Skrevet 13. september 2006 Del Skrevet 13. september 2006 mange bra forslag på folk her ja! jeg supplerer litt (har ikke lest så nøye, så jeg gjentar sikkert noen: - Finntroll - Wintersun - Battlelore - Turisas - paradise Lost - Crematory - Old Mans Child - Passenger - Strapping young Lad - Avenges Sevenfold - Amorphis - Altar - Morgul - Death - Einherjer - Evergrey - Gamma Ray - Hypocrisy - Moonspell - Pantera - Raunchy - Samael - Shade Empire - Soil - Soilwork - Susperia - Tiamat - type O Negative - Vader - Windir - Xentrix - Zakk Wylde disse var de som stod nærmest på cd hylla mi:) litt for enhver smak, selv om mange sikkert vil diskutere hvorvidt noen av dem er metal Lenke til kommentar
Πεισιθάνατος Skrevet 13. september 2006 Del Skrevet 13. september 2006 Noen av mine anbefalinger: Ásmegin Moonsorrow Turisas Agalloch Finntroll Windir Pagan's Mind Keep Of Kalessin Ulver Woods Of Belial Evoken Zaraza P.H.O.B.O.S. Limbonic Art Taake Behexen Drudkh Behemoth Sleep Terror Exodus Masterplan Edguy Kamelot Symphony X ...for å nevne noe. Lenke til kommentar
Saddlefall Skrevet 13. september 2006 Del Skrevet 13. september 2006 Agalloch 6856747[/snapback] Nice! Likte Agalloch, takk for tipsene Lenke til kommentar
Kasu Skrevet 13. september 2006 Del Skrevet 13. september 2006 Children of Bodom! Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 14. september 2006 Del Skrevet 14. september 2006 Nye Motörhead skiva er genial. Sjekk ut den! Lenke til kommentar
Supernaut_ Skrevet 14. september 2006 Del Skrevet 14. september 2006 smegma.ca, kamferdrops med kukkesmak, rauch.ca, jobbmail, farris bris, benq brenne cd, opplæringsbok, electric wizard Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 14. september 2006 Del Skrevet 14. september 2006 (endret) Anorexia Nervosa (Blackmetal) Amon Amarth (Harrymetal) Anaal Nathrakh (Blackmetal) Blood Red Throne (Deathmetal) Circus Maximus (Prog.metal) Die Apokalyptischen Reiter (Metal) Dillinger Escape Plan (Mathcore) Excrementory Grindfuckers (Grindcore) Killswitch Engage (Metalcore) Knorkator (Diverse) Meshuggah (Polyrytmisk deathmetal) Mudvayne (Alt. Metal) Ninja Magic (Powerninja Punkcore) Nunwhore Commando 666 (Grindcore / Noisemetal) Slipknot (Metal) Vital Remains (Death Metal) Endret 14. september 2006 av LarsP Lenke til kommentar
Veitafan Skrevet 14. september 2006 Del Skrevet 14. september 2006 El CACO! Alt det jeg skulle si er nevnt:) Lenke til kommentar
Kamikazesmurf Skrevet 14. september 2006 Del Skrevet 14. september 2006 Det var noen som nevnte Isengard her ... Ellers kan man vel regne Guns N' Roses som metal. Tror jeg. Lenke til kommentar
Supernaut_ Skrevet 14. september 2006 Del Skrevet 14. september 2006 Det var noen som nevnte Isengard her ...Ellers kan man vel regne Guns N' Roses som metal. Tror jeg. 6860696[/snapback] Ville heller plassert det under Hard rock. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå