DrThomas Skrevet 12. september 2006 Del Skrevet 12. september 2006 Logitech har gitt ut en ny high-end mus, med trådløs teknologi og laser. Musen skal også ha et helt nytt scrollesystem, egen hurtigknapp for å søke på valgt tekst og scrollhjul på siden for å bytte mellom dokumenter. Det finnes en vanlig modell og en beregnet på laptoper. Informasjon om musen finnes på Logitech sine sider: Logitech Revolution Jeg synes den så fryktelig svær ut, men kjenner jeg Logitech rett er den nok svært så behagelig. Noen som har denne musen, har fått testet den? Så de solgte den på Datakjeden i Bergen, men fikk ikke sett noe nærmere på den. Har nå en Razer mus jeg ikke er spesielt fornøyd med, så kunne tenkt meg en slik hvis den er så god som den ser ut til Lenke til kommentar
Gjest Slettet-CkrM7QVpfE Skrevet 13. september 2006 Del Skrevet 13. september 2006 Er dette en mus som er myntet til gaming? har den bedre specs en G7 feks? Lenke til kommentar
bynhffba Skrevet 14. september 2006 Del Skrevet 14. september 2006 Begge musene ligger forøvrig i prisguiden også. Logitech MX Revolution Logitech VX Revolution (den for bærbare) Link til artikkel fra hardware.no Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå