egd1 Skrevet 12. september 2006 Del Skrevet 12. september 2006 Som skrevet i en annen tråd her har min datters PC tatt kvelden. Hun kjøper ny og ordner garantien på den gamle siden hun ikke vil være uten. Så hadde hun vært å sett på en HP 6060 i Møllergata i dag, men hun la ikke merke til hva butikkens navn var. Tenkte jeg skulle snakke med butikken, så er det noen som kan si meg hva den heter...? Lenke til kommentar
SvennAndre Skrevet 12. september 2006 Del Skrevet 12. september 2006 (endret) Var sikkert datakjeden. De holder til i møllergata 1. http://datakjeden.no/omoss.asp?bID=2 (bevis ) og her: http://datakjeden.no/vareinfo.asp?bID=2&va...ilbudspris=true Er sikkert pc-en hu snakket om. Endret 12. september 2006 av SvennAndre Lenke til kommentar
-Shark- Skrevet 12. september 2006 Del Skrevet 12. september 2006 Datakjeden.. Google is your friend:) Lenke til kommentar
(ODIN) Skrevet 12. september 2006 Del Skrevet 12. september 2006 eller digital impuls Lenke til kommentar
-Shark- Skrevet 12. september 2006 Del Skrevet 12. september 2006 eller digital impuls 6851733[/snapback] Hvor ligger den?(møllergata tenker jeg) GOOGLE Lenke til kommentar
StrongBad_ Skrevet 12. september 2006 Del Skrevet 12. september 2006 Gå heller til Digital Impuls! Sjefen der Espen er en knall fyr! Møllergata 8 og 9.. To avdelinger! Lenke til kommentar
egd1 Skrevet 12. september 2006 Forfatter Del Skrevet 12. september 2006 Gå heller til Digital Impuls! Sjefen der Espen er en knall fyr! Møllergata 8 og 9.. To avdelinger! 6851767[/snapback] Der hadde de ikke den hun var ute etter, så det er neppe der... Lenke til kommentar
StrongBad_ Skrevet 13. september 2006 Del Skrevet 13. september 2006 Okey men han har sikkert noe tilsvarende, bedre å kjøpe der pga de har en veldig god service! Lenke til kommentar
Rookie_NO Skrevet 13. september 2006 Del Skrevet 13. september 2006 Ja, jeg vil også foreslå Digital Impuls over Datakjeden. Mye bedre service, virker litt mer personlige (noe som sikkert kommer av at de ikke er like store (enda)) Og de har HELT sikkert en minst like god maskin til samme pris. Lenke til kommentar
StrongBad_ Skrevet 13. september 2006 Del Skrevet 13. september 2006 Enig med Rookie_NO! Lenke til kommentar
egd1 Skrevet 13. september 2006 Forfatter Del Skrevet 13. september 2006 Enig med Rookie_NO! 6854488[/snapback] Ja, hadde de bare svart på telefonen så.... Lenke til kommentar
StrongBad_ Skrevet 14. september 2006 Del Skrevet 14. september 2006 Ja det kan være litt trafikk der men snakk med en som heter Espen Elvekrok, han er sjef og eier. Knall fyr! Lenke til kommentar
wowbagger Skrevet 14. september 2006 Del Skrevet 14. september 2006 Det var da maken til ros til DI ? Er enig i at det er en fin butikk, og man kan like godt velge den som datakjeden over gaten (spesielt om man har det travelt...), men kundeservice er ikke akkurat så mye over hva man normalt kan forvente ? (bare så det er sagt; jeg handler mer hos DI enn hos Datakjeden, men all denne skryten virket litt ensidig) Lenke til kommentar
............... Skrevet 14. september 2006 Del Skrevet 14. september 2006 Ja det kan være litt trafikk der men snakk med en som heter Espen Elvekrok, han er sjef og eier. Knall fyr! 6860470[/snapback] heter du kanskje Espen Elvekrok? Lenke til kommentar
Rookie_NO Skrevet 14. september 2006 Del Skrevet 14. september 2006 Hehe, er enig i at StrongBad kanskje virker som en ansatt i DI. Men det forandrer ikke mitt syn på DI som en bedre sjappe enn Datakjeden Lenke til kommentar
roolf Skrevet 14. september 2006 Del Skrevet 14. september 2006 Jeg har handlet på begge, og synes det alltid er lang kø på datakjeden. Derfor foretrekker jeg DI. Lenke til kommentar
Vu-caN Skrevet 14. september 2006 Del Skrevet 14. september 2006 litt OT, men her ser dere Elvekrok: Mr. Elvekrok Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 14. september 2006 Del Skrevet 14. september 2006 Det var da maken til ros til DI ? Er enig i at det er en fin butikk, og man kan like godt velge den som datakjeden over gaten (spesielt om man har det travelt...), men kundeservice er ikke akkurat så mye over hva man normalt kan forvente ? Min erfaring er at om du har det travelt bør du bare gå rett forbi datakjeden. DI står også en del høyere i rang hos meg når det kommer til de ansattes kompetanse og på datakjeden må de alltid "sjekke på bakrommet" fordi datasystemet deres tydeligvis har veldig dårlig oversikt. Lenke til kommentar
pastortom Skrevet 15. september 2006 Del Skrevet 15. september 2006 (endret) *bump*bump* *bump* Endret 15. september 2006 av pastortom Lenke til kommentar
nerd-light Skrevet 15. september 2006 Del Skrevet 15. september 2006 (endret) hehe hadde bestilt en mus på datakjeden og da greide de å legge til dobbelt moms, heldigvis oppdaget jeg det før jeg betalte, også det var på grunn av datasystemet deres og litt stressa kassere, forøvrig liker jeg bestillingsystemet til datakjeden at man bare kan bestille det man vil ha på nettet og så gå å hente det slipper man bomturer Endret 15. september 2006 av nerd-light Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå