Gå til innhold

Databutikk i Møllergata i Oslo?

Anbefalte innlegg

Som skrevet i en annen tråd her har min datters PC tatt kvelden. Hun kjøper ny og ordner garantien på den gamle siden hun ikke vil være uten. Så hadde hun vært å sett på en HP 6060 i Møllergata i dag, men hun la ikke merke til hva butikkens navn var. Tenkte jeg skulle snakke med butikken, så er det noen som kan si meg hva den heter...?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det var da maken til ros til DI ? Er enig i at det er en fin butikk, og man kan like godt velge den som datakjeden over gaten (spesielt om man har det travelt...), men kundeservice er ikke akkurat så mye over hva man normalt kan forvente ?

(bare så det er sagt; jeg handler mer hos DI enn hos Datakjeden, men all denne skryten virket litt ensidig)

Lenke til kommentar
Det var da maken til ros til DI ? Er enig i at det er en fin butikk, og man kan like godt velge den som datakjeden over gaten (spesielt om man har det travelt...), men kundeservice er ikke akkurat så mye over hva man normalt kan forvente ?

Min erfaring er at om du har det travelt bør du bare gå rett forbi datakjeden. DI står også en del høyere i rang hos meg når det kommer til de ansattes kompetanse og på datakjeden må de alltid "sjekke på bakrommet" fordi datasystemet deres tydeligvis har veldig dårlig oversikt.

Lenke til kommentar

hehe hadde bestilt en mus på datakjeden og da greide de å legge til dobbelt moms, heldigvis oppdaget jeg det før jeg betalte, også det var på grunn av datasystemet deres :) og litt stressa kassere, forøvrig liker jeg bestillingsystemet til datakjeden at man bare kan bestille det man vil ha på nettet og så gå å hente det slipper man bomturer :)

Endret av nerd-light
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...