skylinepower Skrevet 12. september 2006 Del Skrevet 12. september 2006 jeg har xp og har et stort problem med brannmuren min! når jeg trykker på den i kontroll panel gr det ikke og det står "kan ikkke vise innstillinger for windows-brannmuren pga av et uidentifisert problem" men jeg kommer meg inn i sikkerhets sentre. rart. hva kan jeg gjøre for og komme meg inn på brann muren? Lenke til kommentar
m0g1e Skrevet 14. september 2006 Del Skrevet 14. september 2006 (endret) jeg har xp og har et stort problem med brannmuren min!når jeg trykker på den i kontroll panel gr det ikke og det står "kan ikkke vise innstillinger for windows-brannmuren pga av et uidentifisert problem" men jeg kommer meg inn i sikkerhets sentre. rart. hva kan jeg gjøre for og komme meg inn på brann muren? 6851506[/snapback] Har nettopp rensket opp en virus-stappa Win XP uten service packs. Der klarer jeg ikke fikse brannmuyr pga at virus har blokkert tilgang til det gjennom gruppepolicy... Reinstallering av XP er vel eneste sikre løsning hos meg ihvertfall. Får ikke tilgang til brannmur og den er avskrudd. Hvis du har samme problemet og ikke får konfigurert brannmur på noen måte så ligner det vel noe... Sjekk gruppepolicyer. Det stod ihvertfall det hos meg. Kan også være installbug, men det hadde vel vært rart. lenge siden du reinstallerte winodws? Reinstallasjon i ny og ne er sunt det! Endret 14. september 2006 av nollie Lenke til kommentar
skylinepower Skrevet 14. september 2006 Forfatter Del Skrevet 14. september 2006 jeg hadde først 98 og så 2000 og nå XP. Jeg vill ikke reinstall xp. Jeg kommer inn på sikerhets senteret Lenke til kommentar
skylinepower Skrevet 16. september 2006 Forfatter Del Skrevet 16. september 2006 går det ikke an og reinstallere brannmuren? Lenke til kommentar
Big_JT Skrevet 16. september 2006 Del Skrevet 16. september 2006 Vet ikke om noen måte å kun reinstallere deler av windows. Slemme microsoft. Tror ikke det går ann i det hele tatt. Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 16. september 2006 Del Skrevet 16. september 2006 Tipper ar din Windows er herpet av trojaner og worms osv. Tråden flyttes til sikkerhet. Lenke til kommentar
skylinepower Skrevet 16. september 2006 Forfatter Del Skrevet 16. september 2006 dnje ikke det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå