Gå til innhold
🎄🎅❄️God Jul og Godt Nyttår fra alle oss i Diskusjon.no ×

Rimelig lei NextGenTel og kundeservice!


Gjest Slettet-hCbNt6w4Pq

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-hCbNt6w4Pq

Hey, nå er jeg i klagehumør og det skal gå utover nettopp DERE moahaha;D

 

 

Jeg bestillte bredbånd ifra NGT i april. Dette gikk fint, jeg og kompisen min fikk pakka og satt opp alt. Spilte og alt det vanlige. Men, en dag så starter nettet å dette ut. Det så ikke jeg på som noe problem, siden dette har skjedd hjemme hos min far også. Plutselig starter nettet å dette ut periodisk, og veldig tilfeldig HVER eneste dag. Om trent hver eneste dag ifra klokka 21.00 og fram til ca 10.00, så disconnecter ALT (MSN, mIRC, osv osv) til tilfeldige tidspunkt. Alt ifra hvert 3.min til 1 gang i timen. Hvor frustrerende er ikke dette for en gamer. Regner med noen her kjenner seg igjen?:p

 

Så jeg sender en melding til NGT via kundesiden min. Og får tilbake at dem skulle sjekke det opp. Får så melding tilbake på mail om at ingen feil kunne ses. Jaok, greit. Let's give it one more shot. Lar det gå et par uker. Fortsatt like ustabilt og uberegnelig. Sender enda en melding. Dem skjønner enda ikke hvorfor det er noe galt, siden dem ikke finner noe tegn til det.

 

Jeg og kompisen min bestemmer oss for å si at hvis dem ikke gjør noe med dette, så anskaffer vi oss en ny leverandør. Plutselig, dagen etter mens jeg er på jobb. Så ringer dem på min mobiltelfon. Dette så jeg ikke før slutten av arbeidsdagen, og sender en melding til dem og informerer om hvor lenge jeg jobber, så dem kan ringe meg opp igjen. Da får jeg mail om at dem visstnok IKKE kunne ringe meg, men jeg måtte kontakte dem. Jeg har bare mobiltelefon, og har på ingen måte råd til å ringe den sugne kundeservicen dems, og vente i 20min på å få svar.

 

Da jeg trodde at alt var blitt ille, så kom det mere. 2-3mnd tilbake, så valgte jeg å få giro for hver 3. mnd, så jeg slapp å tenke på betalinger hele tia. 2 dager etter, så hadde vi vurdert å si opp avtalen (vi har løpende avtale btw), siden det var så mye tull. Så jeg endret det tilbake til å få giro hver mnd istedet. Plutselig 2.5mnd etter, så får jeg en 3. mnd'rs giro på 1500kr.

 

Da tenkte jeg, jaok... det tok jammen lang tid. Og hvorfor kommer dette nå så lenge etter. Så jeg sender en melding til dem og spør etter å få tilsendt ny giro på 1 mnd. Første melding får jeg ikke svar på etter 1 uke. Ikke 2. melding, 3. melding, 4. melding... MEN, ja... 5. klagemelding på om å få en ny giro får jeg endelig svar på. WOHO! Der står det at regningen må betales, siden giroen ikke var reversabel.

 

Ikke nok med det (hvis du fortsatt sitter å leser dette kjempelange innlegget). Dagen før, så gikk jeg på kundesiden min og satt oppsigelsesdato 6 uker i forveien, siden jeg var drittlei hele NextGenTel. Gjett hva, jeg må nå betale 1,5mnd med internet ekstra... som jeg ikke engang skal ha!

 

Frustrasjonen er nå så stor, at ikke jeg eller kompisen min vet hva vi skal gjøre.

 

 

For dere som orka å lese alt dette. Gi noen tips...? For jeg har gått tom for ide' er.

(Sikkert noen skriveleifer her, men dette ble skrevet i hu og hast)

 

 

-Kim Andre :roll:

Endret av Slettet-hCbNt6w4Pq
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...