Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Problemer med router, nettet faller ut

Anbefalte innlegg

Jeg har en denne routeren: http://www.elkjop.no/is-bin/INTERSHOP.enfi...EAR%20NGRP614IS

Problemet mitt er at nettet regelmessig faller ut. Dvs at opptil flere ganger pr time "låser" det seg, nettleseren sier at den ikke kan laste side ol. Etter ca 20 sekunder fungerer det igjen. Det er 3 maskiner som er koblet til routeren.

Har hatt kontakt med nettleverandøren som sier at problemet ligger i routeren min som ikke er stabil.

Stemmer dette? Og finnes det en måte å løse problemet på?

Takknemlig for alle svar... :blush:

Endret av Broseen
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 3 uker senere...

har sjølv ein NETGEAR WGR614 v6. eg kjøpte han for nokre (2-3) veker siden, og han har allerede fallt ut av nett 5 gonger. Eg bur i danmark nå, men det skal vel ikkje ha noko å seie. Eg finn denne routeren til meir irritasjon enn glede. Leiligheten min er dårleg utstyrt med internettuttak, så eg kan ikkje ha routeren på mitt rom men på naboen sitt (grunnen til at eg måtte ha meg ein trådlaus). Siden eg ikkje har nøkkelen til hans rom har eg hatt store problemer med nettet. Var nødt til å resette routeren for at det sko virke.

No har det klikka for meg, og routeren er lagt ned i nederste hylle i eit skap, saman med saftige banneord og forbannelser. Eg har nå ein kabel under døra til min nabo, og videre under mi dør, og tp til min maskin. Håpar ikkje kabelen ryk av slitasje frå døra som går opp og igjen =/

Konklusjon: DRITT ROUTER!!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...