Broseen Skrevet 12. september 2006 Del Skrevet 12. september 2006 (endret) Jeg har en denne routeren: http://www.elkjop.no/is-bin/INTERSHOP.enfi...EAR%20NGRP614IS Problemet mitt er at nettet regelmessig faller ut. Dvs at opptil flere ganger pr time "låser" det seg, nettleseren sier at den ikke kan laste side ol. Etter ca 20 sekunder fungerer det igjen. Det er 3 maskiner som er koblet til routeren. Har hatt kontakt med nettleverandøren som sier at problemet ligger i routeren min som ikke er stabil. Stemmer dette? Og finnes det en måte å løse problemet på? Takknemlig for alle svar... Endret 12. september 2006 av Broseen Lenke til kommentar
tempezzzt Skrevet 12. september 2006 Del Skrevet 12. september 2006 (endret) Oppgradere firmware eller reklamere på router om så ikke fungerer. Edit: Ville kanskje ha kosetet på meg en av bedre merke også (3com, SMC eller Linksys f.ex) Endret 12. september 2006 av tempezzzt Lenke til kommentar
Broseen Skrevet 12. september 2006 Forfatter Del Skrevet 12. september 2006 (endret) Feil link, er denne jeg har: http://www.netgear.com/Products/Routersand...ers/WGR614.aspx Men jeg klarer ikke finne ny firmware Edit: Fant, skal prøve nå Endret 12. september 2006 av Broseen Lenke til kommentar
Broseen Skrevet 13. september 2006 Forfatter Del Skrevet 13. september 2006 (endret) Edi: Fant løsning. Endret 13. september 2006 av Broseen Lenke til kommentar
Broseen Skrevet 13. september 2006 Forfatter Del Skrevet 13. september 2006 Det hjalp desverre ikke å oppgradere firmware Er routeren rett og slett ustabil, et onde ved å kjøpe et billig produkt? Lenke til kommentar
agvg Skrevet 13. september 2006 Del Skrevet 13. september 2006 Hvilken netttleverandør har du? Lenke til kommentar
Broseen Skrevet 13. september 2006 Forfatter Del Skrevet 13. september 2006 LOS, lokal leverandør i Agder tror jeg. Gjennom Nextgentel om jeg ikke tar feil. http://www.los.no/portal/page?_pageid=53,3...nuSectionId=570 Uansett mente kundeservice på at det er routeren, ikke at det nødvendigvis stemmer da... Lenke til kommentar
Broseen Skrevet 14. september 2006 Forfatter Del Skrevet 14. september 2006 Finnes det noen av Elkjøps routere dere anbefaler da? Linjen min krever passord. Lenke til kommentar
Galdrafadr Skrevet 29. september 2006 Del Skrevet 29. september 2006 har sjølv ein NETGEAR WGR614 v6. eg kjøpte han for nokre (2-3) veker siden, og han har allerede fallt ut av nett 5 gonger. Eg bur i danmark nå, men det skal vel ikkje ha noko å seie. Eg finn denne routeren til meir irritasjon enn glede. Leiligheten min er dårleg utstyrt med internettuttak, så eg kan ikkje ha routeren på mitt rom men på naboen sitt (grunnen til at eg måtte ha meg ein trådlaus). Siden eg ikkje har nøkkelen til hans rom har eg hatt store problemer med nettet. Var nødt til å resette routeren for at det sko virke. No har det klikka for meg, og routeren er lagt ned i nederste hylle i eit skap, saman med saftige banneord og forbannelser. Eg har nå ein kabel under døra til min nabo, og videre under mi dør, og tp til min maskin. Håpar ikkje kabelen ryk av slitasje frå døra som går opp og igjen =/ Konklusjon: DRITT ROUTER!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå