mopedjonners Skrevet 12. september 2006 Del Skrevet 12. september 2006 Kunne noen skrive en god forklaring på hvordan man kan dele filer og lignende mellom 2 bærbare pcer med nettverkskort? Lenke til kommentar
Gissan Skrevet 12. september 2006 Del Skrevet 12. september 2006 Kunne noen skrive en god forklaring på hvordan man kan dele filer og lignende mellom 2 bærbare pcer med nettverkskort? 6851318[/snapback] Kobler man to pcer i samme arbeidsgruppe til samme nettverk, vil du kunne dele filer gjennom nettverket ja. Uten å sette opp ett nettverk, vet jeg ikke. Lenke til kommentar
mopedjonners Skrevet 12. september 2006 Forfatter Del Skrevet 12. september 2006 Kunne noen skrive en god forklaring på hvordan man kan dele filer og lignende mellom 2 bærbare pcer med nettverkskort? 6851318[/snapback] Kobler man to pcer i samme arbeidsgruppe til samme nettverk, vil du kunne dele filer gjennom nettverket ja. Uten å sette opp ett nettverk, vet jeg ikke. 6851332[/snapback] Det er uten å sette opp et nettverk jeg vil ha svar på. Ellers takk Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 12. september 2006 Del Skrevet 12. september 2006 Du velger AD-HOC trådløsmode og samme kanal på begge PCene. Lenke til kommentar
mopedjonners Skrevet 13. september 2006 Forfatter Del Skrevet 13. september 2006 Du velger AD-HOC trådløsmode og samme kanal på begge PCene. 6853026[/snapback] Høres fornufig ut det, men hvordan gjør man det. jeg er ikke en pc-nerd. Lenke til kommentar
Gissan Skrevet 13. september 2006 Del Skrevet 13. september 2006 Du velger AD-HOC trådløsmode og samme kanal på begge PCene. 6853026[/snapback] Høres fornufig ut det, men hvordan gjør man det. jeg er ikke en pc-nerd. 6853981[/snapback] I kontrollpanelet finner du noe som heter Nettverkstilkoblinger. Åpne denne, og velg "Lag ditt eget hjemmenettverk" til venstre. Så følger du bare guiden, så skal det fikse seg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå