SebRamsland Skrevet 12. september 2006 Del Skrevet 12. september 2006 Filmen begynner å dra på årene, allikevel ønsker jeg å få tilbakemeldinger på denne filmen. Filmen ble produsert når jeg gikk på Grunnkurs Media & Kommunikasjon, da vi fikk utdelt en oppgave i å lage et antirus produkt. Valgfri medium, så da ble det film. Grunnen til at jeg legger ut denne nå, er fordi at vi skal til vinteren få utdelt et nyt antirus-prosjekt, og da er det greit å få tilbakemeldinger på den gamle! Det de fleste av dere kommer til å legge merke til er: - Grå/dusete sirkel midt i bildet. Årsak: Ødelagt objektiv på filmkameraet. - Innemellom ugjevne kamerabevegelser. Vi hadde stativ, men ikke kamerafot til kameraet. Så da er de to "tabbene" ferdig-forklart. Filmen kan lastes ned her: http://www.sebastianramsland.com/video/anti_drug_05.mpeg (Høyreklikk -> Lagre som... Anbefales) Lenke til kommentar
DE1 Skrevet 20. september 2006 Del Skrevet 20. september 2006 Veldig bra! Kanskje litt for lang sekvens på scene 2 i Karl Johan (?). Veldig bra! Lenke til kommentar
skitz0r Skrevet 21. september 2006 Del Skrevet 21. september 2006 Veldig bra dette! Men ja klipp 2/ scene 2 var nå litt i overkant lang kansje men ellers ikke noe og klage på! -Henrik Skjolden Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå