Gå til innhold

jeg og en kamerat "crashet"

Eulogist

Anbefalte innlegg

Hei, jeg og 2 andre kamerater var ute å kjørte MC i kveld, vi kjørte veldig sakte(ca 5-10km/t) i en helt utrafikertvei.. De to andre kjørte 2 meter forran meg mens de snakka.. Plutselig så stoppet begge to, og jeg fikk ikke tid til å reagere før jeg sneia siden på han ene"!!

Den ene fothvileren knakk tvers av på hans sykkel og det var det eneste som skjedde.

Jeg vet det var dumt av meg og kjøre så nærme men jeg hadde absåludt ikke ventet at de plutselig bare skulle stoppe!!

Er det jeg som må betale ny fothviler til han da??

Det påstår iallfall han!! :ermm:

Endret av halvoralex
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hei, jeg og 2 andre kamerater var ute å kjørte MC i kveld, vi kjørte veldig sakte(ca 5-10km/t) i en helt utrafikertvei.. De to andre kjørte 2 meter forran meg mens de snakka.. Plutselig så stoppet begge to, og jeg fikk ikke tid til å reagere før jeg sneia siden på han ene"!!

Den ene fothvileren knakk tvers av på hans sykkel og det var det eneste som skjedde.

Jeg vet det var dumt av meg og kjøre så nærme men jeg hadde absåludt ikke ventet at de plutselig bare skulle stoppe!!

Er det jeg som må betale ny fothviler til han da??

Det påstår iallfall han!!  :ermm:

6851189[/snapback]

hmmm, litt vanskelig å si, hadde vel vært enklere å bedømme hvis jeg hadde sett det :) men bråstoppet de sånn helt uten videre? når du kjører i 5-10km/t skal du jo klare å stoppe hvis du følger med. men jeg vet ikke jeg, jeg var ikke der :) men ikke for å være slem :p , men sånn som jeg har forstått det er det du som må punge ut. siden du kjørte på han.

Endret av Brian_N
Lenke til kommentar

hvis det blir levert inn skademelding og greier til forsikringsselskap så blir det nok du som får skylda. Omtrent uansett så er det den som kjører på bakfra som får skyld i slike tilfeller.

Er du en god kompis så gjør du opp for deg, mitt tips iallefall

Lenke til kommentar

Enkleste er vel bare å være venn. Men har du lyst til å kanskje miste han som venn :\ , kan du prøve å få frem det at de ikke stoppet for noe spesielt, og at du ikke hadde mulighet til å forutse at de skulle stoppe. Men du kjører på bakfra, så lett blir det ikke.

Men har hørt om folk som har fått skylden for å bremse opp for dyr som ekorn og småfugler og da fått andre inn i bakenden. Så ekorn og småfugler tydligvis ikke er vits å stoppe for.....

Lenke til kommentar

Fothvilere (2 stk) til Aprilia RS får du for 149 kr på www.mc-deler.no, så han er vel ikke så veldig kompis når han prøver å lure deg for flere tusen kroner... Kanskje du til og med kan sveise på den gamle, litt avhengig av hvor det knakk.

Endret av chrml
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...