Eulogist Skrevet 12. september 2006 Del Skrevet 12. september 2006 (endret) Hei, jeg og 2 andre kamerater var ute å kjørte MC i kveld, vi kjørte veldig sakte(ca 5-10km/t) i en helt utrafikertvei.. De to andre kjørte 2 meter forran meg mens de snakka.. Plutselig så stoppet begge to, og jeg fikk ikke tid til å reagere før jeg sneia siden på han ene"!! Den ene fothvileren knakk tvers av på hans sykkel og det var det eneste som skjedde. Jeg vet det var dumt av meg og kjøre så nærme men jeg hadde absåludt ikke ventet at de plutselig bare skulle stoppe!! Er det jeg som må betale ny fothviler til han da?? Det påstår iallfall han!! Endret 12. september 2006 av halvoralex Lenke til kommentar
Brian Skrevet 12. september 2006 Del Skrevet 12. september 2006 (endret) Hei, jeg og 2 andre kamerater var ute å kjørte MC i kveld, vi kjørte veldig sakte(ca 5-10km/t) i en helt utrafikertvei.. De to andre kjørte 2 meter forran meg mens de snakka.. Plutselig så stoppet begge to, og jeg fikk ikke tid til å reagere før jeg sneia siden på han ene"!! Den ene fothvileren knakk tvers av på hans sykkel og det var det eneste som skjedde. Jeg vet det var dumt av meg og kjøre så nærme men jeg hadde absåludt ikke ventet at de plutselig bare skulle stoppe!! Er det jeg som må betale ny fothviler til han da?? Det påstår iallfall han!! 6851189[/snapback] hmmm, litt vanskelig å si, hadde vel vært enklere å bedømme hvis jeg hadde sett det men bråstoppet de sånn helt uten videre? når du kjører i 5-10km/t skal du jo klare å stoppe hvis du følger med. men jeg vet ikke jeg, jeg var ikke der men ikke for å være slem , men sånn som jeg har forstått det er det du som må punge ut. siden du kjørte på han. Endret 12. september 2006 av Brian_N Lenke til kommentar
Eulogist Skrevet 12. september 2006 Forfatter Del Skrevet 12. september 2006 de stoppet iallfall fort nok til at jeg ikke klarte å stoppe før jeg traff.. Lenke til kommentar
wewwen Skrevet 12. september 2006 Del Skrevet 12. september 2006 Ta med deg et sveiseaperat og sveis på en pinne. Lenke til kommentar
eab Skrevet 12. september 2006 Del Skrevet 12. september 2006 hvis det blir levert inn skademelding og greier til forsikringsselskap så blir det nok du som får skylda. Omtrent uansett så er det den som kjører på bakfra som får skyld i slike tilfeller. Er du en god kompis så gjør du opp for deg, mitt tips iallefall Lenke til kommentar
Mit Skrevet 12. september 2006 Del Skrevet 12. september 2006 Ja det blir nok du som får skylda, men en fothviler kan da ikke koste så ekstremt mye. så gjør opp for deg og bli ferdig med det. Lenke til kommentar
Eulogist Skrevet 12. september 2006 Forfatter Del Skrevet 12. september 2006 mhm. det blir nok det ja, men han snakker om at det koster flere tusen å da begyner jeg å lure litt =/ Lenke til kommentar
wewwen Skrevet 12. september 2006 Del Skrevet 12. september 2006 mhm. det blir nok det ja, men han snakker om at det koster flere tusen å da begyner jeg å lure litt =/ 6851368[/snapback] Med mindre han kjører ferrari så tviler jeg. Lenke til kommentar
Billy Bob Skrevet 12. september 2006 Del Skrevet 12. september 2006 Det er alltid den som kommer bakfra som får skylden, med mindre det er noe ekstremt unaturlig. Lenke til kommentar
Brian Skrevet 12. september 2006 Del Skrevet 12. september 2006 mhm. det blir nok det ja, men han snakker om at det koster flere tusen å da begyner jeg å lure litt =/ 6851368[/snapback] hahahahha, dagens. Flere tusen! er han helt på jordet eller Lenke til kommentar
Eulogist Skrevet 12. september 2006 Forfatter Del Skrevet 12. september 2006 det jeg å lurer på Men er det bare ett par 100 lapper så skal jeg selvfølgelig betale..!"! Lenke til kommentar
zeltex Skrevet 12. september 2006 Del Skrevet 12. september 2006 Enkleste er vel bare å være venn. Men har du lyst til å kanskje miste han som venn :\ , kan du prøve å få frem det at de ikke stoppet for noe spesielt, og at du ikke hadde mulighet til å forutse at de skulle stoppe. Men du kjører på bakfra, så lett blir det ikke. Men har hørt om folk som har fått skylden for å bremse opp for dyr som ekorn og småfugler og da fått andre inn i bakenden. Så ekorn og småfugler tydligvis ikke er vits å stoppe for..... Lenke til kommentar
Mit Skrevet 12. september 2006 Del Skrevet 12. september 2006 Åssen sykkel har han? Du bør tydligvis sjekke prisen sjøl og sammenlinge med den han kommer med. Lenke til kommentar
Eulogist Skrevet 12. september 2006 Forfatter Del Skrevet 12. september 2006 Åja, Han har en Aprilia Rs 2006!! Lenke til kommentar
wewwen Skrevet 12. september 2006 Del Skrevet 12. september 2006 Fothviler for passasjer eller den han bruker? Lenke til kommentar
ChrML Skrevet 13. september 2006 Del Skrevet 13. september 2006 (endret) Fothvilere (2 stk) til Aprilia RS får du for 149 kr på www.mc-deler.no, så han er vel ikke så veldig kompis når han prøver å lure deg for flere tusen kroner... Kanskje du til og med kan sveise på den gamle, litt avhengig av hvor det knakk. Endret 13. september 2006 av chrml Lenke til kommentar
Eulogist Skrevet 13. september 2006 Forfatter Del Skrevet 13. september 2006 Fothviler for passasjer eller den han bruker? 6852114[/snapback] Til føreren!! Lenke til kommentar
wewwen Skrevet 13. september 2006 Del Skrevet 13. september 2006 Fothviler for passasjer eller den han bruker? 6852114[/snapback] Til føreren!! 6855964[/snapback] Er nok litt dyrere da, men så lenge ikke festene knakk er det ikke mye penger det er snakk om. Lenke til kommentar
SSSø Skrevet 19. september 2006 Del Skrevet 19. september 2006 Topic burde hete: "jeg og en "kamerat" crashet". Er dere venner prøver ikke han å lure ut penger av deg, men på en annen side så betaler du for det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå