Dragonlove Skrevet 12. september 2006 Del Skrevet 12. september 2006 Får ikke GPS'n til å funke på Hverken Ipaq 6515 eller 6915, starter opp Tomtom Navigator 6, det står bare "Kopler til GPS enhet" på 6515 prøvde jeg å skru av flymodus, dette fant jeg ikke på 6915, er det noen som hvet hva som er galt? Lenke til kommentar
Dragonlove Skrevet 13. september 2006 Forfatter Del Skrevet 13. september 2006 Får ikke GPS'n til å funke på Hverken Ipaq 6515 eller 6915, starter opp Tomtom Navigator 6, det står bare "Kopler til GPS enhet" på 6515 prøvde jeg å skru av flymodus, dette fant jeg ikke på 6915, er det noen som hvet hva som er galt? 6851164[/snapback] Fikk det til på begge to, på 6915 måtte jeg inn i registeret å endre en verdi: HKEY_LOCAL MACHINE>System>CurrentControlSet>GPS Intermediate Driver Denne måtte jeg forandre til "0" for å få til dette lastet jeg ned ett program som heter "Pocket Controller Enterprise" på 6515 måtte jeg laste ned en Quick Gps conection fil som jeg fant her: http://www.gpspassion.com/forumsen/topic.a...432&whichpage=7 i tillegg så oppgraderte jeg til nyeste Rom fra HP, etter dette tok jeg en soft reset og da funket det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå