Dalek Skrevet 12. september 2006 Del Skrevet 12. september 2006 Hei... Har akkurat fått ny maskin i dag, og brukt litt tid på å prøve den ut. Problemet er at den til tider henger, eller at bildet "flimrer" før spillet avsluttes. Call Of Duty II har blitt avsluttet, mens CounterStrike Source til tider bare flimrer veldig. Maskinen er helt ren, pen og ny, så skal ikke være noe feil der. CPU'en er en Intel Core2Duo E6600 mens grafikk-kortet er XFX 7950 (osv...). Kan problemet være, siden kortet har to GPU'er, at disse spillene kun støtter en GPU? Altså at jeg må deaktivere SLI'en ? mvh, -RS- Lenke til kommentar
Brian Skrevet 12. september 2006 Del Skrevet 12. september 2006 Hei... Har akkurat fått ny maskin i dag, og brukt litt tid på å prøve den ut. Problemet er at den til tider henger, eller at bildet "flimrer" før spillet avsluttes. Call Of Duty II har blitt avsluttet, mens CounterStrike Source til tider bare flimrer veldig. Maskinen er helt ren, pen og ny, så skal ikke være noe feil der. CPU'en er en Intel Core2Duo E6600 mens grafikk-kortet er XFX 7950 (osv...). Kan problemet være, siden kortet har to GPU'er, at disse spillene kun støtter en GPU? Altså at jeg må deaktivere SLI'en ? mvh, -RS- 6851158[/snapback] har du bygd den selv, eller kjøpt den komplett? Lenke til kommentar
Dalek Skrevet 12. september 2006 Forfatter Del Skrevet 12. september 2006 Rett på sak ja... Den er bygget av Komplett. Lenke til kommentar
Brian Skrevet 12. september 2006 Del Skrevet 12. september 2006 Rett på sak ja... Den er bygget av Komplett. 6851202[/snapback] hmmm, det var veldig merkelig. har du sjekka skjermen, at det ikke er den som gjør det. sitter alle kontakter SKIKKELIG fast? har du sjekka temperaturene i maskina? kansje noe blir varmt og ustabilt? mange muligheter Lenke til kommentar
Dalek Skrevet 12. september 2006 Forfatter Del Skrevet 12. september 2006 GPU lå på 54 grader når jeg sjekket etter litt spilling, så det er tvilsomt det. Den setter ikke ned ytelsen før 122 grader sto det... Syntes da det var merkelig høyt, men greit nok. Har ikke sjekket om kablene sitter 100% fast i maskinen... man skal ikke kle av en dame første natten vet du Skal sjekke det når jeg kommer hjem fra jobb, e.v.t. i morgen. Sjekket også temp på CPU, og den lå godt innenfor akseptable målinger. Har paranoia for det, siden min forrige laptop tok kvelden pga ekstrem varmeutvikling. (R.I.P.) Lenke til kommentar
Brian Skrevet 12. september 2006 Del Skrevet 12. september 2006 GPU lå på 54 grader når jeg sjekket etter litt spilling, så det er tvilsomt det. Den setter ikke ned ytelsen før 122 grader sto det... Syntes da det var merkelig høyt, men greit nok. Har ikke sjekket om kablene sitter 100% fast i maskinen... man skal ikke kle av en dame første natten vet du Skal sjekke det når jeg kommer hjem fra jobb, e.v.t. i morgen. Sjekket også temp på CPU, og den lå godt innenfor akseptable målinger. Har paranoia for det, siden min forrige laptop tok kvelden pga ekstrem varmeutvikling. (R.I.P.) 6851319[/snapback] hehehe, ja sjekk kablene også du Lenke til kommentar
Dalek Skrevet 12. september 2006 Forfatter Del Skrevet 12. september 2006 Skal gjøre det. Men, kan det være at noen spill ikke takler SLI-oppsettet også? en kammerat av meg har snakket om at han må deaktivere det på noen spill ?! Lenke til kommentar
Brian Skrevet 12. september 2006 Del Skrevet 12. september 2006 Skal gjøre det. Men, kan det være at noen spill ikke takler SLI-oppsettet også? en kammerat av meg har snakket om at han må deaktivere det på noen spill ?! 6851392[/snapback] nei tror ikke det, jeg har iallefall ikke hørt noe om det. Lenke til kommentar
Dalek Skrevet 12. september 2006 Forfatter Del Skrevet 12. september 2006 Jaja, får vel bare prøve meg litt frem enda nytt Men, skal sjekke kabler og alt i morgen takk for tips Lenke til kommentar
Pastafarian Skrevet 12. september 2006 Del Skrevet 12. september 2006 Du kan jo prøve å legge inn nye grafikk drivere. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå