Mad Esc Skrevet 31. desember 2006 Del Skrevet 31. desember 2006 Skulle hatt de her filmene i HD... Det blir litt for dårlig kvalitet på Google video/youtube. Lenke til kommentar
Sponis Skrevet 31. desember 2006 Del Skrevet 31. desember 2006 Helfilmene Animusic 1 og Animusic 2 skal være relativt lett å få tak i. Den som søker skal finne Når jeg så eneren for et par år siden ble det liv i huset. Vi gikk fullstendig av hektene av begeistring. edit: vet forresten ikke om det er nevnt i noen av de linkene ovenfor, men Animusic skal være laget som en demo av ATI-teamet. Det er altså ikke snakk om amatører. Jeg liker best den første scenen i første filmen (miks av mange instrumenter), trommene drevet av tannhjul (også første filmen) og siste-scenen på andre filmen. Og selvfølgelig harpen i vann som også er i første filmen. Og jeg glemte nesten tredjescenen i andrefilmen. Det absurde strengeinstrumentet. Herlig alt sammen. 7432937[/snapback] I følge wikipediaartikkelen er Animusic et eget firma i USA som spesialiserer seg på å lage slike videoer. Står ingeting om ATi. Lenke til kommentar
El-Deno Skrevet 31. desember 2006 Del Skrevet 31. desember 2006 De sangene fenga jo grov også da. Ble helt hekta Lenke til kommentar
Roiku Skrevet 1. januar 2007 Del Skrevet 1. januar 2007 (endret) I følge wikipediaartikkelen er Animusic et eget firma i USA som spesialiserer seg på å lage slike videoer. Står ingeting om ATi. 7615513[/snapback] Det er mulig, men jeg mener ganske sikkert å ha sett "ATI Presents..." i introen til en av videoene. Men det er uansett bare en detalj. Filmene er uansett utrolige edit: Animusic står listet som en rendering demo for Radeon 9800. http://ati.amd.com/developer/demos/macss2/index.html Ikke sikkert Animusic er produsert av ATI, men en finger med i spillet og noe samarbeid har de i alle fall hatt. Men, som sagt, bare en detalj. Endret 1. januar 2007 av Steffenm Lenke til kommentar
F.torres Skrevet 1. januar 2007 Del Skrevet 1. januar 2007 det var syykt bra lagt ! har sett de nå 3 ganger Lenke til kommentar
Gromle Skrevet 1. januar 2007 Del Skrevet 1. januar 2007 Så Animusic 2 på DVD i en av demorommene til Hifiklubben. Helt sinnsykt å se det på storskjerm og med skikkelig lyd til! Lenke til kommentar
the_fire Skrevet 1. januar 2007 Del Skrevet 1. januar 2007 Skulle hatt de her filmene i HD...Det blir litt for dårlig kvalitet på Google video/youtube. 7615503[/snapback] Litt bedre kvalitet enn Google video: http://www2.ati.com/misc/demos/ATI-9700-an...-Movie-v1.0.mpg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå