tradhtare Skrevet 12. september 2006 Del Skrevet 12. september 2006 Ganske fornøyd med dette:) Men er ute etter kritikk. Litt usikker på beskjæring osv. Lenke til kommentar
SebRamsland Skrevet 12. september 2006 Del Skrevet 12. september 2006 (endret) kult motiv, stor den gresshoppa var da! Ellers litt synd at den er grønn, ettersom den er litt vanskelig å se på avstand. Du kunne ikke prøvd å gjort noe med det da? Ellers flott bilde! Endret 12. september 2006 av Seb.R Lenke til kommentar
Bjorhus Skrevet 12. september 2006 Del Skrevet 12. september 2006 Kult bilde. Synes kanskje det var noe hardt blitz-lys på bakfoten.. Lenke til kommentar
tradhtare Skrevet 12. september 2006 Forfatter Del Skrevet 12. september 2006 kult motiv, stor den gresshoppa var da! Ellers litt synd at den er grønn, ettersom den er litt vanskelig å se på avstand. Du kunne ikke prøvd å gjort noe med det da? Ellers flott bilde! 6851084[/snapback] Men jeg vil at den skal forsvinne inni der:D insektenes kameleon! derfor også blomsten er der,så den drar vekk litt oppmerksomhet fra gresshoppa takk for kommentar! Lenke til kommentar
tradhtare Skrevet 12. september 2006 Forfatter Del Skrevet 12. september 2006 Kult bilde. Synes kanskje det var noe hardt blitz-lys på bakfoten.. 6851103[/snapback] Takk skal du ha:) ja, jeg har tenkt på det samme. kjipt. det var altfor mye igrunn. hvordan kan jeg fjerne i photoshop? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå