TOO TRILL Skrevet 12. september 2006 Del Skrevet 12. september 2006 Jeg får detteLian-Li kabinettet snart. Jeg har tenkt til å stealthe dvd-rommen, men vet ikke helt hvordan. Det jeg har tenkt er å ta platen som er i kabinettet før du setter i dvd-rommen, feste det utenpå dvd og stealthe på den måten hvis dere skjønner. Men jeg vet ikke hvordan jeg skal få gjort dette. None tips? Heslt en guide med bilder og sånt. Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 12. september 2006 Del Skrevet 12. september 2006 Er bare å lime den på Så lodder du på en ny knapp. er bare å lodde på de gamle loddepunktene som er til den originale knappen Lenke til kommentar
TOO TRILL Skrevet 12. september 2006 Forfatter Del Skrevet 12. september 2006 Har ikke noe lddegreier, kan man ikke bare bruke "løs ut" i windows? Lenke til kommentar
chase Skrevet 12. september 2006 Del Skrevet 12. september 2006 Har ikke noe lddegreier, kan man ikke bare bruke "løs ut" i windows? 6851944[/snapback] Det må du avgjøre selv, er mye kulere å ha en knapp som du har loddet til DVD-brenneren, loddeutstyr er ikke dyrt, ta en tur på clas ohlson Petter Lenke til kommentar
TOO TRILL Skrevet 12. september 2006 Forfatter Del Skrevet 12. september 2006 Er dette vanskelig å gjøre da? Har absolutt 0 erfaring fra før av, utenom naturfagstimene i 9.klasse. None som har en worklog eller noe sånt der noen har gjort dette før? Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 12. september 2006 Del Skrevet 12. september 2006 Ta en titt i black pearl workloggen min står på side en eller to Lenke til kommentar
Didrik_AK Skrevet 12. september 2006 Del Skrevet 12. september 2006 du må bare ha loddetinn mellom polen og kabeltuppen så den "setter" seg fast huske å sette den fast på riktig sted da Står sikkert i guiden til Klekkus Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 12. september 2006 Del Skrevet 12. september 2006 For å sjekke hvilke poler som er rett så kan du bøye en binders som en "U" så får du kortsluttet de to punktene og hvis du har strøm på DVD'en da så vil skuffen komme ut. Men hvis du skal øve deg på lodding så er det bare å prøve å lodde sammen to ledninger. Men husk å varm opp punktet før du lodder på det fo da "flyter" loddetinnet rett på plass Lenke til kommentar
TOO TRILL Skrevet 12. september 2006 Forfatter Del Skrevet 12. september 2006 (endret) Skjønner ikke så mye av det dere skriver, jeg må alltid ha ting inn med teskje... Endret 12. september 2006 av St.Matias Lenke til kommentar
the_dragon_ts Skrevet 13. september 2006 Del Skrevet 13. september 2006 (endret) har en dvd jeg skal gjøre det m ... bilder i morgen EDIT::: har lagd en liten worklog som du finner her--> dragon's cave håper det er litt til hjelp Endret 13. september 2006 av the_dragon_ts Lenke til kommentar
Kevin S Skrevet 23. september 2006 Del Skrevet 23. september 2006 Hvis du limer den på og lager en liten kloss på knappen som er der fra før av går det ann å bare trykke ca der den knappen er og den løser seg ut.. Husker ikke hvor jeg fant den guiden Lenke til kommentar
ekwathne Skrevet 25. september 2006 Del Skrevet 25. september 2006 Hvis du limer den på og lager en liten kloss på knappen som er der fra før av går det ann å bare trykke ca der den knappen er og den løser seg ut.. Husker ikke hvor jeg fant den guiden 6922075[/snapback] Jeg har selv gjort det samme. Nå trykker jeg bare inn dekselet og så kommer dvd romen ut sykt tøft! Mvh Erling Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 25. september 2006 Del Skrevet 25. september 2006 Er enda tøffere med knapp ); Lenke til kommentar
ekwathne Skrevet 26. september 2006 Del Skrevet 26. september 2006 Er uenig med deg Klekkus der. Syns det er tøffere å bare presse inn dekselet for så at dvd romen kommer ut. Virker litt mer clean. Mvh Erling Lenke til kommentar
Mads-b Skrevet 28. september 2006 Del Skrevet 28. september 2006 Loddetips: Loddetinnet skal ALDRI røre loddebolten. Varm opp komponenten du skal lodde på med loddebolten, og bruk komponenten som en forlengelse av loddebolten. (Sett tinnet inntil den glovarme komponenten mens loddebolten er inntil. Så slipper du tinnet, tar komponent 2 som skal sitte fast i komponenten full av tinn, og kliner den innpå. Først nå skal du fjerne loddebolten fra komponent 1. Lenke til kommentar
TOO TRILL Skrevet 28. september 2006 Forfatter Del Skrevet 28. september 2006 For komplisert for meg, går for KEvin S og ekwathne sin metode. Lenke til kommentar
Bønne Skrevet 29. september 2006 Del Skrevet 29. september 2006 Hm... Mener Skrue skrev en loddeguide som er ganske detaljert. Om du ikke lærer det fra den, ja da skal du være god(/dårlig, alt ettersom)! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå