Didrik_AK Skrevet 12. september 2006 Del Skrevet 12. september 2006 Hei =) får ny E6600 cpu i morgen og bare satt å tenkte litt i sta... Må jeg formatere etter å ha insallert ny cpu? kansje litt n00bete spm, men har hatt Pentium D 830 3.0GhZ så lenge at jeg ikke husker.... var en av de første i norge som klarte å karre til meg dette "udyret" Håper egentlig jeg slipper å formatere men må man, så må man Lenke til kommentar
Lock-Aze Skrevet 12. september 2006 Del Skrevet 12. september 2006 Tjah, i teorien så skulle ikke utskiftning av CPU kreve noen formatering. Så du "må" ikke formatere. Blir mer i retning av utskiftning av hovedkort at man formaterer. Lenke til kommentar
Brian Skrevet 12. september 2006 Del Skrevet 12. september 2006 nei, vil vel ikke tro at det er nødvendig. Du bytter jo bare CPU'n så det tror jeg skal gå fint fordi. Lenke til kommentar
Didrik_AK Skrevet 12. september 2006 Forfatter Del Skrevet 12. september 2006 Dette var gladnyhet Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 12. september 2006 Del Skrevet 12. september 2006 Det er ikke nødvendig med formatéring nei, men det kan være greit om pcen din trenger ordentlig opprydding. Hilsen, efikkan. Lenke til kommentar
Didrik_AK Skrevet 13. september 2006 Forfatter Del Skrevet 13. september 2006 Pcen er ryddig som bare det legger ikke noe annet enn innstalerte spill og programmer på raptor diskene Har man system på ting så slipper man masse rot og som oftest steder små buggs kan legge seg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå