Stigy Skrevet 12. september 2006 Del Skrevet 12. september 2006 Hei! Jeg lurer på en ting. Jeg har aktivert "Show SLI visual indicators" i Nvidia Control Panel. Når jeg spiller BF2 da så ser man jo hvor mye av kortene som utnyttes. Men det virker ikke som de blir brukt noe særlig... Skalaen gir bare ca 30% utslag max. Jeg har ikke mer enn 30-60FPS i BF2 liksom. Burde hatt mer med Dual 7800GT eXtreme 256. (riktignok en 3000+ cpu, 1,8ghz @ 2,5ghz) Noen som har testet denne visualiseringen av SLi og som har fått andre utslag enn meg? Stigy Lenke til kommentar
Ar`Kritz Skrevet 12. september 2006 Del Skrevet 12. september 2006 Jeg opplever ganske store utslag i HL2 Lost Coast på 1680x1050 med all eye-candy på, så noe må det jo være godt for. Har du prøvd å kjøre noen in-game benchmarks med og uten SLI aktivert? Lenke til kommentar
Stigy Skrevet 13. september 2006 Forfatter Del Skrevet 13. september 2006 Jeg opplever ganske store utslag i HL2 Lost Coast på 1680x1050 med all eye-candy på, så noe må det jo være godt for. Har du prøvd å kjøre noen in-game benchmarks med og uten SLI aktivert? 6851420[/snapback] Ja, en skulle tro det burde gjøre store utslag egentlig. Men har du noe tilleggs software eller noe? Hvilke instillinger kjører du på i Nvidia Control Panel? Nei, jeg har ikke kjørt noe benching i spillet ennå. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå