aarnas Skrevet 29. oktober 2002 Del Skrevet 29. oktober 2002 Er på nippet til å kjøpe meg en i-Buddie4 fra PC max, men har sett at noen ymter frempå med at skjermkortet stinker. Jeg driter i spilling, men skaper dette skjermkortet (64MB AGP 4xSMA) problemer for DVD avspilling?? Lenke til kommentar
Ar`Kritz Skrevet 29. oktober 2002 Del Skrevet 29. oktober 2002 http://www.ecs.com.tw/products/ibuddie4.htm Det står jo "Advanced hardware acceleration for DVD Playback", så det skal ikke være et problem. Jeg ville vurdert en Dell bærbar, 4150 for eksempel. Lenke til kommentar
aarnas Skrevet 29. oktober 2002 Forfatter Del Skrevet 29. oktober 2002 Virker som Dell blir ugunstig i pris når man skal ha Combo CD-RW/DVD.. Lenke til kommentar
Ar`Kritz Skrevet 29. oktober 2002 Del Skrevet 29. oktober 2002 De er ikke direkte billige på det, nei. Jeg har nettopp bestilt en 8200 med DVD og FDD, og fått med en 24x brenner på kjøpet. Alt er modulært, så det er egentlig en veldig god løsning. Nå er ikke 8200 den billigste maskinen, men prøv å sette sammen en på dell.no, bare for gøy. Lenke til kommentar
ekren Skrevet 30. oktober 2002 Del Skrevet 30. oktober 2002 8200 er ikke den billigste på pris kanskje, men i kvalitet stiller den vel sterkt, og den er hvertfall blant de største.. Lenke til kommentar
aarnas Skrevet 30. oktober 2002 Forfatter Del Skrevet 30. oktober 2002 Kunne ikke vært mer enig, men noen ganger må man prioritere tusenlappene. Men egentlig var dette et i-Buddie spørsmål....Fortsatt ingen som kan si meg mer om skjermkortet i i-Buddie4?? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå