Gå til innhold

3-hour ban, noen fare ved dette?

Anbefalte innlegg

Ok, jeg og min lillebror deler account og det ble oppdaget av en GM når jeg dreit meg litt ut^^, og han satte da rett etterpå en 3-timers ban på meg... Dette er jo forsåvidt greit, men han refererte også til en e-mail som ble sendt... Problemet er da at e-mailen som står på accounten min ikke er en e-mail jeg har tilgang til ([email protected], lol ;S)...

Han sa også at jeg har fått en sånn warning før (wtf?)... Uansett, er det sånn at jeg må reaktivere acconten min etter 3 timer via E-Mail (screwed), eller er det bare å logge på etter 3 timer?

Håper noen kan svare på dette, og ja, det er min account -.- Hadde vært forjævlig å miste accounten min sånn, selv om jeg har vurdert å slutte nå.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-p4PIYwb6

Du har tilgang til account'n, men ikke mailadressen? Rart..

Er nok bare å logge på igjen etter 3 timer ja, men står sikkert noe info i mailen. "Finner vi ut at du deler accounten din en gang til så blir du bannet for alltid" eller noe sånt.

Lenke til kommentar

Hvordan i all verden merker en GM at du delte account med din bror? hehe..det finnes en tyster på serveren din:) sikekrt en som du kjenner og som du kanskje stoler på hehe.

Husker jeg selv var rimelig redd for en ban da jeg utforsket Hydal området..med å utføre den "hopp over den usynlige veggen explioten":)

Men klarte jeg å holde kjeft i guildchat om hvor jeg var? NEI hehe..skrøt som bare pokker og tok screenshots. Men ingen ban og ingen warnings:)

Traff til og med på en horde der inne hehe..skal si jeg skvatt..da jeg trodde jeg var alene:)

Lenke til kommentar

hehe, neida^^ det var andre grunner, men uansett ;D accounten min er oppe og går, nps :>

Ok, det var litt morsomt.

Lillebroren min hadde visst sendt en ticket rett før han logget av, så kontakter en GM meg om ticketen... Så sier jeg at jeg ikke har sendt den ;D

Så plumper jeg ut med, da må det ha vært min bror! *damn!*

GMen fikk seg nok en god latter^^

Så får jeg 3-timer bann :>

Endret av TheMaister
Lenke til kommentar
hehe, neida^^ det var andre grunner, men uansett ;D accounten min er oppe og går, nps :>

Ok, det var litt morsomt.

Lillebroren min hadde visst sendt en ticket rett før han logget av, så kontakter en GM meg om ticketen... Så sier jeg at jeg ikke har sendt den ;D

Så plumper jeg ut med, da må det ha vært min bror! *damn!*

GMen fikk seg nok en god latter^^

Så får jeg 3-timer bann :>

6854551[/snapback]

eid

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...