maskot Skrevet 12. september 2006 Del Skrevet 12. september 2006 Lure på korleis du laga din pizza om den skal bli "perfekt" eller ting som du kan gjere med pizzaen som gjer den ekstra god. Eg syns det å lage pizzaen heilt flat og ta litt pizza der skorpa skal være å snurre den sammen er digg! Lenke til kommentar
Dr_Ost Skrevet 12. september 2006 Del Skrevet 12. september 2006 Lure på korleis du laga din pizza om den skal bli "perfekt" eller ting som du kan gjere med pizzaen som gjer den ekstra god. Eg syns det å lage pizzaen heilt flat og ta litt pizza der skorpa skal være å snurre den sammen er digg! 6850706[/snapback] Bunnen på pizzaen blir bedre hvis du steker den aleine i ovnen i 2-3-5min før du legger på fyllet. (avhengig av ovn og tykkelse på bunn) Litt urter/krydder i deigen er også namnam. Lenke til kommentar
DE1 Skrevet 13. september 2006 Del Skrevet 13. september 2006 Lure på korleis du laga din pizza om den skal bli "perfekt" eller ting som du kan gjere med pizzaen som gjer den ekstra god. Eg syns det å lage pizzaen heilt flat og ta litt pizza der skorpa skal være å snurre den sammen er digg! 6850706[/snapback] Bunnen på pizzaen blir bedre hvis du steker den aleine i ovnen i 2-3-5min før du legger på fyllet. (avhengig av ovn og tykkelse på bunn) Litt urter/krydder i deigen er også namnam. 6850819[/snapback] Hvordan blir bunnen da? Hvordan bedre liksom Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 13. september 2006 Del Skrevet 13. september 2006 (endret) glutenfri pizza er ivertfall ikke digg Endret 13. september 2006 av halvis_92 Lenke til kommentar
Grievdus Skrevet 13. september 2006 Del Skrevet 13. september 2006 kan noen poste noe bra fyll på pizzan her Lenke til kommentar
.tomf Skrevet 13. september 2006 Del Skrevet 13. september 2006 Pepperoni, mozzarella ost, MYE løk, paprika. Krydre med litt urter og pizzakrydder(fra Dolly, Pizzabakeren, evt andre plasser) før du steker den. Må forresten anbefale en veldig god ferdig pizzabunn: Pizzabunnene som Isbilen selger! Pizzabunnene kommer fra samme bakeri som lager bunner til Peppes Pizza, altså er de veldig gode. Pizzaene jeg lager med disse pizzabunnene blir helt ubeskrivelig gode. Lenke til kommentar
DE1 Skrevet 14. september 2006 Del Skrevet 14. september 2006 Pepperoni, mozzarella ost, MYE løk, paprika. Krydre med litt urter og pizzakrydder(fra Dolly, Pizzabakeren, evt andre plasser) før du steker den. Må forresten anbefale en veldig god ferdig pizzabunn: Pizzabunnene som Isbilen selger! Pizzabunnene kommer fra samme bakeri som lager bunner til Peppes Pizza, altså er de veldig gode. Pizzaene jeg lager med disse pizzabunnene blir helt ubeskrivelig gode. 6859948[/snapback] Pris?Og hvilken isbil? Lenke til kommentar
Rartnamn Skrevet 14. september 2006 Del Skrevet 14. september 2006 Bruker å kjøpe toro sitt oppsett, heve-fri bunn, baker ut steiker kjøttdeig og putter det oppi varmepizza fullet, så bare hive inn i ovnen, sammen med pepperoni Bruk sikkelig ost, er ihvertfal en anbefaling, mye slik opprevet ost er ikke vanlig ost, men falsk. Lenke til kommentar
.tomf Skrevet 14. september 2006 Del Skrevet 14. september 2006 Pris?Og hvilken isbil? 6860180[/snapback] 100kr for 5 bunner tror jeg det var. Anbefaler også pizzapannen som de selger for 20kr. Isbilen heter rett og slett 'Isbilen'. Lenke til kommentar
Kamikazesmurf Skrevet 14. september 2006 Del Skrevet 14. september 2006 Pris?Og hvilken isbil? 6860180[/snapback] 100kr for 5 bunner tror jeg det var. Anbefaler også pizzapannen som de selger for 20kr. Isbilen heter rett og slett 'Isbilen'. 6861427[/snapback] Er enig i at bunnene var bra, men hvordan i hule heite helvete får du bunnen løs pra pannen etter at den er stekt? Ødela 3 pizzaer på denne måten (og ja, jeg har smurt/spayet etter alle kunstens regler) før jeg brukte pannen som frisbee. Lenke til kommentar
.tomf Skrevet 14. september 2006 Del Skrevet 14. september 2006 Bruker en olivenolje spray, "Fry light". Sprayer på ganske mye, og smører utover med et stykke papir. Husk å smøre "veggene" på pannen. Så tar jeg pizzaen ut av pannen med hjelp av to stekespader. Funker ganske fint her. Lenke til kommentar
Dr_Ost Skrevet 14. september 2006 Del Skrevet 14. september 2006 Lure på korleis du laga din pizza om den skal bli "perfekt" eller ting som du kan gjere med pizzaen som gjer den ekstra god. Eg syns det å lage pizzaen heilt flat og ta litt pizza der skorpa skal være å snurre den sammen er digg! 6850706[/snapback] Bunnen på pizzaen blir bedre hvis du steker den aleine i ovnen i 2-3-5min før du legger på fyllet. (avhengig av ovn og tykkelse på bunn) Litt urter/krydder i deigen er også namnam. 6850819[/snapback] Hvordan blir bunnen da? Hvordan bedre liksom 6857911[/snapback] Hvis du hiver my vassent fyll oppå pizzan så siger deigen sammen å blir bløt, tynn og seig. Kjennes nesten ut som om den er rå. Hvis du steker den litt før du kliner på fyllet blir det liggende oppå å du får en sprø og luftig deig. Utgjør ikke stor forskjell på en pizza med ost, skinke/kjøttdeig og løk. Men hiver du annanas, mais og tomat på så blir det fort noe ganske annet. Lenke til kommentar
TeggY Skrevet 14. september 2006 Del Skrevet 14. september 2006 Toro-pizzabunn, med pepperoni, kjøttedeig og kylling. Lenke til kommentar
Tatt av vinen Skrevet 14. september 2006 Del Skrevet 14. september 2006 Beste pizzaen lager man ved hjelp av: En bil Dolly Dimple's Ca$h Så er det bare å velge og vrake. Lenke til kommentar
dynaBel Skrevet 14. september 2006 Del Skrevet 14. september 2006 hele pizzaen er hjemmelaget, alt fra bunn til saus er hjemmelaget, for toro er fyfy. et lite kokketips er og ha et egg i pizzadeigen, men pass på at egget er temperert, hvis ikke så blir det feil temperatur i forhold til gjæren. til fyll så har jeg løk, paprika. kjøtt og ost selfølgelig. og osten legges på først. da slipper man at pizzaen ryr fra hverandre. ellers så btuker jeg det jeg finner i skapet på pizzaen Lenke til kommentar
Dr_Ost Skrevet 15. september 2006 Del Skrevet 15. september 2006 et lite kokketips er og ha et egg i pizzadeigen 6866197[/snapback] Hva gjør egget med pizza'en? Lenke til kommentar
Plomma2 Skrevet 15. september 2006 Del Skrevet 15. september 2006 Åh. Tykk, saftig bunn. Masse fyll, kjøttdeig eller skinkebiter, paprika, sopp og krydder. Alt laget fra scratch, selvsagt. Ikke noe ferdiglagde greier her i gården. Det enkle er ofte det beste. Synd jeg lager det for sjeldent. :/ Lenke til kommentar
dynaBel Skrevet 15. september 2006 Del Skrevet 15. september 2006 et lite kokketips er og ha et egg i pizzadeigen 6866197[/snapback] Hva gjør egget med pizza'en? 6866684[/snapback] smak Lenke til kommentar
BeachDumb Skrevet 25. september 2006 Del Skrevet 25. september 2006 Man kan også ha egget over osten.. Bare prøv, bedre enn dere tror! Lenke til kommentar
Hattifnatt Skrevet 26. september 2006 Del Skrevet 26. september 2006 Den må ha skinke OG kjøttdeig, da er den best Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå