scorpionen Skrevet 12. september 2006 Del Skrevet 12. september 2006 (endret) NY IPOD NANO (2bg, 4gb, 8gb) mindre enn før. Forbedret ipod video og forbedret ipod shuffle. Mulighet for å kjøpe filmer i itunes store (ikke lenger music store!) sjekk følgende adresse: http://www.macrumorslive.com/ Endret 12. september 2006 av scorpionen Lenke til kommentar
Pixi Skrevet 12. september 2006 Del Skrevet 12. september 2006 Javel? Men dette er vel liitt feil kategori? Dette er en åpen diskusjon om MOBIL... Lenke til kommentar
scorpionen Skrevet 12. september 2006 Forfatter Del Skrevet 12. september 2006 Javel? Men dette er vel liitt feil kategori? Dette er en åpen diskusjon om MOBIL... 6850694[/snapback] sorry... bare flytt den., Var ikke mening. (vet ikke hvordan man flytter) Lenke til kommentar
Pixi Skrevet 12. september 2006 Del Skrevet 12. september 2006 En moderator må flytte den. *rapportert* Lenke til kommentar
El Matador Skrevet 12. september 2006 Del Skrevet 12. september 2006 (endret) Hvorfor har jeg sett to som har postet akkurat den samme posten nå? Eller tar jeg feil? Edit: Var hvis bare jeg som hadde bladd igjennom trådene 2 ganger Endret 12. september 2006 av Zevs. Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 13. september 2006 Del Skrevet 13. september 2006 Har flyttet tråden, fint om trådstarter endrer topicen litt også, all caps ser ikke bra ut. AtW Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå