Gå til innhold

Olympus c730

Anbefalte innlegg

Vurderer å kjøpe Olympus c730. Hvorfor har ikke denne af-søkelampe? Vil ikke det føre til at det lett blir uklare bilder ved innebilder/dårlig belysning? Kan heller ikke se at den har bildestabilisator slik som f.eks. c2100uz har. Må man da bruke stativ ved 10xzoom? Eller har c730 fått en annen løsning på dette? Er veldig fornøyd med c2100uz, men ønsker et mindre kamera med høyere oppløsning. Er da c730 et godt alternativ?

Setter svært stor pris på alle svar.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

"The C-730 Ultra Zoom will be available from around the middle of October 2002."

Nå er det 29. oktober, og vi venter ennå.

De fleste norske butikkene har i dag flyttet forventet ankomst til 11.-13. november. Kan det like gjerne bli 11.-13. januar?

Hvem kan svare meg på når kameraene kommer? Olympus svarer ikke..

Lenke til kommentar

Tusen takk for linken!

Da er jo det klart. Utrolig irriterende at den ikke kommer med disse geniale hjelpemidlene. Kanskje lurt å vurdere en Powershot S40 for min del da? Er det noen andre kameraer i samme prisklasse med af-søkelampe?

Lenke til kommentar

Nå er kameraet i butikken. Ihvertfall har Pixeloo.no, MShop.no, MPX.no og XD.no fått den inn.

Fikk også mail fra pixeloooo om at kameraet nå er sendt videre til meg, kommer nok om 1-2 dager, det blir bra..

[ Denne Melding var redigert av: anderfo på 2002-10-31 14:49 ]

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...