Chas Skrevet 12. september 2006 Del Skrevet 12. september 2006 Jeg prøvde å poste dette problemet på Tastatur/Mus forumet, men der var det lite aktivitet og ingen hjelp å få, så jeg prøver her istedet. Jeg har et problem som fører til at Windows oppfører seg som om venstre piltast blir holdt nede. Når dette skjer er det ingenting som kan gjøres, utenom å slå av maskinen. Å koble fra mus og tastatur gjør ingenting. Maskinen er naturligvis ubrukelig, ettersom man ikke kan skrive og alle menyer klikker om venstre piltast hele tiden blir holdt nede. Jeg nekter å tro at jeg er den eneste personen i verden som har dette problemet, men jeg har likevel ikke klart å finne en beskrive av dette problemet noen andre steder på nettet. All hjelp ville være til stor nytte, ettersom dette skjer flere ganger i uken. Lenke til kommentar
Kjetting01 Skrevet 12. september 2006 Del Skrevet 12. september 2006 Jeg prøvde å poste dette problemet på Tastatur/Mus forumet, men der var det lite aktivitet og ingen hjelp å få, så jeg prøver her istedet.Jeg har et problem som fører til at Windows oppfører seg som om venstre piltast blir holdt nede. Når dette skjer er det ingenting som kan gjøres, utenom å slå av maskinen. Å koble fra mus og tastatur gjør ingenting. Maskinen er naturligvis ubrukelig, ettersom man ikke kan skrive og alle menyer klikker om venstre piltast hele tiden blir holdt nede. Jeg nekter å tro at jeg er den eneste personen i verden som har dette problemet, men jeg har likevel ikke klart å finne en beskrive av dette problemet noen andre steder på nettet. All hjelp ville være til stor nytte, ettersom dette skjer flere ganger i uken. 6850642[/snapback] Lenke til kommentar
Kjetting01 Skrevet 12. september 2006 Del Skrevet 12. september 2006 Ligger det noen middager i tastaturet? Lenke til kommentar
bleidd Skrevet 12. september 2006 Del Skrevet 12. september 2006 Jeg har hatt det samme problemet på jobb et par ganger (billig Dell-maskin + billig Logitech tastatur og mus). Har prøvd å koble fra og til tast/mus, connecte trådløst på nytt, men hjelper ikke. Restarter pc -> alt i orden igjen. Rimelig bra sikkerhet på jobb også, tror ikke det er noe skummelt på maskinen. Har ingen løsning til deg altså, men du er ikke alene! Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 12. september 2006 Del Skrevet 12. september 2006 Skjer dette i sikkermodus også? Hilsen, efikkan. Lenke til kommentar
Chas Skrevet 13. september 2006 Forfatter Del Skrevet 13. september 2006 efikkan: Jeg har ikke mulighet til å teste i sikkerhetsmodus, ettersom det kan gå dager mellom hver gang dette skjer. Lenke til kommentar
Chas Skrevet 16. september 2006 Forfatter Del Skrevet 16. september 2006 Ok, nå har dette dritet begynt å skje hver dag. Jeg trenger virkelig hjelp. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341 Skrevet 16. september 2006 Del Skrevet 16. september 2006 Ok, nå har dette dritet begynt å skje hver dag. Jeg trenger virkelig hjelp. 6875118[/snapback] KJøp nytt tastatur? Musa mi på gamle dataen var helt koko til slutt, plutselig spratt musepekeren veggimellom, åpnet vinduer og duttideisann. løsning= usb mus. kontakttypen er bedre, mer stabil Lenke til kommentar
b-real Skrevet 16. september 2006 Del Skrevet 16. september 2006 Hvilken mus er det? Hvis det er en spessiell mus så kan det perhaps være driverene som kanskje kan være problemet? Lenke til kommentar
Chas Skrevet 17. september 2006 Forfatter Del Skrevet 17. september 2006 Det er en trådløs MX610 Logitech-mus. Jeg har hatt en del problemer med den, så jeg ville ikke være overrasket om det var problemet. Lenke til kommentar
trygveaa Skrevet 17. september 2006 Del Skrevet 17. september 2006 Bruker du SetPoint eller lignende (program for bl.a. ekstra knapper på tastatur/mus)? Jeg har hatt samme problem noen få ganger og da har det hjulpet å avslutte programmet. Lenke til kommentar
nabbskall Skrevet 17. september 2006 Del Skrevet 17. september 2006 prøv å dobbeltrykke på venstre piltast, hadde samme problemet på min Fckings laptop Lenke til kommentar
Chas Skrevet 17. september 2006 Forfatter Del Skrevet 17. september 2006 Ok, takker for tips. Skal prøve det neste gang det skjer. Lenke til kommentar
Chas Skrevet 23. september 2006 Forfatter Del Skrevet 23. september 2006 Problemet er endelig løst! Skjedde igjen i dag, men problemet ble løst da jeg slo av SetPoint, så takk til trygveaa for tips. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå